Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 11:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 03 dec 2010, 10:15 
Offline

Geregistreerd: zo 23 mei 2010, 16:17
Berichten: 222
Ha Willy,
Ben lang niet actief geweest op het forum, maar nu las ik vanmorgen jouw goede berichten. Gefeliciteerd! Ja, ik kan me voorstellen dat je meteen alles wil en ongeduldig bent, maar ja...
Het is waar wat Job zegt: dat de vermoeidheid minder is, is al een grote stap vooruit!

Ik was ook zo'n snelle verbeteraar en ik voel me nog steeds helemaal okee. Elke dag is nog steeds een feestje, maar wél met ups en downs.
Ik weet niet of het uitmaakt hoe lang je MS hebt. Ik was in de SP-fase terecht gekomen na 14 jaar MS. Da's best lang en tóch stuiterde ik na de ingreep als een skippybal door de kamer. Heerlijk! Maar voor iedereen is het anders, dat is heel goed te zien op de persoonlijke grafiekjes van de trackingsite van CCSVI.

Ik zal m'n eigen topic straks bijwerken.

Willy, heel veel succes!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 29 dec 2010, 18:28 
Offline

Geregistreerd: di 20 apr 2010, 19:37
Berichten: 124
Woonplaats: Rotterdam
Hallo ik ben er weer,ik ben nu 5 weken geleden behandeld en tot gisteren merktte ik er weinig van alleen warme handen en voeten maar ik was 3 weken in mexico en was zo ongeduldig ik zei tegen mijn man bij mij helpt het weer niet.maar op de terugweg in het vliegtuig kon ik gewoon heen en weer lopen en makkelijk opstaan uit de stoel en ik was de enige van ons(ik was met mijn kinderen en kleinkind)die wakker bleef.en gisteren liet ik een spruitje vallen en ineens ging ik op mijn hurken om het op te rapen,terwijl ik altijd als door mijn knieen ging overeind geholpen moest worden door mijn man,ik zei tegen mijn man'kijk eens om'en ik kon zo vier keer door mijn knieen en terug.ik loop sinds gisteren wat beter en sneller.ik kijk ook helder uit mijn ogen zegt mijn man en ben ook feller,ik krijg weer praatje,s mijn man zegt als je zo door gaat knijp ik het weer effe dicht hahaha.de uitdrukking van Johan Cruyf ieder voordeel heeft zijn nadeel. groetje,s Willy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 29 dec 2010, 23:31 
Offline

Geregistreerd: zo 25 apr 2010, 11:09
Berichten: 161
Hoi Willy

Dat zijn nog eens postieve verhalen :lol: Hou vol zo, wordt 2011 geweldig ;)

groet
emma


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 30 dec 2010, 10:12 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Top Willy!

Ik herinner mij jou nog bij Privatescan, eind Mei 2010. Als je nu kan hurken en wat kan lopen zijn dat behoorlijke verbeteringen sinds Mei, toch?

Robert


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 30 dec 2010, 13:24 
Offline

Geregistreerd: di 20 apr 2010, 19:37
Berichten: 124
Woonplaats: Rotterdam
Ja Robert,herriner je je ook dat ik daar bij private scan hoordde dat ik geen ccsvi had,en toen ik de cd,s naar dr Beelen stuurde zag hij duidelijk verstoppingen.aan 2 kanten 85 procent.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 30 dec 2010, 13:30 
Offline

Geregistreerd: vr 02 jul 2010, 09:36
Berichten: 169
Gefeliciteerd met je verbeteringen Willy! Leuk om te lezen!
Dat 2011 maar een fantstisch jaar voor je mag worden.
Groetjes Astrid


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 31 dec 2010, 15:33 
Offline

Geregistreerd: di 20 apr 2010, 19:37
Berichten: 124
Woonplaats: Rotterdam
HET WERKT ECHT. Vandaag heel de dag aan het lopen aan mijn man zijn arm,eerst naar de slager,normaal moet mijn man zijn auto voor de deur rijden en dan stap ik uit met mijn stok en wacht dan tot hij komt om naar binnen te gaan,nu om de hoek geparkeerd ik stapte zo uit zonder stok en liep een stukje weg,wacht nou zei mijn man geef nou een arm,ik denk ik sloof me niet verder uit en geef hem een arm.ik kon ook niet verder alleen,toen naar Albert Heijn achter een winkelwagentje,dat kon ik voorheen ook maar alleen heel langzaam en moest ik ook weer wachten tot mijn man voorreed,nu na Albert Heijn gelijk aan zijn arm de markt op een stukje even vis halen en toen toen terug en toen kon ik niet meer,maar we gingen nog naar Lidl en normaal blijf ik dan zitten,maar ik was er het eerste uit,dus lidl door, naar de auto gelopen een tijd staan praten.zullen we nog even naar de bloemenplantage gaan dat jij blijft zitten,echt niet ik ga gewoon mee,en dat lukte ook,wel moeilijk natuurlijk.en nu moet ik gaan zitten van mijn man na dat ik de tafels gezeemd heb en de kasten afgestofd heb,lullig he. groetje,s Willy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 31 dec 2010, 17:27 
Offline

Geregistreerd: di 02 maart 2010, 19:17
Berichten: 40
Hallo Willy, hardstikke fijn, ik hoop dat het blijft verbeteren
Ik heb ook alleen mijn benen, maar zit in een rolstoel, toch merk ik elke dag kleine dingetjes (in 14 dagen he)op en
af, ben dan ook benieuwd hoe het is over een paar maanden, kan ik mooi bij jou aflezen
Ga zo door :P


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 31 dec 2010, 18:06 
Offline

Geregistreerd: di 20 apr 2010, 19:37
Berichten: 124
Woonplaats: Rotterdam
loes 14 dagen geleden was ik nog aan het blerren dat het bij mij weer niet werkt,en nu gaat het ineens werken gek he. ik zit ook in een rolstoel en scootmobiel maar die heb ik vandaag laten staan.


Laatst bijgewerkt door willy op vr 31 dec 2010, 18:12, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 31 dec 2010, 18:10 
Offline

Geregistreerd: di 20 apr 2010, 19:37
Berichten: 124
Woonplaats: Rotterdam
oja,ik vergeet te vertellen van die warme voeten........vannacht was ik in staat om naar buiten te gaan en in de sneeuw te gaan staan,ik werd gek van die warme voeten dat ben ik niet gewend.maar ja staat zo gek midden in de nacht buiten met je blote voeten in de sneeuw dus heb ik maar mijn dekens eraf gegooid


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling