Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 21:24

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 25 aug 2010, 09:27 
Offline

Geregistreerd: vr 02 jul 2010, 09:36
Berichten: 169
Wauw, wat een spectaculair resultaat! Gefeliciteerd! Je beschrijft het ook zo boeiend. Er zou zo een film over gemaakt kunnen worden!
Geniet maar lekker van je hernieuwde leven.
Groetjes!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 25 aug 2010, 13:41 
Offline

Geregistreerd: ma 18 jan 2010, 13:43
Berichten: 10
Arnie,

Heel veel sterkte met je nieuwe leven.

Gr

Kayat


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 25 aug 2010, 13:47 
Offline

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 17:03
Berichten: 21
Hoi Arnie,

Mag ik weten welke vorm van ms je hebt?
In je bericht stond nergens dat je schubs hebt gehad.

Enne, van harte met je spektakulaire vorderingen!

aleid


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 25 aug 2010, 17:02 
Offline

Geregistreerd: wo 28 apr 2010, 11:26
Berichten: 16
Woonplaats: Hoogeveen
Arnie schreef:
Vannacht weer een heel fijne nacht gehad. Ookiets wat al lange tijd minder was :lol: ...Als julie begrijpen wat ik bedoel haha.

En je hebt ook goed geslapen daarna? ;)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 25 aug 2010, 21:18 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 23 nov 2009, 23:58
Berichten: 306
Woonplaats: Helmond, Netherlands
Arnie schreef:
...Als julie begrijpen wat ik bedoel haha.
Ik ben niet getrouwd, maar ik denk dat je bedoelt dat je gewoon goed geslapen hebt :?

Verder vind ik het een geweldig ervaringsverhaal. Het blijft wel een emotionele roller-coster zoiets als CCSVI. De kritiek op de naam de "Liberation Treatment" kan meteen de prullenbak in. Voor sommige is dit gewoon bijna letterlijk het geval. En met veel onderzoek moet dat in de toekomst voor de meeste gaan gelden.

Arnie en partner, doe rustig aan ;)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 25 aug 2010, 23:31 
Offline

Geregistreerd: za 21 aug 2010, 12:00
Berichten: 28
Ha Arnie :D

Heerlijk om dit allemaal te kunnen lezen.

Partner van Arnie, geweldig, het leven is weer een stukje luchtiger

:D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 26 aug 2010, 10:59 
Offline

Geregistreerd: wo 30 dec 2009, 10:03
Berichten: 53
Gefeliciteerd Arnie !!!

Dit zijn de verhalen. Hier doen we het voor. Niet stil gaan zitten, blijven bewegen en je kunt binnenkort een groot stuk gaan lopen met je vrouw en hond.

Groet, Bart


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 26 aug 2010, 18:58 
Offline

Geregistreerd: wo 30 jun 2010, 16:37
Berichten: 81
Ik kan alleen maar zeggen: WOW!!! TE GEK!!! SUPER!!! :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 27 aug 2010, 15:32 
Offline

Geregistreerd: di 24 aug 2010, 14:55
Berichten: 5
Huisarts met ogen zo groot als tennisballen, spijkerpoepen en happen naar pijnenburg !
Hallo Allemaal,

Zoals belooft weer even een update van mijn belevenissen de laatste dagen. Het begon allemaal met een bezoek aan mijn huisarts. Zoals gezegd stond deze op voorhand al achter mijn besluit om me te laten onderzoeken en behandelen voor CCSVI. Na een hoop research te hebben gedaan heeft hij me zelfs geholpen bij het maken van de keuze die uiteindelijk op Privatescan viel. Hij heeft zich tevens ingelezen in de materie nadat ik hem op CCSVI heb gewezen. Toen ik zelf mijn voorkeur had bepaalt ben ik hiermee naar mijn huisarts terug gegaan met de vraag wat hij ervan vond. Nu vertelde hij mij (dat wist ik toen niet) dat hij zelf ook de telefoon ter hand had genomen en drie klinieken had gebeld en bestookt met vragen. Daaruit concludeerde hij dat hij 100% achter mijn voorkeur stond en heb dus zoals ik eerder schreef de afspraken gemaakt.

Woensdagmorgen zag ik hem dan weer. Helemaal trots en met opgeheven hoofd wandelde ik zijn praktijk binnen. Wandelde…ja ja, dat was alweer een tijd geleden dat ik zo bij hem op bezoek ging. Hij viel bijna van zijn stoel en stond mij seconden lang met ogen zo groot als tennisballen te bekijken. Trots liet ik zien wat ik intussen allemaal alweer kon. De man vroeg zijn secretaresse om voor ons een kop koffie te brengen. Onder het genot hiervan vertelde ik hem over mijn belevenissen in de kliniek en de dagen na de behandeling. Hij vond het geweldig en was heel erg blij voor me. Wel waarschuwde hij me niet te veel hooi op mijn vork te nemen en stapje voor stapje aan de verdere verbeteringen te blijven werken. Na de koetjes en kalfjes vroeg hij me op de behandeltafel plaats te nemen zodat hij wat testjes kon doen. Jullie kennen het vast wel. Hamertje tik werd gedaan om mijn reflexen te testen, mijn bloeddruk werd gemeten, moest wat balans oefeningetjes doen en nam wat bloed ter analyse af. De woorden super en ongelooflijk heeft hij daarbij meermaals gemompeld. Ik was natuurlijk zo trots als een pauw en zette mijn beste beentje voor om maar zoveel mogelijk indruk te maken ;) . Heerlijk gevoel was dat. Mijn vrouw kon haar glimlach maar niet onder controle houden en had af en toe de tranen in haar ogen staan. Aan het einde van mijn bezoek vertelde mijn huisarts dat hij uitgebreid verslag wilde doen van zijn bevindingen om deze met zijn maten in de praktijk te bespreken. Hij vertelde dat er diverse ms patiënten in hun praktijk zitten die hij hierover wilde informeren als ik dat goed vond. Natuurlijk zei ik. Zijn rapport zal hij ook sturen aan een revalidatietherapeut waarnaar hij mij inmiddels ook heeft doorverwezen. We hebben afgesproken dat ik de komende tijd om de twee weken een kort bezoekje breng aan hem. Ik heb hem gevraagd of hij zijn medische bevindingen zou willen delen met Privatescan. Dat was geen probleem en juicht hij toe. Wat ben ik blij met deze man.

Voldaan en blij hebben we een lekker broodje gegeten in de plaatselijke bistro voordat we naar mijn nichtje zouden gaan om haar verjaardag te vieren. Daar aangekomen kon ik iedereen laten zien wat ik kon en wilden ze allemaal de hoed en de rand van me weten. Totdat de kinderen, er waren er zo’n stuk of tien in de leeftijd van 3 tot 11 jaar, bij elkaar werden geroepen om in de tuin te komen voor het spelen van een paar oud Hollandse spelen. Als eerste moesten ze het oud Hollandse spijkerpoepen doen. Al spijkerpoepend, wat hilarisch was om te zien, riep mijn nichtje opeens “Nu jij oom Arnie”! Ik schrok. Mijn eerste reactie was dat kan ik toch niet… Maar mijn vrouw knipoogde mij met een blik van, probeer het maar eens schat. Dus ik loop naar de fles, doe mijn handen op de rug krijg de spijker omgehangen en dacht nog..dit wordt niks. Het moet hilarisch zijn geweest voor de familie om te zien. Alle kinderen stonden me aan te moedigen terwijl ik langzaam door mijn knieën zakte en de spijker boven de flessenhals probeerde te positioneren. Mijn bovenbenen begonnen al snel te branden en te trillen maar gaf niet op. Al poepend :oops: dacht ik telkens …nu heb ik je….en viel de spijker toch naast de fles. Maar opeens werd ik rustig. Ging even rechtop staan om mijn bovenbenen te laten rusten en zakte weer langzaam door mijn benen. De spijker hing onder mij en bewoog nauwelijks. Het leek net alsof er een magneet in de fles zat die aan de spijker trok….wat natuurlijk niet zo was. En plotseling hoorde ik een “ting” geluid. De spijker viel in de fles. Heel mijn familie stond te juichen alsof ik net wereldkampioen spijkerpoepen was geworden hahaha :lol: .

Natuurlijk moest ik daarna ook meedoen aan het oud Hollandse koekhap spel. Hahaha…overmoedig als ik was geworden deed ik natuurlijk mee en zei dat ik iedereen wel even een poepie zou laten ruiken. Aldus deden ze mij een blinddoek voor de ogen, mijn handen op de rug en werd ik onder de koek geplaatst. "Hij hangt recht boven je" zeiden ze nog. Mijn overmoedigheid werd natuurlijk gelijk afgestraft doordat er iemand, steeds als ik de koek dreigde te gaan happen, zachtjes omhoog trok zo bleek later. Iedereen lag in een deuk van het lachen terwijl ik a la de televisie reclame zat te happen naar Pijnenburg en het koekje maar niet dichterbij kwam haha. Kortom we hadden een zeer geslaagd feestje. Hadden heel veel lol samen en merkte dat ik de hele dag zonder al te veel problemen (lees vermoeidheid) had doorstaan. Nou dat heb ik geweten. Gisteren was ik niet vooruit te branden. Alle spieren deden pijn. Ik heb de hele dag vervolgens lekker niks gedaan en alleen maar genoten van de overwinningen die ik de laatste tijd keer op keer heb mogen beleven.

Dat was het dan voor nu. Iedereen een fijn weekend.

Groetjes van Arnie, die Dr. Bibber maar eens van zolder gaat halen om te kijken of ik hem kan verslaan……


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 27 aug 2010, 15:41 
Offline

Geregistreerd: wo 09 jun 2010, 18:06
Berichten: 212
Een heerlijk verhaal Arnie.
Vreugdetranen waren ook mijn deel.

Geniet volop elke seconde van de dag
en blijf ons op de hoogte houden s.v.p.
Dat zal wel niet zo moeilijk zijn.

Jossi


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling