Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu vr 29 maart 2024, 01:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 183 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 09 sep 2010, 20:16 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 30 aug 2010, 21:14
Berichten: 116
haha ik ben ook heel blij dat ik het op meerdere plaatsen bij houd want de eerste (kleine) veranderingen weet ik ook al niet meer. En ik riep ontzettend hard dat het echt niet zo snel zou wennen want kijk een hoe slecht het gaat (voor de behandeling) dus dat vergeet je toch niet zomaar???? haha wel dus!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 10 sep 2010, 14:42 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 30 aug 2010, 21:14
Berichten: 116
Vandaag heb ik voor het eerst sinds mijn behandeling weer oefentherapie gehad. Mijn therapeute stond er van te kijken dat ik niet wilde gaan zitten na 5 minuten van inspanning. Ik heb het gewoon een kwartier vol gehouden en toen werd ik wel wat vermoeider, maar ik kon nog steeds gewoon lopen en blijven staan. Het was dat ik van haar moest gaan zitten...
Zij vindt het een wonder, en ik eigenlijk ook nog steeds ;)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 10 sep 2010, 18:29 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 23 nov 2009, 23:58
Berichten: 306
Woonplaats: Helmond, Netherlands
:-) het stikt hier van de wonderen :lol: maar ook de kleine verbeteringen moeten we niet vergeten, die zijn ook belangrijk. Lekker zo voor het weekend, de fysio's gaan het druk krijgen met al die ex MS-ers die maar door blijven gaan.
super!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 10 sep 2010, 19:25 
:roll: ex ?? Dacht 't niet; maar het voelt wel lichter...


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 10 sep 2010, 19:39 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 30 aug 2010, 21:14
Berichten: 116
Dat zou mooi zijn, ex-ms patient zijn maar ja, ik ga er nu nog niet van uit dat ik over een paar jaar overal vanaf ben. Ik ga er wel voor knokken om zo goed mogenlijk met zo min mogenlijk klachten verder te kunnen leven en misschien wel heel erg oud te worden :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 13 sep 2010, 22:44 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 30 aug 2010, 21:14
Berichten: 116
Ik heb even een vraagje aan iedereen die ook al behandeld is.
Ik heb eigenlijk al vanaf 2 dagen na de dotterbehandeling pijn in mijn nek (aan de kant waar gedotterd is) waarvan ik in eerste instantie dacht dat het spierpijn was maar ik heb nu wel in de gaten dat het door de behandeling komt. Zijn er meer mensen die daar ook last van hebben gehad, en zo ja hoe lang heb je er nog last van gehad?
Ik vind het aardig vervelend worden in ieder geval.
Afgelopen nacht had ik slecht geslapen door de nekpijn en daarom ging het vandaag ook weer wat minder goed. Ik zeg niet dat het slecht ging want het gaat nog steeds beter dan voor de behandeling, maar ook niet zo soepeltjes als een paar dagen geleden.

Afgelopen zaterdag heb ik weer een paar keer een redelijk stukje gelopen (voor mij dan want zo ver was het niet) en nog steeds gaat het elke dag een beetje beter.
Eigenlijk heb ik verder ook niet veel nieuws meer te melden behalve dan dat alles steeds een beetje beter gaat.

Ik heb nu wel alles opgeschreven wat er al verbeterd is zodat ik dat volgende maand bij mijn neuroloog onder zijn neus kan duwen. Ook omdat je zelf zo snel weer vergeet wat er verandert is omdat het alweer normaal geworden is.

Ik hoop wel dat iemand een antwoord op mijn vraag heeft want ik begin het een beetje zat te worden. Al is het natuurlijk niks vergeleken met alle veranderingen die ik er voor terug heb gekregen ;)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 14 sep 2010, 06:52 
Die pijn aan de nek is denk ik 'part of the deal', de boel is daar immers van binnen opgerekt. Alles moet even opschuiven. 'Iedere operatie is een trauma' zegt mijn dokter. Je hebt een wond, daarbinnen, in feite, en dat voel je.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Verwonding

Het duurt misschien nog weken voordat het weg is / minder wordt. Paracetamol+cafeïne als 't te gek wordt?
Zelf kan ik de autogordel in m'n hals nog niet verdragen, niet van de pijn of zo, maar het is gevoeliger; ik ben nou richting drie maanden..


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: di 14 sep 2010, 09:52 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 30 aug 2010, 21:14
Berichten: 116
Thanx voor je reactie!
Meestal pak ik voor ik naar bed ga ook een paracetamol (of 2) en dan is het wel te doen. Het maakt me ook niet zoveel uit maar ik wilde even weten waar ik op moet rekenen qua tijdsduur. Het is de ene dag ook erger dan de andere dag maar ik wacht wel af. En over 2 maanden de andere kant, dan weet ik wat ik kan verwachten ;)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 sep 2010, 16:27 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 30 aug 2010, 21:14
Berichten: 116
Ik heb een paar dagen wat minder energie gehad maar vandaag gaat het wel weer. De nekpijn waar ik een paar berichten geleden naar vroeg is sinds gister spoorloos verdwenen bij mij. Niet dat ik dat erg vind hoor! ;)

Eigenlijk heb ik ook weinig te vertellen want het gaat gewoon nog steeds een beetje beter. Mijn verhaal wordt zo dus ook aardig saai :D

Ik moet nog steeds een keer op mijn hometrainer springen maar ik heb er eerlijk gezegd weinig zin in. Ik ben ook bang dat het weer energie vreet en wat dat betreft denk ik nog steeds hetzelfde als 4 weken geleden: is het me het waard om mijn energie voor te verbruiken?
Het zal me veel minder energie kosten dan eerst maar ik bedenk dan toch eerst of ik mijn energie nog ergens anders voor nodig heb, en uiteindelijk doe ik het dus niet :oops:
Ik moet het nu eigenlijk gewoon doen en als ik dan te veel fut verbruik is het jammer maar helaas!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 sep 2010, 19:17 
Offline

Geregistreerd: di 24 aug 2010, 13:45
Berichten: 39
kaatje schreef:
Ik heb even een vraagje aan iedereen die ook al behandeld is.
Ik heb eigenlijk al vanaf 2 dagen na de dotterbehandeling pijn in mijn nek (aan de kant waar gedotterd is) waarvan ik in eerste instantie dacht dat het spierpijn was maar ik heb nu wel in de gaten dat het door de behandeling komt. Zijn er meer mensen die daar ook last van hebben gehad, en zo ja hoe lang heb je er nog last van gehad?
Ik vind het aardig vervelend worden in ieder geval.
;)



Hoi Kaatje,

Ben 9 weken geleden behandeld en heb ook nog steeds last van mijn nek. Vooral vlak achter de oren.
Binnenkort terug op controle en dan zal ik dit dr. Beelen nog eens vragen.

Patricia


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 183 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling