Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 19:42

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 30 aug 2010, 20:52 
Offline

Geregistreerd: za 21 aug 2010, 12:00
Berichten: 28
[quote="Mirelle"]Hoii,

Ha Bas en Mirelle, :D

Ik zal niet de vliegemepper pakken. Mirelle ;)

Ik ben zeker benieuwd hoe het je zal vergaan Bas, bij het revalidatie centrum.


Blijf zeker benoemen wat je ziet Mirelle.
Tuurlijk heb je helemaal gelijk , het gaat om Bas ,

Bas, misschien krijg je ineens last van schrijvers talent ;)

Zoveel kleine dingetjes gaan ongemerkt, dat heb ik wel begrepen van Joost.

gr Babs :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 02 sep 2010, 11:33 
Offline

Geregistreerd: wo 28 apr 2010, 11:26
Berichten: 16
Woonplaats: Hoogeveen
Even een kleine update. De verbeteringen blijven nog maar klein en wisselend. Dinsdagochtend vond ik het redelijk goed gaan na het douchen maar vanmorgen ging het weer wat minder qua balans. Gisteren geprobeerd hoe het lopen gaat zonder spalk omdat ik het idee kreeg dat ik door die spalk mijn knieën niet buig. Dit ging nog niet zo goed, mijn rechtervoet heeft die ondersteuning nog wel nodig. Rustig afwachten maar weer...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 23 nov 2010, 15:33 
Offline

Geregistreerd: wo 28 apr 2010, 11:26
Berichten: 16
Woonplaats: Hoogeveen
Hallo allemaal,
Hier weer wat nieuws uit Hoogeveen. Afgelopen weken heb ik niets geschreven omdat er niets nieuws te melden was, er waren geen veranderingen te merken anders dan eerder vermeld. Afgelopen maandag 22-11 ben ik voor mijn tweede behandeling naar Düsseldorf geweest. Tijdens de behandeling werd eerst de linker ader gecontroleerd. Deze zag er prima uit, eigenlijk net zoals direct na de eerste behandeling. Daarna is de rechterkant gedaan. Aan deze kant was er geen sprake van vernauwing maar van een defecte klep. De arts heeft hier gedotterd met een ballon van 14mm op 8 atm. Na het dotteren was de doorstroming duidelijk verbeterd. Tijdens de 4 uur plat blijven liggen werden mijn voeten weer opvallend warm, naar ons idee nog meer als na de eerste keer. Verder kan ik op dit moment nog niet goed inschatten of er al weer duidelijk verbeteringen zijn. Het was natuurlijk weer een zware dag dus rustig afwachten eerst maar weer.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling