Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 21:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 11 dec 2010, 11:44 
Offline

Geregistreerd: zo 29 nov 2009, 11:17
Berichten: 17
Woensdagnacht 3.30, ik schrik wakker van mijn wekker.... Heb ik dus toch nog geslapen?, had ik niet verwacht zo gespannen als ik was.
Ondanks de heftige sneeuwbuien onderweg stond ik om 6.00uur al in de parkeerkelder van het OLV in aalst.

Het wachten nu lijkt heel dubbel te zijn, aan de ene kant wil je ff dat de rem erop gaat: sh#t wat gaat de tijd snel nu!, maar aan de andere kant komt nu eindelijk waar je zo lang al op wacht.
Angst is een slechte raadgever denk ik constant en houd me taai.

Om 7.15uur mezelf gemeld op +3X en maakte dus zelf nu ook mee wat ik hier al vele malen gelezen had , we werden van boven naar beneden gestuurd en vise versa wat uiteindelijk resulteerde dat mijn vrouw voor mij beneden moest tekenen en een SIS-kaart regelde omdat ik al werd meegenomen naar mijn kamer om me om te kleden.

Toch was het pas om 10.15 toen ik werd gehaald voor de OK en om +/-10.30 het infuus werd aangebracht. Toen was het ineens 12.00uur! , ik was dus nu geopereerd en voelde me opgelucht.

Achteraf was het niet Dr Beelen die me opereerde maar Dr Maene, hij vertelde me dat het goed was gegaan en dat er geen extra stenosis waren gevonden buiten de R jugular die behoorlijk vernauwd was.
Deze is dus gediliteerd tot aan mijn sleutelbeen met een ballon tot 16 mm , wat ik nu ook behoorlijk goed voel.

Ik heb de impact van de narcose denk ik behoorlijk onderschat, en ben nu nog steeds soms dol en voel me slechter dan ervoor. Ik moet het rustig de tijd geven wat me moeilijk afgaat. Wel kan ik zeggen dat ik weer warme handen en vooral voeten heb waar ik en vooral mijn vrouw heel blij om is.

Voor de rest zal ik geduld moeten hebben. Ik moet wel zeggen dat ik altijd heel gevoelig op medicatie reageer dus misschien is het wel de uitwerking van de narcose met de fraxiparine spuiten die me nu dat dolle gevoel geven. Ik hoop maar dat dat snel verdwijnt.

Tot zover mijn eerste verslag van na de operatie!

Greetz Jerry


Laatst bijgewerkt door Jerry® op za 11 dec 2010, 12:33, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 11 dec 2010, 11:59 
Offline

Geregistreerd: wo 09 jun 2010, 18:06
Berichten: 212
Fijn Jerry, dat het achter de rug is.
En dat in dat rotweer met sneeuw/vorst etc.

Ja, tijd moet je het geven; ik was ook door de narcose
een paar dagen iets "slechter" dan daarvoor. Maar na
een week ging ik licht vooruit.
Sterkte en succes !

Jossi


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 11 dec 2010, 12:37 
Offline

Geregistreerd: vr 02 jul 2010, 09:36
Berichten: 169
Bedankt voor je verslag. Gefeliciteerd met de warme handen en voeten! Toch wel wat onhandig dat patiënten blijkbaar nog steeds het advies doorkrijgen om gelijk naar + 3X te gaan. Deze verwarring is niet echt prettig als je zenuwachtig bent. Ik ben ook gevoelig voor medicatie en had ook de indruk dat ik wat 'doller' in mijn hoofd was door de narcose en de Fraxiparine. Ik heb het rustig aan gedaan. Ik hoop dat je nog meer verbeteringen mag krijgen.

Groetjes Astrid


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 11 dec 2010, 13:36 
Offline

Geregistreerd: di 02 maart 2010, 19:17
Berichten: 40
Dag Jerry, van harte gefeliciteerd, ik hoop op veel verbetering
Ben ook blij dat je schrijft hoe de narcose is bevallen, ben daar best wel huiverig
voor, ik reageer ook heel sterk
Ik ga de 20e, ondanks alles moet ik ook al mijn moed bij elkaar rapen, ben wel blij dat
ik daar schijnbaar niet de enige in ben.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 12 dec 2010, 00:28 
Offline

Geregistreerd: zo 25 apr 2010, 11:09
Berichten: 161
Dank je wel voor je verslag en wens je heel veel verbeteringen toe.
Het komt vast wel maar zo,n eerste week, zeker na een narcose, is moeilijk.
Waar verkopen ze toch zakjes met geduld?

groet Emma


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling