Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 14:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Robbie
BerichtGeplaatst: do 29 apr 2010, 11:44 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 13 dec 2009, 00:03
Berichten: 86
Woonplaats: Vlaardingen
Das balen, ik hoop dat je wat stabieler gaat worden! Blijft denk ik ook nog te maken hebben dat 1 jug nog niet goed is die dan het ea nog tegen werkt?? Zelf vind ik het nog raar dat ik zelf ook goede dagen heb en weer slechte ondanks dat ik goede dagen heb met slecht slapen, daar is echt geen pijl op te trekken. Misschien dat het met Luchtdruk te maken heeft??

Maar Robbie om weer even terug te keren hoop echt dat je verbeteringen door gaan zetten en blijvend zijn!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Robbie
BerichtGeplaatst: do 29 apr 2010, 16:18 
Robert, ik heb het gevoel dat er nog steeds problemen zijn, zoals bij jou, die nog meer onderzoek vergen. Ik hoop echt van harte dat het opheffen van de vernauwing die er nog zit echt bevrijdend gaat werken.

Waarom hebben ze in Polen toen niet ook de doppler gedaan bij jou? En als ze dit wel hadden gedaan, zouden ze dan meteen gedotterd hebben? Ik vraag mij ook af in hoeverre jij hierover conrtact hebt met Dr Simka, lijkt mij nl wel erg belangrijk voor hen en voor diegenen die na jou onderzocht worden.

Astrid


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Robbie
BerichtGeplaatst: do 29 apr 2010, 17:11 
Da's een goeie vraag Astrid.
Heb je dit teriggekoppeld met Simka, Robert?

Als zij iets gemist hebben in de diagnose vind ik het niet meer dan normaal dat ze dat rechtzetten...
En idd, mochten ze hier een 'fout' hebben gemaakt (misschien zijn sommige vernauwingen veranderlijk) dan is het zinvol dit toch te melden en vooral hun reactie even te ventileren.

Wat mij betreft mag je als service terug voor de doppler en als daar idd uit blijkt dat er iets gemist is, hup voor je 2e liberation en snel ook ;)


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Robbie
BerichtGeplaatst: do 29 apr 2010, 17:55 
Robert: heb jij helemaal geen warme benen en handen gehad? Zelf heb ik nl. een beetje het idee dat die warme benen en handen -mede- zouden kunnen komen door de fraxiparine maar als jij dat fenomeen nooit hebt gevoeld, ondanks de fraxiparine, dan weet ik dat ik dat kan skippen) :)


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Robbie
BerichtGeplaatst: do 29 apr 2010, 19:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Ja, ik heb contact met Simka, maar wil ff wachten tot mijn nieuwe scan met een conclusie. op zich is dotteren in d'dorf wat handiger. Mocht een stent nodig zijn dan ga ik uitleg vragen aan Simka...had die stenose toen met een doppler ook zichtbaar geworden??

Robert


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Robbie
BerichtGeplaatst: do 29 apr 2010, 20:52 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Ha, op tims had dr Sclafani gezegd dat de doppler overbodig is, ik mijn case verteld....hij wil mijn 1e venogram zien...of daar echt niets op te zien is qua r. jugular.

Grappig toch?

Robert


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Robbie
BerichtGeplaatst: vr 30 apr 2010, 09:42 
Mooi!!! Stukje bij beetje worden wij steeds wijzer, en uiteraard de artsen ook.

Astrid


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Robbie
BerichtGeplaatst: za 01 mei 2010, 11:30 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Nou, deze week kopietje maken van de veno-cd en opsturen naar Sclafani!

Robert


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Robbie
BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2010, 10:15 
Offline

Geregistreerd: zo 10 jan 2010, 18:40
Berichten: 202
Ik ben zeer benieuwd of hij wat verhelderends uit je veno kan halen Robbie!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Week 7
BerichtGeplaatst: za 08 mei 2010, 16:52 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Weinig nieuws, ik heb last van de kou en ik denk de rj steeds meer te zien en te voelen...inbeelding?
Nog geen reactie van dr Sclafani.

Bij de fysio ging het trouwens wel goed (dinsdag), maar de rest van de week was het qua fysiek minder dan vorige week.

Robert


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling