Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 18:03

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 10 sep 2010, 08:37 
Offline

Geregistreerd: zo 13 jun 2010, 19:53
Berichten: 5
Nee, ik kan nog niet lopen en zit nog steeds in een rolstoel.
Het was een enerverend weekje.
Dinsdag naar Dusseldorf voor de dotterbehandeling. Afspraak om 11.30 uur voor de testen, behandeling om 13.30 uur ...... was de afspraak.
Met de testen was ik snel klaar, allemaal 0. Wel leuke gesprekken bij private scan. Met een Amerikaan die na een motorongeluk m.a.g een dwarsleasie kwam voor een stamcelbehandeling, met Bart en Saskia uit Haaksbergen die onderhand een bekende Nederlander is na al zijn kranteartikelen en televisieoptredens die eveneens een stamcelbehandeling liet doen, een Canadees die zich liet dotteren.
Op naar het ziekenhuis waar alles flink uitgelopen was. De behandeling begon om ... 18.00 uur.
Een rare gewaarwording. Vraag: ben U al begonnen. Antwoord: ja, ik zit nu achter uw rechteroog. Dotteren, een gekraak en gepiep, nogmaals dotteren. Rechterkant wordt behandeld. Het gaat niet helemaal vlekkeloos, pijnlijk is het niet, meer een vervelend gevoel. Om 21.00 uur terug op zaal, voor een lange lig van 3 uur.
De lies bont en blauw, de buik ook na de trombose-injecties. Geen reactie, ... denk ik. Volgens mijn metgezellen (2 zussen en mijn vrouw) praat ik veel duidelijker en heb zeer warme voeten. Toch reactie?
De dokter is niet tevreden, er valt meer te halen. Volgende dag terug.
Dinsdagnacht om 02.00 uur terug en woensdag weer naar Dusseldorf. Behandeling om 18.00 uur. Wederom op de behandeltafel. Het rechterbeen heeft de lol eraf en schiet om de 20 seconden in een spasme zodat deze na van de tafel gevallen te zijn wordt vastgebonden. De ader is nog steeds los maar wordt om van een 7 een 8 te maken weer gedotterd. De behandeling is vervelender dan de dag ervoor.
Behandeling is gelukt, om 20.00 uur op zaal en om 23.00 uur naar huis. Om 01.00 uur thuis.
De positieve ervaringen van de dag ervoor hebben zich, nog, niet doorgezet en het is nu de slaap weer inhalen na 2 dagen nachtbraken. Maar hopen op verbetering.
Sommige zaken lijken iets beter te gaan maar dit kan ook wishful thinking zijn
Samenvattend. Een leuke en begrijpende dokter, de knik in de rechterader blijkt toch een vernauwing te zijn, wijs geworden door de verhalen hier had ik een jogging broek aan (slim want de drukverbanden blijken LEO, lomp en onbernullig te zijn), de lies is bont en blauw, zeer vermoeiend na 2 dagen Dusseldorf, nog geen succesverhaal. Eerst bijkomen.

John


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 10 sep 2010, 09:06 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 30 aug 2010, 21:14
Berichten: 116
Ik ben nu 2 weken verder en mijn lies is eindelijk niet blauw meer maar de blauwe plek heeft zich wel over mijn hele bovenbeen verspreid.
De bloedverdunners helpen er natuurlijk niet aan mee om het weg te laten trekken.
Ik hoop dat je toch snel resultaten gaat merken. Ik merk zelf dat het elke dag een beetje beter gaat dus er is hoop! ;)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 10 sep 2010, 09:15 
Offline

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 15:56
Berichten: 424
Nou John, over een avontuurlijk leven gesproken... :mrgreen: Goed uitrusten, ja, want dit was wel een uitputtingsslag. Apart maar wel positief dat de arts niet tevreden is en het dan de volgende dag "gewoon" probeert nog beter te krijgen. Ben heel erg benieuwd naar je verdere verbeteringen, ga duimen voor je, hoor.

Dat gemopper over dat charmante mummie-broekie snap ik niet, hoor :lol: :lol: :mrgreen:

Er zijn diverse homeopathische of natuurlijke producten om blauwe-plekken-bloed sneller af te voeren of blauwe-plek-vorming te verminderen. ;) Maar er zal denk ik niet aan te ontkomen te zijn dat er toch een Picassootje in de lies naar boven komt.

_________________
Blijf niet mokkend aan de kant staan
Stel een daad en toon je moed
Laat je woede hand in hand gaan
Met het goede dat je doet


(Karel Glastra van Loon 1962-2005)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 10 sep 2010, 09:41 
Offline

Geregistreerd: zo 23 mei 2010, 16:17
Berichten: 222
Hoi John,
Wat een verhaal zeg! Van een 7 naar een 8 in 2 keer. Volgens mij ben jij de eerste die in 2 dagen 2 keer gedotterd wordt. Spannend. Ben benieuwd of het 'wishful thinking' overgaat in 'reality'. ;) Laat je iets weten?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling