Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 19:27

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 95 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 21 aug 2010, 20:06 
Offline

Geregistreerd: zo 23 mei 2010, 16:17
Berichten: 222
:lol: Joge, ik doe de was, maar jij bent lekker op arbeidstherapeutische basis aan 't werk.
Ik weet wel wat ik liever zou doen hoor.

AUTO-DIALYSE, die moet ik onthouden. Klinkt niet alleen interessant... 't is nog nuttig ook! ;) 't Werkt écht.

Eigenlijk kan ik nog steeds niet geloven wat me allemaal overkomt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 21 aug 2010, 20:30 
Net ff 'opgegooglt': de term bestaat al.. :oops:

http://www.azvesalius.be/Nieuws/autodialyse.htm

... maar wel weer in België ... ;)

Dat 't werkt is logisch, denk ik; het is net als die therapie waarbij je je bed omhoog zet, maar dan met de vaatjes open; dat geeft een 'turbo-boost' :P


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: wo 25 aug 2010, 19:23 
Offline

Geregistreerd: zo 23 mei 2010, 16:17
Berichten: 222
Daarstraks weer Fraxiparine geprikt. Ik keek in het doosje en... nog maar 7 te gaan. Dat begint al lekker op te schieten.

Verder was het vandaag een andere dag dan 'normaal'. Ik was na de middag minder goed ter been en dan loop ik meteen (in mezelf) te foeteren en me ongerust te maken.
Ik ben zó snel gewend geraakt aan alles wat er verbeterd is, dat 1 minimale verandering meteen onoverkomelijk is.

Even rustig nagedacht tijdens 'Joge's autodialyse' en toen kwam ik erachter dat ik me vandaag weer véél te druk heb gemaakt. :mrgreen:
Samen met mijn dochter de honden uitgelaten, boodschappen gedaan, gestofzuigd, bedden verschoond...

Nadat ik klaar was met autodialyseren (zo'n leuk woord :D), kon ik gewoon de trap weer af, eten voorbereiden, opruimen, de kast reorganiseren en de wc onder handen nemen.
Ja, dan schaam ik me wel een beetje.... :oops:

Dus al met al: het was gewoon een hartstikke goeie dag en ik zal niet meer foeteren!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 25 aug 2010, 21:28 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 23 nov 2009, 23:58
Berichten: 306
Woonplaats: Helmond, Netherlands
Nee foeteren heeft helemaal geen zin. Is is al zo vaak gezegd. Je gaat snel teveel doen en dan kom je die man met de hamer (nee niet Beelen) een keer tegen. Het lichaam heeft een bietje tijd nodig om de brein bij te benen. Of de benen hebben meer tijd nodig, ik weet het niet. Moeten we Joge's auto-dialyse programma niet opnemen in de nazorg van een CCSVI behandeling? :shock:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 26 aug 2010, 04:48 
Offline

Geregistreerd: vr 13 aug 2010, 12:41
Berichten: 6
Hallo allemaal, ik volg al een paar weken jullie communucatie, heel grappig en ook bemoedigend! Doe zo verder! Zo ervaren we dat we niet alleen staan.
Ik wacht nog ongeduldig op een bericht van Aalst om een afspraak te maken voor het onderzoek. :( Hoe gaat dat eigenlijk dat onderzoek?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 26 aug 2010, 10:29 
Offline

Geregistreerd: di 11 mei 2010, 15:14
Berichten: 94
Woonplaats: de bilt
hee Roos

en, hoe is het vandaag met je?

ik kan me jullie (ook van de andere 'successen' dus) dagelijkse ongeloof en onzekerheid ("zou het nog steeds...") zó goed voorstellen!!

ik geloof dat als het bij mij nu ineens alsnog zou gaan gebeuren, dat ik het dan helemaal niet zou geloven, er niet op zou durven vertrouwen!! bestaat er zoiets als een omgekeerd of negatief placebo-effect? :(

zet 'm op!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 27 aug 2010, 12:14 
Offline

Geregistreerd: zo 23 mei 2010, 16:17
Berichten: 222
Gisteren was ik moe, zweterig en duizelig.
Ben een keer vroeg naar bed gegaan (want ik wilde ook eens verstandig zijn) en heb zonder onderbreking tot vanmorgen half 7 geslapen. Moet ik gewoon eens wat vaker doen. :mrgreen:

En wat heb ik vanmorgen gedaan? Ik heb voor het eerst sinds jaren op een gewone fiets gefietst!! Geen spartamet, nee, met de fiets van mijn dochter ben ik achter mijn buurvriendin aangefietst in het park. Zij neemt iedere ochtend onze honden mee voor een lange wandeling over de oude zeedijk en ik kon gewoon meefietsen!

En beneden aan de dijk zag ik een reiger zitten. Ja, je leest het goed... beneden aan de dijk. Hartstikke ver weg! Zouden mijn ogen nu ook al beter worden? Kan dat? :o Help!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 27 aug 2010, 12:23 
Help? Als je ogen beter worden? Geweldig juist!

Of bedoel je: 'straks zie ik alles weer beter, en misschien is dat schrikken!' :D ;)


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 27 aug 2010, 15:34 
Offline

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 15:56
Berichten: 424
Ja, Roos, dat kan :lol: Wat maf en toch ook weer zo logisch dat als je de afvoerpijpjes doorplopt, dat er dan zo veel verandert/kan veranderen. Ze zitten er dus niet voor niets en ze goed open maken, is dus ook niet voor niets. :mrgreen:

_________________
Blijf niet mokkend aan de kant staan
Stel een daad en toon je moed
Laat je woede hand in hand gaan
Met het goede dat je doet


(Karel Glastra van Loon 1962-2005)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 27 aug 2010, 15:45 
Offline

Geregistreerd: wo 09 jun 2010, 18:06
Berichten: 212
Ik denk soms: "bestaat er een soort omgekeerd rouwproces ?"

Wat geweldig Roos, dit alles.
Wat kunnen er toch mooie dingen gebeuren.

Jossi


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 95 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling