Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 19:26

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 27 okt 2010, 15:20 
Offline

Geregistreerd: wo 10 feb 2010, 16:23
Berichten: 17
Moet 17 november om 07.00 uur in ziekenhuis Aalst zijn. Rij direct van huis, ca. anderhalf uur rijden


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 27 okt 2010, 15:22 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 02 mei 2010, 00:10
Berichten: 295
Succes, Gerrit! 8-)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2010, 15:35 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 23 nov 2009, 23:58
Berichten: 306
Woonplaats: Helmond, Netherlands
Is er iets veranderd Gerrit, omdat Privatescan en Beelen in eerste instantie niets konden vinden?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 31 okt 2010, 20:07 
Offline

Geregistreerd: wo 10 feb 2010, 16:23
Berichten: 17
Ik ben toch verder gegaan omdat ik voortdurend heb begrepen dat je naar binnen moet gaan om het te kunnen beoordelen Toen duidelijk werd dat de patiëntenstop was opgeheven heb ik gelijk contact gezocht wat resulteerde in een afspraak op 17 november. Tenminste zoals ik heb begrepen, heb het voorschot wat tegenwoordig wordt gevraagd al betaald, nu maar "hopen" dat er wat zit.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 31 okt 2010, 23:27 
Offline

Geregistreerd: di 20 apr 2010, 19:37
Berichten: 124
Woonplaats: Rotterdam
Beste Gerrit,ik heb 4 augustus van Roel Beelen te horen gekregen dat ik 25 november kan komen,maar ik heb nog steeds niks van een betaling of zo gehoord,weet jij of iemand anders hoeveel weken je van te voren bericht krijgt over de betaling en de behandeling. groetje,s Willy.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 01 nov 2010, 08:01 
Offline

Geregistreerd: za 08 mei 2010, 21:03
Berichten: 27
Goedemorgen,

In mijn geval had ik een afspraak op 23 september, in de schriftelijke bevestiging stond vermeld dat ik € 40,00 moest betalen voor admininstratiekosten en € 250,00 voor het onderzoek, dit kon ter plekke worden betaald.

Voor de behandeling zelf moest ik een bedrag van € 2900,00 over maken en een betalingsbewijs faxen naar het ziekenhuis,
waarna ik via de mail een bevestiging kreeg dat de betaling was ontvangen.
Ik mag dus a.s. donderdag voor behandeling.

Groet Henk


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 01 nov 2010, 12:58 
Offline

Geregistreerd: wo 10 feb 2010, 16:23
Berichten: 17
Hoi Willy,

ik heb bericht gekregen op 26 augustus voor behandeling op 17 november. Moest een voorschot van 2000 euro betalen en het betalingsbewijs faxen. Heb het zelf via mail gedaan, heb daar een makkelijk programma voor waar ik gedeelte van het screen kan selecteren (Greenshot). Je moet via IBAN betalen, maar dat is geen probleem, neem ik aan.
Neem anders kontakt op met Els.Volckaert, haar mail is Els.Volckaert@olvz-aalst.be

succes, als het niet lukt dan hoor ik 't wel
gerrit


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 19 nov 2010, 15:19 
Offline

Geregistreerd: wo 10 feb 2010, 16:23
Berichten: 17
Ben woensdag 17 november door Dr. Beelen behandeld. Bleek twee vernauwingen te hebben,ter hoogte van bovenkant borst naar overgang nek zowel links als rechts.Ben met groot materieel gedotterd (14 of 18 mm), hierdoor heb ik een grotere incisie in mijn lies die gehecht is, over 10 dagen door mijn huisarts laten verwijderen. Nu herstellen, 20 daqen bloedverdunner en 24 januari terug voor controle, dan krijg ik ook de beelden mee die ik dan op de site zal zetten.

Ben helderder, krijg langzaam mijn kracht terug, loop wat beter, mijn tinnitus is minder en af en toe helemaal weg, het slapende gevoel in mijn handen en voeten is minder storend. Allemaal positief dus, zal jullie op de hoogte houden. :)

gerrit


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling