Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 12:44

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 17 jun 2010, 13:49 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 29 apr 2010, 15:37
Berichten: 108
Hierbij weer een update van mijn vorderingen.

Na 2 dagen dat ik meer vermoeid was heb ik gisteren 38,3 graden (er nog iets optellen want was onder de tong) koorts gehad. Ik ben flink aan het zweten geweest. Ik heb echter geen koorts meer gehad voor ik denk ongeveer 8 jaar. En ik heb dus december 2009 toen ik en de gewone griep en de mexicaanse griep heb gehad alleen lichte verhoging gehad.

Ik heb sterk het gevoel dat er nu het een en ander aan ophopingen in mijn hersenen aan het oplossen zijn. Ik voel me vandaag weer wat beter. Ben nog een beetje duf en heb nog wat hoofdpijn maar voor de rest gaat het eigenlijk steeds beter.

Ik zie dit dus als een feit dat mijn lichaam waarschijnlijk pas nu de zooi van de virussen echt kan oplossen. En lekker rustig aan blijven doen vanaf 1 juli kan ik 7 weken niets anders, dus alleen maar goed.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 20 jun 2010, 13:03 
Offline

Geregistreerd: di 11 mei 2010, 15:14
Berichten: 94
Woonplaats: de bilt
hee angeliek
hoe is het nu met je? en met de koorts? ik weet niet of jij ook aspirine slikt, maar zo ja, hou er dan rekening mee dat die de koorts onderdrukt en dat je werkelijke temp dus wel hoger ligt.
geweldig hoor, die ayur-vedische herstel-actie straks in india. ben heel benieuwd hoeveel beter je daarvan terugkomt!...
lieve groet
marlene


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 20 jun 2010, 13:21 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 29 apr 2010, 15:37
Berichten: 108
Marlene,

Ik heb nu geen koorts meer. Ik heb nog een paar dagen hoofdpijn gehad maar dit is nu wel aardig weg. Het lijkt erop of ik ook weer het stabiele lopen van na de behandeling heb. Ik ben nog wel iets meer vermoeid nu na de koorts als ervoor. Maar ik moet zeggen heb net wat balans oefeningen gedaan en dit is weer zoals voor de koorts.

Ik gebruik inderdaad aspirine 100n mg en plavix 75 mg. Ik heb nu weer gewoon 36% dus dit is wel weer normaal.

Ik ben nog steeds heel erg blij dat ik de behandeling heb gedaan. En dit is nog maar 50%. Na India zal ik veel meer energie hebben door de extra stimulans van de doorbloeding. En dan 7 september de controle en dan hopelijk als de rechter is open gebleven de behandeling van de linker jugular.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 22 jun 2010, 12:27 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 29 apr 2010, 15:37
Berichten: 108
Maandag wederom een vervelende dag gehad. Ik heb weer koorts gehad en hele erge hoofdpijn en erge diaree. Ik was werkelijk geen mens. En vanacht was het zo erg dat ik draaierig werd in de badkamer. Ik moest op de grond gaan zitten want op de wc had ik geen houvast genoeg. Ik heb mijn vriend wakker moeten maken om me weer terug in bed te krijgen.

Vandaag weer van de koorts af en de hoofdpijn is nog licht aanwezig. De diaree dat weet ik nog niet.

Het lijkt wel of er nu een reactie op de griep virussen komt die in december hadden moeten komen. Ik hoop toch snel van dit soort dagen af te zijn.

Het lopen gaat vandaag redelijk na de vorige koorts dag was het lopen minder dan voor de koorts.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 22 jun 2010, 15:50 
Neem flink de tijd voor herstel, en dan pas kun je zien hoe het echt met je gaat. Zo te horen heb je het echt flink te pakken( gehad ). Ik hoop dat je snel herstelt.

Gebruik je nog medicatie?

Astrid


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: di 22 jun 2010, 16:06 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 29 apr 2010, 15:37
Berichten: 108
Astrid,

Ik gebruik nog steeds plavix en aspirine. Gisteren met de hele erge hoofdpijn nog 2 ibuprofen (als ik het goed schrijf) genomen. Ik neem liever niet teveel medicijnen maar ja, in dit geval kon het niet ander meer. En ik zag net dat ik weer zo'n 38,1 had. Ik had het namelijk nog steeds warm. Vandaag ook veel gerust. Ik weet ook niet meer wat anders doen dan mijn rust te nemen.

Het lopen gaat overigens redelijk en is beter dan vorige week woensdag na de koorts. Het lijkt erop dat mijn lichaam sneller hersteld van de dag met koorts, hoofdpijn en diaree.

Ik ga morgen de huisarts bellen of dit een griep kan zijn. Mogelijk heerst er een buikgriep. Ik zou maandag naar hem toegaan voor een algemeen bezoek. Hij weet nog niet dat ik CCSVI behandeling heb gehad. Ik vond het erg jammer dat ik geveld ben door een mogelijke griep.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 22 jun 2010, 18:21 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 29 apr 2010, 15:37
Berichten: 108
Ik hoor net van mijn vriend dat mijn schoonmaakster een soort gelijke griep heeft gehad. Duizelig en ook koorts enzo. Zij had met name overgeven maar ja, ik was ook wel wat misselijk. Bij mij is het via diaree eruit gekomen. Dus ja virusje het kan nu eigenlijk niet anders meer.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 22 jun 2010, 18:28 
En vergeet niet, als je koorts onderdrukt dan duurt het langer voor je herstelt. Als ik het goed begrepen heb is koorts een mechanisme in het lichaam om bacterieen te doden, die kunnen niet overleven bij hogere lichaamstemperaturen.

Veel water drinken, kleine hoeveelheden tegelijk, kippesoep( echt ontstekingsremmend) en je kunt ipv medicatie overwegen om sokken gedrenkt in azijn aan te trekken ( plastic zak eronder leggen ). Schijnt erg goed te helpen.

Astrid


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: di 22 jun 2010, 19:29 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 29 apr 2010, 15:37
Berichten: 108
Astrid,

Bedankt voor de info. Ik bedenk me ook zonet dat ik vorige week donderdag ook injecties heb gehad voor hepatitus B en buiktifus. De mogelijkheid dat mijn lichaam op de buiktifus injectie heeft gereageerd is zeer groot. Dus ja, alles begint op z'n plaats te vallen.

Ik heb eens op internet gezocht en ja alle verschijnselen die ik had komen met de bijwerkingen overeen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 23 jun 2010, 17:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 29 apr 2010, 15:37
Berichten: 108
Gelukkig ben ik aardig bijgekomen na de dag koorts, zware hoofdpijn en hele zware diaree.

Ik heb nog wat last van de hoofdpijn maar het lopen gaat wel goed. Eigenlijk ongeveer net zo goed als voor de mindere dag.

Ik moet wel zeggen dat ik na het wakker worden 's ochtends niet meer zo stijf ben als voorheen. Dus dit begint nu ook langzaam aan iets beter te gaan.

Nu eerst nog 7 weken rust in India en dan de behandeling van mijn linker jugular. Ik ben erg benieuwd wat dat me op gaat leveren aan verbeteringen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling