Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 14:15

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 21 nov 2010, 13:19 
Offline

Geregistreerd: do 18 maart 2010, 22:54
Berichten: 27
Woonplaats: Op de grens van Salland en Twente
Nog 2 dagen, dinsdag mag ik voor de tweede behandeling heb er zin in, ben benieuwd wat deze op gaat leveren misschien wel niets en misschien wel iets. Maar we gaan ervoor alle vooruitgang is mooi mee genomen ook al zijn het maar kleine dingetjes.
Jannet


Laatst bijgewerkt door netje op zo 21 nov 2010, 22:21, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 21 nov 2010, 14:38 
Offline

Geregistreerd: di 22 jun 2010, 14:43
Berichten: 35
Heel veel succes en verbeteringen!!!

Groetjes Wilma


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 06 dec 2010, 21:02 
Offline

Geregistreerd: do 18 maart 2010, 22:54
Berichten: 27
Woonplaats: Op de grens van Salland en Twente
23 november ben ik voor de tweede keer behandeld in Dusseldorf, moest s'morgens om 8.30 uur ala anwezig zijn.
Net als de eerste keer krijg je weer zo'n elegant ziekenhuis jurkje aan :D en word je voorbereid, infuus word ingebracht geen centje pijn dit keer, het lekkere koude onstsmettingsmiddel word weer aan gebracht en je moet dan even wachten tot dr Beytien komt.
Hij houd weer even een gesprekje met je en vraagt of je na de behandeling nog last hebt gehad van je lies en of het nog blauw is geworden na de behandeling de vorige keer, nou helemaal niet en of je nog meer verbeteringen hebt gehad die hij nog niet wist.
Je stuur hem nl.na de behandeling na 1maand, na 3maand en na 6 maand een rapportje met alle verbeteringen die je hebt gehad.

Toen de behandeling begon heeft hij de kant die de eerste keer behandeld heeft ook nog weer behandeld dit keer met een ballon van 10mm en 10 atm. Hij vond dat de bloeddoorstoming aan die kant toch nog beter kon vandaar dat hij die nog een keer behandeld heeft, nu zit aan die kant ook een knikstenose (dril) en dat is dus anders dan een gewone vernauwing.
De rechterkant heeft hij behandeld met een ballon van 14mm en 8 atm, toen hij klaar was werd ik terug gebracht en kon het lange wachten beginnen.
Dit keer werd de bloeddruk en ecg na de behandeling gemeten ipv van voor die tijd.

De eerste dag na de behandeling was ik wel weer erg moe het hakt er toch wel in zo´n dagje, :shock: en je mag natuurlijk weer fijn 7 dagen spuiten voor trombose je word er wel weer steeds handiger in en 30 dag van die (plavix) lekkere :P taletten.
Ben nu naar 7 dagen niets gedaan te hebben weer begonnen met mijn fysio oefeningen ben ook lang niet zo moe en geen last van mijn rechterbeen daar had ik altijd nog gevoels stoornissen maar die zijn sinds de behandeling weg.
Verder gaat het eigenlijk best goed minder moe en natuurlijk giga spierpijn maar ik weet waar het van komt. En nu wachten we het verder rustig (wel blijven oefenen)af hoe alles zich verder ontwikkeld.
gr Jannet


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling