Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu za 27 apr 2024, 16:50

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 506 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 51  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 03 sep 2010, 10:56 
Net bij de fysiotherapeut geweest; we gaan rustiger aan doen, langzamer opbouwen. Het bereikte resultaat is mooi, maar misschien toch wat te snel bereikt. Ik ga niet meer zo ver dat ik na een oefening vijf minuten met m'n rug op de grond moet bijkomen (zo ver ging ik wel bij het crossen, fietsen en roeien :oops: ).

Vandaag dus even niks; volgende week rustig aan verder.

Werken doe ik ook even op een lager pitje; dinsdagmiddag weer, deo volente.

Groeten!


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 03 sep 2010, 11:27 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Precies Joost, het is de truuk im een stukje van 'de grens' te blijven, da's heel moelijk want je voelt jezelf vaak lekker en dan ga je even door.
Had ik afgelopen woensdag, ik mag 20-24 uur per week werken van de arts.
Ik maak er 30 a 35 en dat gaat prima, maar afgelopen woensdag was ik van 7.45 tot 17.15 op de zaak aan het werk. En ik voelde mezelf nog steeds lekker. Donderdag dus niet, geestelijk wel okee, fysiek knudde....

Robert


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 04 sep 2010, 11:42 
He he,

Volgens mij helpt die Asprine wel; ik voel me vandaag weer een stuk opgeknapt! :P

Ik ga nog even door, tot en met maandag, en dan doe ik per mail even verslag aan Roel Beelen. Gisteren overwoog ik nog te vragen of ik eerder terug mag komen, maar vandaag denk ik daar anders over. Ik ga gewoon de 21e. Het gaat gewoon weer stukken beter. Ik typ bijvoorbeeld nu supersnel ook weer links. Dat was vandeweek wel even anders... :(

Groeten!


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: za 04 sep 2010, 22:32 
:oops: Sorry, het gras gemaaid; ik heb 't in een stuk of 10 etappes gedaan (we hebben nogal wat metertjes..), met rustpauzes en een grote rustpauze halverwege. Maar toch; voor het eerst in een hele lange tijd weer helemaal alleen gedaan. En de meeste meuk ook weer opgeruimd! Goed spul, die Aspirine! :P


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: zo 05 sep 2010, 16:51 
Offline

Geregistreerd: vr 06 aug 2010, 14:00
Berichten: 14
Woonplaats: Hoogeveen
O,o,o,
Sorry hoor 'k kan het niet laten :oops: ..... maar......
Is die asprine niet bedoeld om je lijf te "herstellen"? (maar dan moet je niet je lijf meteen weer gaan uitputten.... de kunst van het laten??????)

;)
Geniet van het mooie weer!

Groetjes Mirelle


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 05 sep 2010, 16:58 
:oops: Ja, ja...

Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan.... zeker met die 'verdunners'... en dan word ik weer een beetje overmoedig.

'Point taken'... je hebt gewoon gelijk hoor!

Net een half uur gestaan bij de bak van de manege. Dat ging ook weer, gelukkig! Morgen nog een dagje Aspirine en dan weer 'mailen met Beelen', om hem te informeren over de resultaten van het 'kuurtje'.

Als ik de 21e bij hem kom, ga ik toch eens vragen in hoeverre dit soort medicatie, bijvoorbeeld in een lage dosering (Asaflow of zo) zou kunnen (blijven?) bijdragen tot het welbevinden (voor en/of) na de ingreep. Ik ben benieuwd!

Groeten weer!


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: zo 05 sep 2010, 17:11 
Offline

Geregistreerd: vr 06 aug 2010, 14:00
Berichten: 14
Woonplaats: Hoogeveen
Haha tja daar heb jij ook weer een punt (met die bloedverdunners....)
Kan me er ook wel wat bij voorstellen hoor...
... nu je je gazon hebt gemaaid kan je er pas van genieten... anders lijkt het dat de sprietjes je toe roepen "maai mij".....

Maar ja voor energie geldt ... op = op (Bij Bas tenminste wel voorheen, Bas heeft nog niet van die neigingen tot overmoedigheid, maar doet wel wat meer, maar niet zo heel veel )

zo ik ga weer naar buiten waar de zon schijnt!

groetjes uit Hoogeveen


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 06 sep 2010, 15:02 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Als Asperine (bloedverdunner) helpt....ga je bijna denken dat er nog andere vernauwingen zijn....

Robert


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 06 sep 2010, 16:28 
Die gedachte heb ik ook al een tijdje. Met name die kleinere vaatjes, waar nu nog niks aan kan worden gedaan, zouden wel eens beter kunnen gaan werken als dit soort medicatie wordt gebruikt.

In de jaren 50 werden bloedverdunners schijnbaar regelmatig voorgeschreven bij MS... Waar is de tijd gebleven... heeft iemand even niet opgelet... een steekje laten vallen... de andere (auto-immuun)kant opgekeken? ;)

Schijnt in dit boek te staan; ik heb 't niet gelezen.
http://www.amazon.com/Multiple-Sclerosi ... 197&sr=8-1

Mailtje naar Beelen met de effecten van de afgelopen dagen is onderweg (vandaag weer een zes-min trouwens..)

Groeten!


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: di 07 sep 2010, 08:30 
En ja hoor, alweer mailtje terug uit België:
Geen medische bezwaren tegen lage dosering Aspirine a la Asaflow. Maar vooral:
RUSTIG AAN DOEN!
:oops:


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 506 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 51  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling