Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 22:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 10 aug 2010, 14:07 
Offline

Geregistreerd: wo 30 jun 2010, 17:47
Berichten: 6
Ik ben van het gemalen voedsel en geweekte brood af!!! 8-) :D Wat is dat toch smerig. Ik kan een boterham met beleg eten zonder me te verslikken. En pannenkoek en poffertjes. :lol: Ik moet me er wel op concentreren en geen twee dingen tegelijk willen doen. Ik kan daardoor natuurlijk ook veel beter proeven wat ik eet. Ik kan nog lang niet alles eten, maar dit is al zo´n vooruitgang, ben er erg blij mee. Ik ga deze week proberen of uit een rietje drinken lukt, dat is weer veel handiger dan zo´n tuitbeker.

Ik heb het alleen maar over eten en drinken vandaag :lol: , maar dat komt omdat het zo´n invloed heeft op hoe je je voelt: ondefinieerbare prut (warm eten) en slappe geweekte boterham geeft niet echt een feestelijk en motiverend tintje aan de dag (alles smaakt zowat eender en het is echt niet lekker. Probeer het maar eens).

Het is voor de omgeving ook leuker om van alles mee te brengen om te zien of ik het kan eten..... of snoepen :mrgreen: Het is best eng om te proberen allemaal, maar ik doe het wel, anders kom je nooit ergens. Ik mag hopen dat er ooit weer eens kilo´s aanvliegen in plaats van afvliegen. 8-) Wie weet dat ik ooit moet zeggen: nee, dank u wel, voor mij niet, ik moet een beetje aan mijn lijn denken. ;) Dat zou een stunt zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 10 aug 2010, 15:00 
Offline

Geregistreerd: zo 25 apr 2010, 11:09
Berichten: 161
Hoi Tessa

Heerlijk dat je weer "gewoon" kunt eten.
Smakelijk

groet Emma


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 10 aug 2010, 15:04 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 23 nov 2009, 23:58
Berichten: 306
Woonplaats: Helmond, Netherlands
Tessa schreef:
ondefinieerbare prut (warm eten) en slappe geweekte boterham geeft niet echt een feestelijk en motiverend tintje aan de dag (alles smaakt zowat eender en het is echt niet lekker. Probeer het maar eens).

Ik voel hier een opdracht voor bepaalde onderzoekers die kennelijk de relatie tussen "ondefinieerbare prut" en "vernauwingen in de aders" nog niet willen accepteren!

Super dat eten en drinken beter gaat. Bedankt voor je verhalen. Ik moet altijd een paar keer slikken als ik ze lees en weet dat slikken voor jou zelfs moeilijk is. En over die lijn..... van een schim terug naar een duidelijke aanwezigheid. Net zoals bij de jugulars.

Petje af voor je Tessa!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 10 aug 2010, 15:25 
Offline

Geregistreerd: wo 09 jun 2010, 18:06
Berichten: 212
Hoi Tessa,

wat goed om dit te lezen. Die klein lijkende vooruitgangen
zijn voor ons levensgroot. Zolang dat doorgaat is het feest.
Alles heeft weer zin; prachtig is dat.

Laat ons blijven lezen !

Jossi


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 10 aug 2010, 17:30 
Offline

Geregistreerd: di 11 mei 2010, 15:14
Berichten: 94
Woonplaats: de bilt
tessa
van jouw verhalen moet ik ook slikken. zo hartverscheurend ontroerend.
en wat gun ik het je dat je al zo snel zo veel voor jou essentiele verbeteringen merkt!!
meid, laat het je smaken, sterk er goed van aan en ga zo door!
lieve groet
marlene


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 10 aug 2010, 18:26 
:P Heerlijk, als je weer kunt eten zonder de angst je te gaan verslikken; en als dat gebeurt dat je bijna niet fatsoenlijk kunt hoesten!

En nou maar op je lijn letten, want je weet het: een van de bijwerkingen van de ingreep is gewichtstoename! :lol:


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: do 12 aug 2010, 22:18 
Offline

Geregistreerd: wo 30 jun 2010, 17:47
Berichten: 6
Tarara Boemdiejee: GELUKT, ik kan weer met een rietje drinken

Het was doodeng, maar eerst met een klein slokje opzuigen, rietje los, concentreren en slikken geoefend en toen zoals het hoort achter elkaar. Dat is toch wat dat ik in plaats van uit zo'n tuitbekertje nu stoer met een rietje kan drinken. Als mijn fijne motoriek beter is geworden dan ga ik voor de volgende stap, zonder rietje uit een beker drinken.

Er was een heerlijk vers broodje met nootjes en vruchten voor mij meegebracht en dat heb ik bijna helemaal opgegeten (het was een grote bol, hoor ;) ). Ik moet goed opletten en concentreren op kauwen en slikken, maar dat heb ik er heel graag voor over. Geen slappe smakeloze geweekte boterhammen meer als het aan mij ligt 8-)

Moest toch even melden aan jullie dat ik mijn weekdoel gehaald heb :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2010, 03:10 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 16 dec 2009, 02:56
Berichten: 130
Woonplaats: Toronto
Tessa,

ik ben onder de indruk van je vechtlust! Ik denk dat behalve de CCSVI behandeling jouw houding ook erg belangrijk is voor de verbeteringen. Alle sterkte!

job


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling