Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 16:40

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 12 sep 2010, 19:29 
Offline

Geregistreerd: di 06 jul 2010, 10:21
Berichten: 24
Woonplaats: Amersfoort
Morgen 13 september ben ik aan de beurt bij privatescan.
Ik ga er zonder verwachting in, dan kan alle verbetering meevallen! :) :P


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 12 sep 2010, 19:38 
Offline

Geregistreerd: wo 30 jun 2010, 16:37
Berichten: 81
Héél veel succes morgen!!!
Ben benieuwd naar je resultaten!

Grtjs, Ine


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 12 sep 2010, 21:47 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 30 aug 2010, 21:14
Berichten: 116
Heel veel succes morgen! Ze zijn daar hartstikke aardig en bij mij is de behandeling ontzettend meegevallen!

groetjes Kaat


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 14 sep 2010, 09:54 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 30 aug 2010, 21:14
Berichten: 116
En, hoe is het gegaan? Is het mee gevallen of viel het tegen?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 15 sep 2010, 11:59 
Offline

Geregistreerd: di 06 jul 2010, 10:21
Berichten: 24
Woonplaats: Amersfoort
Wij op 13 sept naar Dussedorf en aangekomen bij het x-cell center vriendelijk ontvangen door Carolien. Zij begeleidde ons naar de kamer waar de kracht en loop test gedaan werd. Daarna naar het ziekenhuis en mochten we in de wachtkamer plaats nemen. Ik mocht nog wel wat water maar verder niets. Na een poosje werd ik opgehaald en mocht in de onderzoek kamer me omkleden in een ok hemd en er werd door de verpl. een infuus geprikt wat niet lukte. De dr zelf werd erbij gehaald en probeerde het nog 2 keer wat ook niet lukte. Na aanwijzing van mij om het eens in dat vat te proberen keek dr Beythien me wat vreemd :shock: aan en toen ik vertelde zelf verpl. te zijn lukte het wel.
Na in bed naar de ok gereden te zijn werd ik op tafel geholpen en ging de verpl.me joderen en alles opbouwen en klaar leggen.
Ze belde de dr die zoals ik wel gewend ben erg op zich liet wachten dat alles klaar was. Hij kwam en vertelde me eerst te gaan verdoven. Hij pakte een erg lange naald uit en ik dacht nog pfff maar heb er niets van gevoeld en voor ik het wist keek hij al op het scherm wat hij aan het doen was. Ik begreep dat hij al bezig was. :P
Op eens kreeg ik een soort kramp li bij mijn oor/kaak en vroeg wat dat was. Het was de opgeblazen ballon van de catheter en liet me even zo liggen toen hij met de verpl. 2 meter verderop ging praten. Na nog een paar maal was het klaar en tijdens de behandeling gaf hij coordinaten aan haar door en maakte ze rontgen foto`s.
De dr had me gezegd dat ik alleen mijn ogen mocht bewegen en dat die nase immer grade aus moest blijven.
Ik kon dus langs mijn neus wel op het scherm zien wat hij deed.
Hij weg en de verpl. mocht alles weer opruimen nadat ze me strak ingepakt hadden met een drukverband. Ik vroeg of ze dit altijd deed waarop ze vertelde rontgen laborante te zijn en door personeelsgebrek dit ook deed. Na zo`n 3 uur stijf als een plank op de ok tafel was het bed heerlijk zacht. :P
Terugop zaal moest ik toch erg plassen wat niet lukte liggend en op een po, waarop de verpl. zei dat hij me eenmalig zou catheteriseren en kwam met de spullen en legde er een matje onder. Ik zei dat het niet genoeg was en toen haalde hij er een fles bij. 950cc! kwam er uit. Wat was dat een opluchting.
Na gegeten en gedronken te hebben kwam dr Beythien en was tevreden en voelde warme voeten en re arm en na een recept en brief ontvangen te hebben mocht ik naar huis. Dit alles is toch door gegaan met hulp van een goede vriend :P nadat mijn eigen vriend me 5 dagen ervoor in de steek liet :evil: :twisted:
Thats wat friends are for!
Rechts moet nog maar li is klaar en de doorstorming is goed. Mijn eigen lichaam heeft wel al zelf wat collateralen (zijwegen) gemaakt waardoor ook bloed blijft stromen dus of de bloed stroom altijd de goede kant op gaat is de vraag.
Het is me heel erg mee gevallen.

Groeten van Jeannette.


Laatst bijgewerkt door jeannette op do 16 sep 2010, 11:19, in totaal 3 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 15 sep 2010, 12:13 
Mooi! :P En nou maar rustig doen dus! Hou je ons op de hoogte van resultaten die je bemerkt?


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: wo 15 sep 2010, 12:20 
Offline

Geregistreerd: wo 09 jun 2010, 18:06
Berichten: 212
Jeanette,

wat een mooi verhaal. Ben benieuwd of en wanneer je wat gaat merken.
Het is tenminste achter de rug. We lezen het wel. Spannend.

En jouw eigen (ex-)vriend: wat een timing. Bah.

Jossi


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 15 sep 2010, 15:25 
Offline

Geregistreerd: zo 25 apr 2010, 11:09
Berichten: 161
Hoi Jeannette
Wat een mooi uitgebreid verhaal Dank je wel.
Erg benieuwd naar wat het allemaal oplevert. Hopelijk heel veel

groet Emma


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 04 maart 2011, 15:21 
Offline

Geregistreerd: di 06 jul 2010, 10:21
Berichten: 24
Woonplaats: Amersfoort
Beste allemaal,

Op 26 januari ben ik in Brugge geholpen voor de tweede keer. Dr de Letter heeft onder narcose de 2 vena jugularis en de azygos gedotterd. Dit nam een ruim uur in beslag. Na 4 uur rust en later ook weer mogen drinken en eten mocht ik om 16.00 weer naar huis. Mijn vriendin en ik hebben eerst nog heerlijk in het restaurant van het ziekenhuis gegeten en zijn om half 8 weer terug naar huis gegaan.
Het is nu 4 maart en tot op heden heb ik geen verbetering waar genomen. Jammer, maar ik heb het geprobeerd.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling