Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu zo 28 apr 2024, 18:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 506 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 51  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 27 aug 2010, 09:52 
Offline

Geregistreerd: vr 02 jul 2010, 09:36
Berichten: 169
Nou gelukkig maar dat jij je weer beter voelt!
Groetjes!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 28 aug 2010, 20:45 
:P Net weer een half uurtje piano gespeeld :P J.S. Bach, Acht Kleine Praludien und Fugen :ugeek:

Nou, ik kan wel merken dat ik dat ding een paar jaar uit de weg ben gegaan, maar... m'n linkerhand kon het aardig bijbenen! Tempo wat lager, dan ging het wel. En beter lezen was nodig; het automatisme was er niet meer (gek he, na een paar jaar amper spelen... ;) ).

Dit ga ik vaker doen om de fijne motoriek links uit te dagen. En het is gewoon weer leuk om te doen. Niet meer zo frustrerend!


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: di 31 aug 2010, 09:26 
Deze week weer verder met de re-integratie op het werk. Nu twee uur per dag. Die twee uur gaat wel, maar alles bij elkaar (werk, thuis, fysio) merk ik dat het nogal wat meer vergt. Ik slaap nu na de ingreep beter, maar heb die nachtrust ook hard nodig. Zo vroeg opstaan als voorheen doe ik niet meer! Ook de 'powernap' halverwege de dag heb ik hard nodig.

Soms wordt bij MS gesproken over 'dagkoersen', dat het de ene dag beter gaat dan de andere. Dat heb ik ook, maar daarnaast verandert het ook gedurende de dag, waarbij de ochtend, het opstaan, i.t.t. voorheen, niet meer m'n beste moment is!

Stop met zeuren, tel je zegeningen! Ik ben een flink stuk opgeknapt! :P

Wat ik nu met je deel zijn de nieuwe hordes die ik probeer te nemen, zullen we maar zeggen...


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: di 31 aug 2010, 09:32 
Offline

Geregistreerd: di 24 aug 2010, 13:45
Berichten: 39
joge schreef:
Soms wordt bij MS gesproken over 'dagkoersen', dat het de ene dag beter gaat dan de andere. Dat heb ik ook, maar daarnaast verandert het ook gedurende de dag, waarbij de ochtend, het opstaan, i.t.t. voorheen, niet meer m'n beste moment is!

Stop met zeuren, tel je zegeningen! Ik ben een flink stuk opgeknapt! :P



Je zeurt niet, je constateert dingen. Je bent jezelf goed aan het "analyseren" en de mogelijkheden aan het onderzoeken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 02 sep 2010, 09:09 
Het is nog steeds kwakkelen; duizelig soms, gisterenavond warme oortjes, hoofd. \mjin vermoeidheid is de afgelpen week groter geweest en ik loop minder kwiek (van de andere kant; ik heb ook gewerkt) Het verhaal van Diana66 ,gisteren, bracht me op de gedachte dat het daarbinnen misschien aan het rommelen is. Geirriteerd, ontstoken. (goed dat je het opschreef Diana!)

Beelen gisterenavond gemaild, maar nog geen antwoord; had ik ook niet verwacht. Hij staat vandaag weer te dotteren, dus gisteren vroeg naar bed en vandaag geen tijd voor dit geneuzel.. ;)

Dadelijk naar de bekende drogist voor een doosje aspirine; ik begin alvast volgens het advies dat hij Diana gaf: 3dd 500 mg gedurende 7 dagen. M'n vrouw is het daar niet mee eens, maar ik doet het toch maar. Zo'n lage dosis kan weinig kwaad.

Ik hou je op de hoogte van de effecten!


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: do 02 sep 2010, 10:18 
Offline

Geregistreerd: vr 02 jul 2010, 09:36
Berichten: 169
Hoi Joost,

Het is geweldig dat je weer werkt, maar zou je niet even wat meer rust nemen? In ieder geval totdat je een antwoord van dr. Beelen hebt gehad.

Groetjes!!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 02 sep 2010, 10:51 
Weer werken, tja, nou, het is arbeidstherapeutisch een paar uur per dag de boel weer oppakken. Vandaag en morgen doe ik dus niks hoor, dat gaat ook niet! Geen zorgen! ;)


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: do 02 sep 2010, 11:08 
Offline

Geregistreerd: vr 02 jul 2010, 09:36
Berichten: 169
Rust maar lekker uit!

Groetjes!


Bijlagen:
spongebob in rust.jpg
spongebob in rust.jpg [ 30.07 KiB | 10075 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 02 sep 2010, 17:13 
Waawa!! Beelen-mail! Waa ;)

Hij denkt niet dat 't een 'inflammatie' is; 'dat zien we meestal rond de tweede week na de ingreep'.
Wel mag ik vijf dagen 3dd 500mg Aspirine gebruiken.
Hij ziet wel vaker rond de tweede maand een dipje, mentaal en fysiek.
Train ik niet te hard bij de fysio? (ja :? )
Ben je al aan het werk? Ja :?

Dus deze jongen gaat ff dimmen! :oops:


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: do 02 sep 2010, 23:18 
Offline

Geregistreerd: zo 23 mei 2010, 16:17
Berichten: 222
Joge, wat fijn dat hij je meteen terugschrijft. Dit is natuurlijk ook een beetje eigenbelang, want als jij je niet lekker voelt, krijg ik al de zenuwen! :lol: Gelukkig niks ernstigs en lekker aan de aspirine zoals Diana. Ik neem aan dat Babs nu ook gerustgesteld is? :P

Ik herken natuurlijk veel in je verslagen en je had het niet voor niks over een parallel universum waarin wij ons voortbewegen... Inderdaad, ik doe nu alle dingen die jij al allemaal gedaan hebt, behalve die wandeling in het maisdoolhof en springen op de trampoline. ;)
Ook ik heb op het trapje gestaan en een lampje vervangen in de badkamer en haal zoveel mogelijk het onderste uit de kan.

Tijd om op de rem te trappen. Jij eerst, ik wat later! :lol: :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 506 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 51  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling