Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 17:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2010, 17:36 
Offline

Geregistreerd: zo 29 nov 2009, 20:42
Berichten: 21
Wat is Wijsheid?

Meertje, jouw tensie was voor de behandeling zei je 60-110.
Nu, na de behandeling 85-140.
Dat is voor jouw doen best wel hoog.
Ook daar kun je uiteraard duizelingen en hoofdpijn door krijgen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2010, 17:54 
Offline

Geregistreerd: za 23 jan 2010, 18:22
Berichten: 41
Klopt Kitty, dat kan ook ja.
Ik zal morgen mijn bloedruk nog eens meten en kijken of er varandering in zit!

bedankt voor je tip!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2010, 18:52 
Offline

Geregistreerd: do 04 feb 2010, 14:32
Berichten: 47
Hoi,
Ik heb zeker nog wel een week last gehad van mijn nek aan de kant waar ik behandeld ben. Daarna trok het weg. Ik hoop dat je hier een beetje door gerustgesteld wordt. Met de rest kan ik je helaas niet helpen.

Heel veel sterkte en succes!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2010, 19:09 
HUP Meertje!!

(wens van de dag)


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: za 08 mei 2010, 08:48 
Offline

Geregistreerd: za 23 jan 2010, 18:22
Berichten: 41
Ik heb mijn bloeddruk nog gisteravond en vanmorgen opgemeten en die was normaal.
127-76 dus weer goed niet te hoog en niet te laag.

Slaap wel heel goed gelukkig meerdere keren op een dag.
Ben nog zwak en ik hoorde van een MS patient die mij mailde dat hij bericht had gekregen van de arts dat iedereen die geholpen is aan de liberation 2 tot 3 weken geen lichaamelijke inspanningen moet doen!!
Take care of youre self!

Meertje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 08 mei 2010, 10:25 
Offline

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 16:14
Berichten: 41
Meertje wat een verhaal :!:
Ik kan me jouw onzekerheid heel goed voorstellen, je gaat toch voor een andere thuiskomst.

Ik kan je verder geen advies geven, maar ik hoop dat je snel positievere dingen gaat merken en hopelijk krijg je snel antwoord op je vragen.
Sterkte en succes


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2010, 08:08 
Offline

Geregistreerd: za 23 jan 2010, 18:22
Berichten: 41
Even een update hoe het gaat me me! ;)

Ik heb gisteren een lijstje gemaakt van mijn klachten en doorgemaild naar dr Simka.
Gelukkig kreeg heel snel een mailtje terug betreffende mijn klachten!

- Vermoeidheid zou erger zijn geworden door alle indrukken van de liberation die week in
Polen, de reis, spanning, ziekenhuis weinig rust ect.
- Flauwvalneigingen zou te wijten kunnen zijn dat mijn lichaam aan de nieuwe vasculaire
veranderingen moet wennen dat kan 1 tot 2 maanden duren!
- Het is 8 dagen geleden na de operatie dat is nog veel te kort geleden om je goed te voelen
of verbeteringen merkt.
-dr Simka zegt geeft het 1 tot 2 maanden de tijd en neem goed je rust en je eigen medicatie!!
-Hoofdpijn en druk achterin mijn hoofd en achterkant nek: heeft te wijten aan de ballooning!
- Als ik me binnen 1 maand niet goed blijft voelen adviseerde dr Simka mij terug te komen naar
Polen omdat er dan misschien sprake is van Restenosis.
- Ik hoop dat niet natuurlijk want moet ik alsnog een stent laten plaatsen wat mijn arts al
vertelde dat hij hoopte dat met een 12 mm balloon mijn vein open zou blijven staan?
- Bloeddruk schommelt erg veel nu was hij gisternavond 105-62 en dat na een rondje
wandelen met mijn hond, vreemd!

Ik ben nu wat geruster over mijn gezondheid toestand door de reaktie van dr Simka!
Nu maar mezelf in acht nemen en afwachten dag bij dag hoe snel ik me beter ga voelen!!!

Meertje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 mei 2010, 09:41 
Offline

Geregistreerd: za 23 jan 2010, 18:22
Berichten: 41
Hoi allemaal,

Wil jullie even laten weten hoe het met mij gaat na 2 weken de operatie te hebben ondergaan!

Nog steeds erg moe en veel slapen en mijn duizelingen zijn helaas nog steeds aanwezig en de flauwvalneigingen zijn dag tot dag verschillend.
Afgelopen maandag had ik de beste dag na de operatie en voelde me redelijk goed tot in de vergelijking vann de eerste week, dat was een enorm goed gevoel zeg, hup naar het bevrijde gevoel!
De dag later ging het echter minder goed en lag bijna heel de dag op bed maar hoopte op de dag wanneer het weer beter zou gaan, positief blijven dus!

Woensdag overdag ging het weer wat beter gelukkig en veel gerust zoals dr Simka ook tegen mij had gezegd!
Woensdagavond was er echt weer iets mis met mijn lichaam, dacht echt er staat iets te gebeuren met mij heel veel angst en ben daarom gaan liggen in mijn bed en belde in paniek mijn vriend op dat ik me zwaar k... voelde.
Ik had n.l weer zo erg last dat ik flauw ging vallen en had erg veel pijn aan beide zijde in mijn nek??
Heel mijn lichaam trilde van binnen en was erg duizelig dus beangstigde mij heel erg, mijn lichaam koud ect!
Ik kon niet of nauwelijks in slaap vallen want er gingen nogal vreemde dingen door mijn hoofd en maakte mezelf bang NIET DOEN DUS!
Ik probeerde rustig te blijven nadat mijn vriend me gekalmeerd had en probeerde te gaan slapen en wilde gewoon dat het morgenochtend zou zijn en dan mezelf waarschijnlijk beter voelen.
Gelukkig was dat zo en was enorm blij, zo zie je maar dat het van dag tot dag verschil maakt.
EInd mei zou ik weer contact hebben met dr Simka als er geen verbtering optreed dan moet ik terugkomen naar Polen om te kijken of er geen Restenosis aanwezig is? Daar denk ik maar nu niet aan en leef van dag tot dag en heb me ziek gemeld op min werk met alle begrip!

Mochten jullie ook nog ervaringen of tips hebben mail het me dan he?
Wil ook graag op de hoogte blijven van ieder die de operatie heeft ondergaan, natuurlijk lees ik ook het forum!

Meertje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 mei 2010, 22:18 
Offline

Geregistreerd: zo 29 nov 2009, 20:42
Berichten: 21
Meertje, ik heb wel met je te doen, hoor!!
Overal zijn er joegei verhalen te lezen na de bevrijding, maar jij zit met een enorm probleem.
Je kunt het met niemand delen en er komen ook geen reacties op, jammer!!

Sterkte hè meid.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 mei 2010, 22:32 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 29 apr 2010, 15:37
Berichten: 108
Meertje,

Heel veel sterkte. Ik weet dat je ook met voortgang verhalen gaat komen. Het duurt bij jou wat langer. Vertrouw erop.

Veel liefs.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling