Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 14:51

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 05 aug 2010, 22:23 
Offline

Geregistreerd: zo 25 apr 2010, 11:09
Berichten: 161
Hoi Job

als de kleppen niet goed werken is het naturlijk ook een probleem
Maar al die mensen met de niet werkende kleppen zijn vooral benieuwd naar wat een behandeling voor resultaat KAN hebben. Ik ben zeker heel benieuwd. En je leest er niet veel over.

groet Emma


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2010, 12:46 
Offline

Geregistreerd: di 11 mei 2010, 15:14
Berichten: 94
Woonplaats: de bilt
Citaat:
Ik kreeg vandaag een mail van dr. Beelen en volgens hem heb ik 2 hoge vernauwingen, rechts meer dan links maar kunnen beide gedotterd worden!
Ze bellen nog voor de operatiedatum. Ik ben ZO BLIJ!!! Nu ga ik hopelijk jou achterna!
Hoezo vrijdag de 13e?


hee Ine
fijn joh! - dat er toch iets behandelbaars is!!! ik hoop ook dat je straks in de voetsporen van Joost treedt... we duimen voor je! weet je al een datum?
grts
M


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2010, 13:01 
Offline

Geregistreerd: wo 30 jun 2010, 16:37
Berichten: 81
Hoi Marlene,

Had mn scans net voor de patientestop opgestuurd. Omdat ik zolang niets hoorde dacht ik dat ik pech had. Maar gelukkig was vanmorgen een mail van dr. Beelen. (Wel met een heel andere diagnose dan privatescan, dat vind ik wel raar) Maar hij kan me dotteren!!!! YEAH!!!
Rechts is vernauwd, meer dan links, wat ik logischer vindt want ik heb mn problemen vooral links.

Nu heb ik 2 december als operatiedatum doorgekregen, tis wel nog lang maar ik ben blij dat ik er nog bij zit!
Ik vind het nog onwerkelijk! Ben zo blij! WOW! :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2010, 13:43 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 23 nov 2009, 23:58
Berichten: 306
Woonplaats: Helmond, Netherlands
Ine, het blijft dus spannend ;)

Die hele andere diagnose, waar heeft dat dan betrekking op? Toch vernauwingen of de kleppen?

En euh, december is het zo, ik zag laatst op TV dat men al bezig was met de verkoop van kerstversieringen :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2010, 13:53 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 jun 2010, 12:10
Berichten: 91
Woonplaats: Hardegarijp
GEWELDIG INE!

Volgens mijn schoonvader is het de 13e ALTIJD z'n geluksdag! (hij is dan jarig)
Maar dit is weer het bewijs . . .

December is het zomaar!
Als je weet wat voor resultaten het kan hebben . . .
Houd moed en dan komt het allemaal goed! Kijk maar naar mij . . . ik ben iedere dag weer verbaasd.

Maar toch zou ik contact opnemen met Private Scan en om uitleg vragen omtrent de wisselende verklaringen.
Waarom zien zij wat anders op de beelden . . .
Ik zou het graag van ze willen horen want hier wordt je onzeker door.

Enne, ik weet hoe dat is, mocht je mijn onderzoeksresultaten hebben gelezen . . . viewtopic.php?f=20&t=608&start=10

Sterkte!

Bastiaan

_________________
Bene diagnoscitur, bene curatur . . .
"Iets dat goed is gediagnosticeerd, kan goed genezen worden . . ."

Verba docent, exempla trahunt . . .
"Woorden geven instructies, voorbeelden leiden . . ."


Laatst bijgewerkt door Bastiaan op vr 13 aug 2010, 16:36, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2010, 13:59 
Offline

Geregistreerd: zo 25 apr 2010, 11:09
Berichten: 161
Top :)
Gelukkig dat dr Beelen wel kansen ziet.
Maar inderdaad vreemd dat je een andere diagnose het. Kun je uitleggen waar het verschil in zit? Of vind het vervelend om dat via het forum te doen?

groet Emma


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2010, 14:07 
Offline

Geregistreerd: wo 30 jun 2010, 16:37
Berichten: 81
Ik heb nu dus 2 hoge vernauwingen, rechts meer dan links, niks over kleppen.
Privatescan had het over disfunctie van de kleppen en reflux links. Die hadden het over links dotteren bij de klep.
Beelen heeft dus een hele andere diagnose...nu is het toch rechts! Gelukkig want rechts heb ik altijd het gevoel gehad dat daar iets vastzit, heb dit gelukkig vermeld voor mn scan al tegen mensen om me heen. Dus die diagnose van privatescan zal ook wel kloppen maar hun hadden het over links en Beelen over vooral rechts...lekker verwarrend hè ;)
Mijn MS zit vooral links dus rechter hersenhelft is dan het meest aangetast. Rechts heeft Beelen een hoge vernauwing gevonden...dus het lijkt me logischer...ik kan me vergissen...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2010, 15:37 
Offline

Geregistreerd: wo 30 jun 2010, 16:37
Berichten: 81
JA! 13 augustus is nu ook mijn geluksdag!
En 2 december is het idd zo, nog 3,5 mnd!
Tis alleen, ik ben erg ongeduldig! Zeker als ik zoveel positieve verhalen lees!
Dan wil ik niet wachten.

Grtjs, Ine


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2010, 16:15 
Gefeliciteerd Ine! En nou maar hopen op een mooi Kerstkado! Want als het meezit zit je met Kerst 'anders' onder de boom! Misschien heb je er zelf de piek in gezet! Ik daag je uit! ;) Wel voorzichtig zijn he!


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2010, 18:00 
Offline

Geregistreerd: wo 30 jun 2010, 16:37
Berichten: 81
Ja Joost, dat zou ik zeker willen dat zou me een hele mooie kerst geven! (dat wordt huilen!)
Maar ik zit nu 6 jaar in een rolstoel en laat ik realistisch blijven, ben al blij als ik weer kan schrijven en goed kan praten.
Ik hoop dan ook dat ik niet achteruit ga zodat ik voor mijn kids kan blijven zorgen. Dat is voor mij al kerstkado genoeg! Ik hoop wel natuurlijk dat ik meer kan!

Tevens zit ik nu in dubio;
Privetescan heeft in zn rapportage staan geen stenose en Beelen zegt wel hoge stenose links en rechts.
Ik heb privatescan gebeld en hun antwoord was dat Beelen geen cd heeft van de doppler scan. Daar zagen zij links een reflux en dat mijn beide kleppen niet werken. Zij vinden dit het belangrijkste gegeven en willen mij aan de klep links dotteren.

Als de stenose rechts en links weg zijn door het dotteren van Beelen, is de reflux dan ook beter en zouden mn kleppen het dan wel weer doen?
Welke diagnose is nu juist? Of beter gezegd, ik heb voor Beelen gekozen voor een behandeling omdat ik dat wel kan betalen en die stenose m.n. rechts vind ik heel aannemelijk omdat ik links uitval heb...

Dus ik weet het ook niet waar ik goed aan doe, ik vind dit maar verwarrend :?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling