Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu vr 29 maart 2024, 00:15

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 24 dec 2010, 00:50 
Offline

Geregistreerd: zo 25 apr 2010, 11:09
Berichten: 161
SUPER
dit moet echt een geweldige ervaring zijn
dit smaakt naar meer, toch?
:D :D :D

groet emma


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 dec 2010, 14:34 
Offline

Geregistreerd: wo 30 jun 2010, 16:37
Berichten: 81
Dank je wel allemaal!

Het opstaan gaat steeds beter! Maar ik heb me toch een spierpijn dat ik nu noodgedwongen rustig moet blijven.
Dan maar alleen, los staan, gaat ook goed en steeds makkelijker!

Het was gister 3 weken geleden en alle verbeteringen die ik had zijn gebleven!
Sinds begin van de week het opstaan er nog bij...!
Ook heb ik het idee dat mijn linker been en ook mijn linker hand steeds meer gaan meedoen.

Als dit allemaal zo voortgaat dan héél misschien...durft t bijna niet te zeggen... hoop ik toch stiekum weer ns wat te kunnen gaan lopen met kruk...
Maar dan moet er wel nog veel worden geoefend!
En dat doe ik ook!

Fijne dagen!

Ine


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 02 jan 2011, 12:27 
Offline

Geregistreerd: wo 30 jun 2010, 16:37
Berichten: 81
Hallo allemaal,

Alle verbeteringen zijn gebleven en komende week ga ik serieus sporten...door die kerstvakantie van de kids heb ik niet kunnen gaan.

Wel heb ik een ander probleem!
Ik slaap sinds 2 december ZO slecht!!!
Wordt continu wakker en kan niet aan 1 stuk doorslapen.
Ik baal hier echt van want nu sta ik moe op en dit had ik eerst niet!
Ik dacht dat je na t dotteren juist beter kan slapen?
Ik ga maar ns homeopatische pilletjes ofzo proberen, want ik moet slapen!

Komt dit vaker voor?
Wordt dit na verloop van tijd beter?

Grtjs, Ine


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 03 jan 2011, 19:32 
Offline

Geregistreerd: di 20 apr 2010, 19:37
Berichten: 124
Woonplaats: Rotterdam
slaap jij ook zo slecht,ik ook en ik ben helemaal niet moe,gek he. bij mij is het nou ongeveer 5 weken geleden.ik dacht eigenlijk dat het komt door het tijdverschil van de vakantie,maar ik ben al een week thuis. groetje,s en een gelukkig nieuwjaar Willy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 02 maart 2011, 23:19 
Offline

Geregistreerd: wo 30 jun 2010, 16:37
Berichten: 81
Hoi!

Zo, dat is héél lang geleden dat ik wat geschreven heb.

* februari ben ik voor controle geweest bij dr. Beelen en mijn aders waren open!
Ook de foto's gezien van de operatie, erg interessant!

Daarna heb ik het erg druk gehad met o.a. een interview in Support Magazine, samen met mn kids.
Het interview heb ik al gelezen en erin staat ook een korte verwijzing naar CCSVI! Alle beetjes helpen!

Doordat ik zo verschrikkelijk druk ben geweest heb ik toch (naast mijn verbeteringen!) een MS-terugval gehad.
Dit is helaas 23 februari begonnen, vandaag 1 week dus. Het hoogtepunt was afgelopen weekend en ik was ook heel erg moe, dat ben ik normaal nooit.
Gelukkig gaat het nu al wat beter. Het uitte zich in een gevoelstoornis aan mijn gehele rechterzijde, van mijn tenen tot aan mijn schouder. Ook mijn reeds slechtere linkerhand deed t niet meer, kon mn vingers niet strekken, ook dit gaat wat beter. Gelukkig ben ik rechts!

Wel heb ik mijn verbeteringen nog zoals beter praten en géén duizelingen meer! Nou daar weegt een gevoelstoornis niet tegenop!

Toch was het ff schrikken! Doe nu erg rustig en ga nu ook niet sporten, ik laat mn lijf nu ff rusten want ik deed echt TE veel!
Ik hoop dat ik snel weer de oude word!

Grtjs, Ine
Bijlage:
Opmerkingen bij bestand: Linker Jugularis, hoge stenose
viewer.png
viewer.png [ 32.79 KiB | 8717 keer bekeken ]


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 03 maart 2011, 21:41 
Offline

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 15:56
Berichten: 424
ineschroen schreef:
Doordat ik zo verschrikkelijk druk ben geweest heb ik toch (naast mijn verbeteringen!) een MS-terugval gehad.


Fijn weer wat van je te horen.
Je schrikt je natuurlijk een hoedje, maar ik denk echt dat je niet hoeft/moet denken in MS-terugval, want je hebt nu open afvoeraderen en dat is toch een wezenlijk andere situatie dan wanneer je afvoer belemmerd wordt. Daar was die dotterbehandeling ook voor bedoeld :mrgreen:

Je lichaam is erg hard aan het werk om zich fysiek en mentaal aan te passen aan het hopelijk nog lang doorzettend herstel, je doet (niet meer dan menselijk natuurlijk maar toch) veel te veel en hiephiephoera je komt veel veel virussen en bacteriën tegen die het gemunt hebben op een worstelende weerstand :oops:

Maar je afvoeraderen zijn nu wel goed open dus je lichaam hoeft niet zoals bij een onbehandelde CCSVI na de verkoudheid e.d. terug te vallen op een gemankeerd afvoersysteem dat alleen maar slechter wordt.

Zamboni behandelde mensen na/tijdens een schub en pronto de hele schub was weg!

Misschien denk je wel: "ja leuk, hoor, heb ik wat aan, maar de effecten zijn hetzelfde als bij een MS-terugval :evil: ". De overeenkomsten zijn er: na/tijdens stress fysiek (daar hoort een virus- of bacterie die aan het klieren is ook onder) en/of mentaal krijgen onbehandelde MS-ers vaak een "relaps/terugval waar ze dan weer uit kunnen krabbelen als de CCSVI nog niet te ver gevorderd is om dusdanig grote problemen op te leveren dat er geen sprake meer is van een tijdelijke terugval, maar van alleen achteruitgang. :( En bij herstellende behandelden, zien we ook vaak dat dezelfde factoren het herstel de verkeerde kant op schoppen.

Dus alles wat je kunt om te voorkomen dat je lichaam en geest te veel stress oploopt, lijkt erg verstandig. ;) Als herstellende toch al te veel hooi op je vork nemende behandelde is je weerstand niet optimaal (en al helemaal niet als je medicatie gebruikt die het immuunsysteem moduleren) dus ben je vatbaarder voor ziekteverwekkers.

Dus blijf uit de buurt van risico-situaties en let goed op jezelf. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar doe het toch maar :lol: :mrgreen:

_________________
Blijf niet mokkend aan de kant staan
Stel een daad en toon je moed
Laat je woede hand in hand gaan
Met het goede dat je doet


(Karel Glastra van Loon 1962-2005)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling