Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu vr 19 apr 2024, 09:00

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 506 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 51  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 07 sep 2010, 17:12 
Makkelijk gezegd, rustig aan doen. Vandaag was de dag toch aardig gevuld.

Vanochtend een heerlijk lotgenotencontact met twee 'collega's' uit de buurt. Heerlijk hoor, als je zo gemakkelijk kunt praten over een onderwerp waar je allemaal 'in thuis bent'. En af en toe lachen om je eigen ellende :P Je had moeten zien hoe we met z'n drieën, met rolstoel en kruk m'n busje ingingen om weer iedereen naar huis te brengen. Als ik het niet beter wist, zou ik denken dat Bananasplit bezig was met opnames! :lol: De buren hebben weer een leuke dag gehad!

Vanmiddag had ik nog een afspraak op het werk, dus daar ben ik nog twee uur geweest.

Morgen nog rustiger aan dus! ;)


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: di 07 sep 2010, 19:50 
Offline

Geregistreerd: vr 06 aug 2010, 14:00
Berichten: 14
Woonplaats: Hoogeveen
Haha maar het mooie van lot genoten is dat ze aan een half woord genoeg hebben. Leuk zeg dat die mensen in de buurt wonen en dat het zo loopt. Hoe ging het werk?

geniet morgen....van een nieuwe dag!

groetjes van hiero


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 07 sep 2010, 20:36 
Aan een half woord genoeg, inderdaad, en desondanks vloog de tijd... Volgende keer verder dan maar.

Werk ging goed, was een vergadering; aandacht erbij houden was nog het lastigst. Dingen omhoog halen van voor mijn ziekmelding moeilijk; dingen zijn ver weggezakt, niet meer paraat in het 'werkgeheugen'. :?

Groeten daaro!


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: di 07 sep 2010, 21:37 
Offline

Geregistreerd: zo 23 mei 2010, 16:17
Berichten: 222
Even terug naar blz. 42.....

RUSTIG AAN DOEN? Wie? Joge??? :lol: :lol: :lol:

(Ja, ik mag lachen, want ik kan 't óók niet!).


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 08 sep 2010, 11:35 
Vandaag alleen nog maar naar de huisarts geweest voor receptje Asaflow en doorverwijzing België
en
de helft van de boodschappen gedaan (Babs de andere helft)

Vanmiddag staat er niks op het programma.

Vanavond uurtje fysio, op halve kracht.

Veel rustiger kan toch echt niet, of ik moet bedrust krijgen... ;)


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: wo 08 sep 2010, 13:15 
Offline

Geregistreerd: zo 23 mei 2010, 16:17
Berichten: 222
Goed zo Joge! Saai hè?

Ik ben vandaag ook op halve kracht. Beelen zei 't gisteren nog: rustig aan opbouwen... :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 08 sep 2010, 19:37 
vanavond bij de fysio alles maar 'half' gedaan. I.p.v. 10 minuten, 5 minuten, en beetje rustig aan. ik ben niet kei-kapot, maar toch nog behoorlijk moe geworden. Helemaal jofel ben ik nog niet hoor!


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: do 09 sep 2010, 22:07 
Vandaag, met name vanochtend en vanmiddag een van de mindere dagen sinds de operatie. 's Avonds gaat het altijd wat beter, gelukkig.

Enne, netjes rustig aan gedaan; zelfs in de ochtend EN de middag een uurtje op bed gerust.

Het hoofd is helder, fris en fruitig, maar het lijf kan niet meer zo goed meekomen (gelukkig nog wel beter dan voor de ingreep hoor!)


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: do 09 sep 2010, 22:18 
Offline

Geregistreerd: zo 25 apr 2010, 11:09
Berichten: 161
Hoi Joost
Hopelijk gaat deze "dip" weer snel voorbij en krijgen we weer verhalen die een hoger :) :) gehalte hebben. Sterkte ;)
groet Emma


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 sep 2010, 22:23 
Ach, 't is net de beurs; you win some, you lose some...


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 506 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 51  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling