Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu vr 29 maart 2024, 08:33

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Inge in Polen
BerichtGeplaatst: za 01 mei 2010, 18:38 
Inge, hartstikke bedankt voor je verhaal.
Ik hoop dat het steeds beter met je gaat en dat je je grenzen aanzienlijk kunt verleggen...

Begreep ik het goed dat Simka het zelfde constateerde als Vogl en Prescan??
Dat houdt dus in dat zij de juiste protocollen hanteren, toch??


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Inge in Polen
BerichtGeplaatst: za 01 mei 2010, 18:46 
ja Mary, dat klopt. daarom heb ik het er ook specifiek ingezet, voor het geval er nog twijfel was over deze 2 partijen.


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Inge in Polen
BerichtGeplaatst: za 01 mei 2010, 18:54 
Dank je....dat biedt perspectieven...
Ik sta op de lijst in Polen voor dopler only maar helaas kan dat pas in 2012.
Heel veel heen er weer gemaild en ik heb ze ook al twee keer aan de foon gehad vooralsnog geen kans dat ik eerder terrecht kan, dus ga nu ook FRankfurt maar benaderen..


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Inge in Polen
BerichtGeplaatst: za 01 mei 2010, 19:14 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 17:57
Berichten: 343
Inge ,

dank je, dank je wel voor je fantastisch geschreven verslag 8-)

Wauw 1 dag na je operatie staand douchen :D
geen dikke benen meer,kleur op je wangen,joh het is een schoonheidsbehandeling die je er zomaar ff bijkrijgt ;)
meer kracht om te hoesten en meer kracht in je hand.

GEWELDIG INGE !! :D


_________________


http://www.facebook.com/topic.php?topic ... 0052301045


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Inge in Polen
BerichtGeplaatst: za 01 mei 2010, 19:28 
Offline

Geregistreerd: za 09 jan 2010, 00:19
Berichten: 74
Hoi Inge,

Van harte en welkom thuis.
Wat een uitgebreid verslag zeg. Heel beeldend; zo hebben we hem nog niet eerder gezien.
Nu rustig aandoen. De verbeteringen die je in je verslag verteld zijn al helemaal geweldig!!!!!

Monique


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Inge in Polen
BerichtGeplaatst: za 01 mei 2010, 19:37 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 13 dec 2009, 00:03
Berichten: 86
Woonplaats: Vlaardingen
Bedankt voor je verslag hoop snel op verbeteringen!! En daar heb ik ook al het vertrouwen in!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Inge in Polen
BerichtGeplaatst: za 01 mei 2010, 19:42 
Offline

Geregistreerd: zo 27 dec 2009, 14:41
Berichten: 65
Welkom thuis Inge. Wat een mooi en beeldend verhaal!

Ben heel blij voor je dat er al verbeteringen zijn.

Tineke


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Inge in Polen
BerichtGeplaatst: za 01 mei 2010, 20:12 
Lekker Inge dat de operatie goed gegaan is en dat je weer thuis bent! :)

Ik herken veel in je verhaal want ook ik ben behandeld door Marek en ook ik miste de communicatie. Ik heb dat ook nog even teruggekoppeld aan de chief van Euromedic dat ik dat wel een puntje vond... Je reist toch af naar den vreemde voor de operatie van -misschien wel- je leven, die je zelf moet betalen en dan vindt ik dat zo'n arts onder de operatie gerust mag vertellen aan je wat hij allemaal aan het doen is om je een beetje gerust te stellen.

Daarnaast heb ik ook nog eens in hetzelfde bed gelegen als jij alleen had ik wèl 2 praatgrage en gezellige kamergenootjes! :D Heb zelfs direct na de operatie gedurende uren, mijn nek verrekt door te praten met het bed wat schuin links-achter me lag wat misschien ook niet zo bevorderlijk is na een liberation ;) Ook het belletje miste ik maar ik klopte gewoon op de muur indien nodig! En tja kwam er een zuster dan kon ze geen Engels praten en/of verstaan, wat toch ook een beperking is in een ziekenhuis.

Kom bij van alle ervaringen die je daar hebt opgedaan en hou ons op de hoogte van de ontwikkelingen!


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Inge in Polen
BerichtGeplaatst: zo 02 mei 2010, 10:38 
Offline

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 16:14
Berichten: 41
Welkom terug Inge,

Mijn/onze pionier, die mij de stap heeft doen maken om naar Frankfurt af te reizen (ook door zo'n uitgebreid verslag te plaatsen).

Ik ben blij voor je dat alles zo goed is verlopen en nu komt nog een "moeilijk" traject, niet te ongeduldig worden en je beperkingen accepteren, de spierpijn en de 2 stapjes vooruit en 1 achteruit.
Ik ben ook regelmatig onzeker als ik weer eens moe ben, maar als ik dan terugkijk en bedenk wat ik die dag toch al heb ondernomen dan lach ik weer ;)

Inge67 schreef:
De toekomst zal leren hoe het verder uit zal pakken.
Ik hou jullie op de hoogte!
Inge


Gefeliciteerd en geniet van je bevrijding.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Inge in Polen
BerichtGeplaatst: zo 02 mei 2010, 12:12 
Offline

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 15:56
Berichten: 424
Dat is er weer eentje om in te lijsten, Inge! Ik kan me voorstellen dat je af en toe misschien de bibberaties kreeg (infuus losgescheurd, heen en weer gezwiept worden van het ene naar het andere bed, brancard of plankie, geen belletje, geen anders dan Poolstaligen om wat aan te vragen of om onbegrijpelijk instructies van te krijgen etc.), maar in je verhaal is het bijna slapstick, sorry.

Goed dat je de pijn hebt laten controleren en dat de volgenden nu ook weten hoe het kan zijn als ze een stentje krijgen of gedotterd worden. En nu ook op weg naar een ander leven. Hieperdepieperdepiep hoerááá 8-) Je zult nog veel spierpijn krijgen als je de verhalen van "hen die je voorgingen" leest. Heel veel succes met de vooruitgang!

_________________
Blijf niet mokkend aan de kant staan
Stel een daad en toon je moed
Laat je woede hand in hand gaan
Met het goede dat je doet


(Karel Glastra van Loon 1962-2005)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling