Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu vr 29 maart 2024, 01:01

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 26 okt 2011, 09:40 
Offline

Geregistreerd: vr 25 maart 2011, 15:54
Berichten: 41
:o :o :o Jammer, het lopen ging de afgelopen week ondanks mijn inzet helemaal niet goed. De loopafstand was een stuk minder nl. 72m, met hangen en wurgen, totaal op.
:P :P Hoera, Maandag ging het weer als vanouds, gelukkig en heel blij.
De loopafstand was 108 meter en niet op.
Mijn therapeut zei dat hij me nog nooit zo goed lopend gezien had.
Nu ben ik weer bij van het schrikken van de vorige week.
Ben benieuwd hoe het vrijdag gaat.
P.S.Lopen is met behulp van rollater en hulp van therapeut.

Groetjes Trèzy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 aug 2012, 16:34 
Offline

Geregistreerd: do 19 aug 2010, 16:06
Berichten: 21
Woonplaats: Heerlen
Hallo Trèzy,

Na mijn eerste behandeling, 10-07-2010, in het Duitse Lingen, met een 5 mm ballon, op vijf plaatsen, vonden mijn vrouw, mijn kinderen, mijn buren, vrienden, en mijn ouders, de resultaten nogal spectaculair.

Mijn Duitse artsen waarschuwden me dat het waarschijnlijk MISSCHIEN, mógelijk, was dat de boel weer zou gaan inzakken naar het oude niveau, én dat er mógelijk littekenweefsel zou kunnen bijkomen, en een dikkere vernauwing mogelijk was.

Na controle in oktober bleek dat ook te zijn gebeurd,
Op 8-11-2010 ben ik inderdaad door een nieuwe Re-stenose, opnieuw opgeblazen, maar toen is een 8 mm ballon gebruikt.

Nu bemerk ik, nog steeds, dat er kleine, voorzichtige, verbeteringetjes zijn, maar ben nog niet waar ik wil zijn.

Vertikaal, zittend, staand, lopend, fietsend, wordt het zuurstofárme bloed, UIT de schedel, anders gedraineerd, dan als ik HORIZONTAAL, LIG, SLAAP.

Nu bemerk ik, dat láng HORIZONTAAL liggen, mij géén goed doet, en het zuurstofárme bloed, naar MIJN indruk, moeite heeft om mijn schedel UIT te komen.

Merk jij nu óók een verschil tussen Horizontaal, of Vertikaal ????

Soortgelijke ervaringen, hoor ik ook van een drietal medegedotterden, die ik heb leren kennen.

Voor MIJ, zit die Italiaanse Dr.Zamboni, op het goede spoor, speelt ook de temperatuur een rol, omdat de Jugularis Venen in de hals, Dynamisch op de temperatuur reageren.

Hoe gaat het NU, 8-2012, met je ??

_________________
René
http://www.msnu.tk


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 18 aug 2012, 07:29 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Hi Rene,

Da's hier ook hoor; ik moet niet langer dan een uur of 9 in bed liggen, doe ik dat wel dan kost het mij nog meer moeite om op te staan en duurt het even voordat ik op mijn standaard bewegings 'niveau' zit


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling