Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 10:43

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 125 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 16 sep 2010, 23:40 
Offline

Geregistreerd: di 20 apr 2010, 19:37
Berichten: 124
Woonplaats: Rotterdam
:D Super Astrid,ik ben zo benieuwd hoe het is als je wakker word vrijdag. groetjes Willy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 sep 2010, 11:33 
Offline

Geregistreerd: wo 09 jun 2010, 18:06
Berichten: 212
Eindelijk is het zover. Nu de komende tijd afwachten,
met goede hoop. Mooi dat Beelen die vernauwingen vond.
Altijd maar weer: als de dottering plaatsvindt worden vaak andere
"waarden" dan via het eerste/oorspronkelijke onderzoek gevonden.
Had ik ook. Hij sprak toen van een "goed bericht". Had jij dus ook !

Jossi


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 sep 2010, 16:38 
Offline

Geregistreerd: di 27 apr 2010, 13:41
Berichten: 14
He die astrid.
Weer thuis neem ik aan?
Hoe is het nu? Moest je nog lang blijven gisteren?
Ik was om 18.30 weer thuis in Goes. Wel erg vermoeidend zo een dag. Maar ik had het er graag voor over.
Resultaten merk ik nog niet echt, maar ja dat is ook wel erg snel denk ik zo. Ik hoop dat het bij jou ook erg is meegevallen, mijn verslag je staat op MS-web (voor de liefhebbers ;) )
Veel succes met de rustige opbouw, want laten we nu maar verstandig zijn en de lessen van de mede ms-klanten ter harte nemen. ;)

Sterkte en hoop op een berg verbeteringen voor iedereen die in Aalst en elders is bevrijd! :)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 sep 2010, 17:19 
Offline

Geregistreerd: vr 02 jul 2010, 09:36
Berichten: 169
Weer lekker thuis! Phoe....het was toch best wel een hele reis. De wegen in België zijn toch wat minder comfortabel dan in Nederland. Het gehobbel is niet echt prettig als je pijn hebt. Maar ben toch zo blij dat ik gegaan ben!

Weer even een kort berichtje. Later volgt nog een uitgebreider verslag. Ik heb afgelopen nacht redelijk goed geslapen. Ik ben nog wel erg vermoeid en heb nog pijn, maar ik heb (en dat zeg ik heel voorzichtig...) het gevoel dat ik wat stabieler loop en mijn linkerbeen minder stijf is. Ik ben woensdag samen met een goede vriendin naar Aalst gegaan. Ze vertelde me gisterenavond, na de lange dag in het ziekenhuis, dat ik er toch al wel wat fitter uitzag in vergelijking met woensdagavond. Kijk....daar word ik natuurlijk erg blij van!

Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes!

Groetjes!


Laatst bijgewerkt door Atthys op ma 20 sep 2010, 17:24, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 sep 2010, 18:00 
:P


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 sep 2010, 20:15 
Offline

Geregistreerd: zo 23 mei 2010, 16:17
Berichten: 222
Astrid, gefeliciteerd!
Hopelijk kan je vannacht lekker slapen en morgen als herboren weer opstaan.
Heel veel verbeteringen toegewenst!

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 20 sep 2010, 17:21 
Offline

Geregistreerd: vr 02 jul 2010, 09:36
Berichten: 169
Weer een beetje boven water.... Ik ben nog steeds erg moe, maar deze vermoeidheid is mij niet onbekend. De reis heeft er behoorlijk in gehakt. Ik moest eerder van de reis naar Düsseldorf, toen ik daar voor onderzoek heen ging, ook een week bijkomen. Ik heb ook erg veel last van zenuwpijn. Ik heb thuis een drukverlagend matras waar ik op ga liggen om de pijn te verminderen. Ik had wel thee van medicinale cannabis meegenomen en dat haalt de scherpe kantjes er wel van af, maar de pijn bouwde per dag toch steeds meer op.

Ik had een luchtbed meegenomen voor op het matras in het hotel. Dit hielp wel een beetje, maar het was natuurlijk niet optimaal. Ik heb ook vanaf 7.30 uur tot 17.00 uur in het ziekenhuisbed gelegen en dat matras lag ook niet geheel pijnloos. Maar dit had ik wel verwacht en het is me echt wel waard geweest.

Ik loop nog steeds wat stabieler. Ik ben wel een beetje duizelig en heb lichte hoofdpijn, maar dit hoort erbij denk ik. Ik heb geen pijn van de dotterbehandeling zelf. Zelfs niet in mijn lies, waar overigens een piepklein sneetje zit.

Ik denk dat ik aan het eind van de week beter kan beoordelen hoe het nu echt met me gaat. Het lukt me gelukkig om zelf de Fraxiparine-injecties toe te dienen. Wel een beetje onwennig de eerste keer, maar het is lang niet zo pijnlijk als de Betaferon-injecties.

Ik ben inmiddels ook bezig met mijn verslag van de ingreep.
Wordt vervolgd.... ;)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 20 sep 2010, 17:26 
Offline

Geregistreerd: vr 02 jul 2010, 09:36
Berichten: 169
Dank je Roos! :D


Bijlagen:
Roos.jpg
Roos.jpg [ 13.48 KiB | 13555 keer bekeken ]


Laatst bijgewerkt door Atthys op ma 20 sep 2010, 18:32, in totaal 1 keer bewerkt.
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 20 sep 2010, 17:43 
Offline

Geregistreerd: vr 02 jul 2010, 09:36
Berichten: 169
Wil: Ik moest tot 17.00 uur in het ziekenhuis blijven. De ingreep is me erg meegevallen. Ik had meer last van de reis en de overnachtingen in het hotel. Ik heb je verslag gelezen op MS-web. Dapper hoor dat je voor een plaatselijke verdoving hebt gekozen. Wel weer interessant dat je het live hebt kunnen volgen. Maar ik was toch erg blij dat ik narcose heb gekregen. Ik bleek namelijk gedotterd te zijn vanuit mijn linker lies en dat is mijn pijnlijke been. Super dat je de dag erna al boodschappen hebt gedaan met een half briefje! Ik hoop dat je inmiddels nog meer verbeteringen hebt gekregen!

Groetjes!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 20 sep 2010, 18:38 
Offline

Geregistreerd: wo 09 jun 2010, 18:06
Berichten: 212
Ik heb achteraf het idee dat die narcose wel nog wat dagen
actief bleef. Ik was ook erg vermoeid na de ingreep.

Heb net de laatste spuit genomen, maar dat viel wel mee.
Ik ben benieuwd hoe het nu verder met je zal gaan.
Bij mij gaat het soms wel aardig, maar soms ook niet.
Ik zal steeds blijven rapporteren, al is het alleen maar voor mezelf
om na een langere tijd te lezen hoe het verloop is geweest.
Ik hoop dat jij dat ook zal doen, zoals gelukkig velen.

Sterkte nu na de behandeling.

Jossi


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 125 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling