Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 19:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Nanda
BerichtGeplaatst: vr 09 apr 2010, 19:53 
Nou Nanda,

Ik lees het met plezier en met het gevoel van een zucht van opluchting voor jou...


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Nanda
BerichtGeplaatst: za 10 apr 2010, 11:28 
Wat ontzettend fijn Nanda!
Hier word ik heel erg blij van.
heerlijk, geniet!!


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Nanda
BerichtGeplaatst: za 10 apr 2010, 11:54 
Heerlijk Nanda dat het zo lekker met je gaat! Ik ben er helemaal happy van! :D

(stofzuigen is geen hobby van me maar het zou heerlijk zijn als ik dat 'soms' weer eens zelf zou kunnen doen) ;)


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Nanda
BerichtGeplaatst: za 10 apr 2010, 13:03 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Wacht maar tot volgende week Cocoon....gaan met die stofzuiger :lol: :lol:

Robert


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nanda
BerichtGeplaatst: za 10 apr 2010, 15:17 
Robbie: :lol: :lol: Jij tegenwoordig ook aan de stofzuiger dan? :P


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Nanda
BerichtGeplaatst: za 10 apr 2010, 22:45 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 17:57
Berichten: 343
dat is weer een voordeel
je krijgt nooit meer een hekel aan stofzuigen als je het eindelijk weer eens kan ;)

fantastisch Nanda je vooruitgangen :D

_________________


http://www.facebook.com/topic.php?topic ... 0052301045


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nanda
BerichtGeplaatst: za 08 mei 2010, 00:50 
Offline

Geregistreerd: zo 29 nov 2009, 12:52
Berichten: 155
Update van :Nanda
Behandeld in : Frankfurt
Diagnose : stenose in de linker jugular
Type behandeling: Balloon dillatatie
Datum behandeling : 11-03-2010

Update

Bijna twee maanden verder.
Ben voorzichtig optimistisch, het lijkt deze week wat minder lekker te gaan.
Maar:
Ik heb me vorige week enorm uitgesloofd , lopend naar het park met Koninginnedag hele middag gestaan en dan weer terug lopen..was even vergeten hoe het voelde voor de behandeling en dat werd me door mijn lijf even pijnlijk duidelijk gemaakt..je bent er nog niet hoor!
Ontdekt dat dit dus een grote valkuil is voor mezelf , "alles weer moeten kunnen want je voelt je zo goed".
Ook de volgende dag geen kans op rust door een feestje thuis , heel veel werk , eten maken voor 40 man , feest van 16:00 tot 2:00 en daarna nog opruimen! Kapot , maar dit heb ik lange tijd niet meer gekund.

En nu een week later nog steeds niet helemaal bijgekomen.
Voel me 30 kilo zwaarder , al zegt de weegschaal van niet.
De pijn in mijn benen werd zo lekker minder maar is nu weer terug.
Ook de krampen zijn weer erger.
Heb weer fitsen in mijn ogen en af en toe pijn achter de ogen.

Twijfel natuurlijk enorm , zit dat vat weer dicht of is dit de twee stappen vooruit en eentje terug ( in mijn geval tien sprongen vooruit en twee stapjes terug) of is het gewoon mijn eigen stomme schuld en had ik me niet zo uit moeten sloven?
Moet wel zeggen dat het lopen nog steeds goed gaat , geen slepend been of doofheid alleen wat pijn en stijfheid.
Ook is de duizeligheid niet terug gekomen.
En zo zijn er meer dingen die nog steeds goed gaan.
En nog zo'n twijfel geval ..man en dochter klagen ook over vermoeide benen en pijn achter de ogen ...dus misschien gewoon een virusje??

Nou ja duidelijk is wel dat ik even pas op de plaats moet maken en wat meer mijn rust moet zoeken.
Ga het maar even aanzien , en voor alle bevrijden doe het rustig aan!! maar de meesten zullen niet zo dom zijn als ik :oops: en er rekening mee houden dat je het herstel wat tijd moet geven!

Zodra het beter gaat laat ik het natuurlijk meteen horen!!

Nanda

_________________
Wheelchair Kamikaze :In the meantime, educate yourself, advocate for yourself, and don't lose track of the fact that despite the disease, life can still be filled with grace and beauty.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nanda
BerichtGeplaatst: za 08 mei 2010, 01:26 
Ik denk dat je gewoon te veel gedaan hebt. Het klinkt ook wel heel erg indrukwekkend veel! Een virusje erbij kan natuurlijk ook heel goed. Dat heel veel dingen nog steeds goed gaan is een positief teken.
Het is ook een goed teken dat je lichaam laat weten dat je het soms rustiger aan moet doen. Voorlopig nog maar even niet stofzuigen bij mij ;)
Sterkte Nanda!


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Nanda
BerichtGeplaatst: za 08 mei 2010, 07:34 
Offline

Geregistreerd: zo 10 jan 2010, 18:40
Berichten: 202
Het lijkt mij dat het gewoon een bietje veel was. Heet lijkt me ook moeilijk jezelf in te perken als je opeens zoveel energie hebt.

Ik weet niet hoelang je al met MS rondliep, maar niet vergeten dat je toch ook een aantal jaren ouder bent geworden. Ik merk bij (gezonde) vrienden ook dat ze veel minder kunnen hebben dan 5-10 jaar geleden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nanda
BerichtGeplaatst: za 08 mei 2010, 10:18 
Offline

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 16:14
Berichten: 41
Nanda ik herken die onzekerheid van je, ik heb ook de neiging om door te gaan omdat dit gaat, maarrrrrrr je komt jezelf toch weer tegen.

Mijn fysio vertelde je kunt niet opbouwen in een paar weken tijd wat je in een paar jaar tijd bent kwijt geraakt, dus geduld en take it slow, moeilijk als je zoveel in wilt halen. ;). Als ik weer eens teveel heb gedaan dan wordt ik ook terug gefloten en begin ook te twijfelen, is de ader weer dicht geklapt? Dan toch maar weer een dagje rustig aandoen en dan krijg weer de energie om het weer op te pakken alleen een versnelling lager.

Wel moeilijk want ik merk dat ik me nu heel snel verveel, er is nog zoveel te doen :roll:

Sterkte Nanda


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling