Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu di 19 maart 2024, 08:17

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 506 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 28 sep 2010, 09:59 
Offline

Geregistreerd: di 24 aug 2010, 13:45
Berichten: 39
Je hebt je beweging voor vandaag weer gehad ;)

Nee, zonder gekheid, is echt vervelend als je daar zo staat en je moet dan ook nog naar huis lopen en weer terug..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 28 sep 2010, 10:34 
Offline

Geregistreerd: vr 02 jul 2010, 09:36
Berichten: 169
Ach gos....ik vind dat de zorgverzekeraar het nu zeker moet vergoeden hoor! Hier duidelijk het bewijs dat de behandeling heeft geholpen.

Ik las dat je voor de rolstoel hebt gekozen. Ziet er goed uit! (voor zover je dat kan zeggen van een rolstoel) Wel jammer dat je er dan weer zolang op moet wachten.

Groetjes!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 28 sep 2010, 11:11 
Gekozen, gekozen..

Dit werd me aanbevolen in combinatie met die e-motion wielen; hun ervaring was dat die combi het minste storingen en problemen gaf.

Als je een auto koopt heb je nog het idee dat je er over mee kunt praten; dit merk ligt je wel, dat zeker niet, die zijn betrouwbaar, die anderen wat minder maar veel mooier...

Gisteren voelde ik me toch in een showroom van dingen waar ik absoluut niks van kon zeggen. Zou een Quicky beter, 'mooier', 'sportiever', zijn dan een Kutchal of een SpinX. Geen enkel idee. Dat is een hele nieuwe wereld voor me. Ik lever me dan maar over aan de twee heren adviseurs ('nee, nee, wij komen hier niks verkopen hoor!' :roll:

'Toevallig' levert het bedrijf van de SpinX ook de E-motion wielen. Als het technisch niet spoort, dan spoort het financieel in ieder geval wel... ;)

Toe maar; ik ben allang blij dat dit zo kan! Het is vast geen slecht materiaal. En ja, die jongens verdienen er zeker een centje aan.

Maar kiezen, nee, dat heb ik niet gedaan. Ik heb het wel getest en goed bevonden.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: di 28 sep 2010, 11:41 
Offline

Geregistreerd: vr 02 jul 2010, 09:36
Berichten: 169
Ik schreef gekozen omdat je eerder nog aan een scootmobiel dacht, maar als dit wordt aanbevolen mag je (hoop ik) er wel van uitgaan dat dit de beste optie is.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 28 sep 2010, 11:56 
:oops:
Ja, geen scoot, omdat dat nog te passief is; met deze stoel blijf ik meer actief in beweging.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: wo 29 sep 2010, 21:00 
Vandaag weer een redelijke dag, beter dan gisteren, maar toch echt 'significant' minder dan de eerste twee maanden. Bij de buren lees ik net dat een Bulgaarse collega van Beelen (zou dat Petrov zijn/) aan het onderzoeken is of we 'blij' worden van de contrastvloeistof die wordt gebruikt. Dit omdat de effecten bij 'veel' mensen na een tijdje wegebben.

Dat zou een mooie bak zijn! :lol: Iedere maand een shotje contrastvloeistof dan maar!!

Vanavond bij de fysio (zonder contrastvloeistof dus) ging het heel rustig aan; beter kon ook niet..

Oftewel: rustig aan doorstarten. En wachten op de resultaten uit het Bulgaarse.. ;)



BTW: dat nieuwe plaatje heb ik niet geplaatst; ik ben voor Sponge Bob; ik wil Bob terug. Esmeee! Wat is dat? Zijn we gehackt?


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: wo 29 sep 2010, 23:49 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 23 nov 2009, 23:58
Berichten: 306
Woonplaats: Helmond, Netherlands
:oops: dit keer had ik er iets mee te maken, alle plaatjes waren een beetje van slag, het is inmiddels hersteld ;)
misschien dat het verlaat verjaardagscadeau iets goed kan maken, zie nieuws rubriek 8-)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 30 sep 2010, 08:25 
:P :P Esmee; Alphons, heel erg bedankt voor het cadeautje!

Ik heb het alweer met anderen gedeeld en ben benieuwd wat zij er van vinden.

Bij het eind had ik een zakdoekje nodig! :)

Ik durf het bijna niet te vragen.. :oops: Kan er al een tipje van de sluier de nu nog over de 'afterparty' hangt..?


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 01 okt 2010, 12:27 
Eigenlijk ben ik niet zo'n virtueel tiep. Moet ik een 'avatar' bedenken, weet ik amper wat dat is. Wil ik later die naam toch maar veranderen: gaat dat niet. Ik hou niet van face-, linkedin- en hyvesachige book'n. Ik stel nog -ouderwets?- prijs op m'n privacy. M'n kinderen vind ik daarin naïef.

Ik vind het gewoon fijn om te weten met wie ik van doen heb. Elkaar in de ogen kunnen kijken en zo, in plaats van 'pingen'.

Maar wat nou het leuke van het actief zijn op dit soort fora is? Dat je elkaar ook in levende lijve kunt ontmoeten. Dat geeft toch wel een completer beeld. Vandaag weer 'op locatie' geweest. En dat bevalt goed! Van de hak op de tak, via onze gemeenschappelijke neuroloog naar WIA perikelen, via kinderen naar een arbeidsverleden met allerlei gedoe. Heerlijk. Ik kan het iedereen aanraden. Maak eens een afspraak via een PeeBee-tje!


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 01 okt 2010, 21:47 
Deze week de facturen van Duitsland (prescan), België (OLVZ) ingestuurd. Declaratieformulier erbij. Beleefd briefje met plichtmatigheden. Verder niks.

Net even via de computer gecheckt: e.e.a. is 'in behandeling'.

Even geduld nog dus.


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 506 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling