hoi allemaal
ondanks dat het met mij nog steeds niet erg opschiet, ben ik wel heel erg blij voor diegenen die zo'n geweldig resultaat hebben van behandeling!! hoera!! geniet ervan!! ik geniet ook van jullie verhalen. en laat ik duidelijk zijn: mijn stellige gevoel en overtuiging dat met ccsvi een sleutel tot de ontrafeling van ms gevonden is, is onverminderd!
ik heb weer een - uiteindelijk - redelijk ongewijzigd weekje achter de rug.
begin van afgelopen week een paar dagen gehad waarop ik 's ochtends dacht "hee, ik begin me wat fitter te voelen, minder moe" maar gek genoeg was ik uitgerekend op díe dagen in de loop van de middag weer helemaal grauw en grijs en moe en lamlendig. te veel gedaan omdat ik me fit voelde? nee, ik kijk wel uit - voorlopig nog. dus wat dan wel?... ik weet het echt niet!
in/rond die dagen ook een paar keer gedacht dat ik makkelijker de trap op kwam en makkelijker kon opstaan van de grond. durfde daar niet zo structureel op te letten. maar na een aantal keer/dagen, net toen ik begon te denken "goh, zou het echt? laat ik er eens op gaan letten..." tja, toen zakte dat gevoel van verbetering weer weg

...

...
en verder jubelde ik na vorig weekend dat de alcohol-intoleratie over leek te zijn...
maar gister na één klein glaasje sherry was ik weer VOLLEDIG van slag: moe, slap, algeheel onwel. bizar gewoon, zo heftig als ik onderuit ging!
heb inmiddels wel een soort analyse gedaan van de enkele "alcoholica" die ik dus inmiddels post-F 'tot me genomen' heb en het lijkt of ik vooral zo heftig reageer op
witte wijn (dat is sherry toch ook, soort van?). die keer rode wijn ging goed. heeft iemand anders dit soort ervaringen ook? of een verklaring?
boehoe, ik heb wat opbeurende woorden nodig...
ps, toch ook nog iets positiefs: een opvallend aantal mensen vindt - tuurlijk niet op m'n 'grauwe' momenten - dat ik er goed uitzie: kleur op m'n gezicht etc. heb dat ook van anderen gelezen, als resultaat na de behandeling. dus toch ook voor mij enig effect van de herstelde doorbloeding?...