Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu vr 29 maart 2024, 01:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 08 mei 2010, 14:10 
Offline

Geregistreerd: za 23 jan 2010, 18:22
Berichten: 41
Ook ik ben weer terug uit Polen met de diagnose CCSVI en had 2 vernauwingen( left jugular en de right jugular) en heb dan ook 2 Balloons gekregen dus geen stents!
Na de operatie was ik erg moe en zwak maar vooral erg duizelig en had flauwvalneigingen en voelde me nog zwakker dan voordat ik naar Polen ging.

In de avond verdraaide ik per ongeluk mijn nek en het ging niet goed me, het werd zwart voor mijn ogen en viel flauw op de grond en ben even buiten bewustzijn geweest.
Nadat ik wakker was geworden was de ambulance al aangekomen en werd meegenomen naar het ziekenhuis en was erg bang wat er met mij aan de hand was.
Tranen rolde over mijn wangen, want ik had het erg koud en mijn nek deed zo pijn dat ik van alles in mijn hoofd haalde of misschien een ader dicht geklapt zou zijn, of what else?

In het ziekenhuis werd er direct een ECG gemaakt en opnieuw een doppler om te kijken of er iets aan de hand zou zijn. Gelukkig was de doorstrooming nog goed en ze wilde mij toch een nachtje in het ziekenhuis houden voor observatie en de volgende dag nog een keertje een doppler maken of alles goed bleef doorstromen voordat ik de volgende dag naar huis zou gaan.

Kortom bleek alles gelukkig goed te zijn.

De vasculair arts vertelde mij het volgende:

Dat ik was flauwgevallen had te maken met die plotseling verdraaiing van mijn nek, mijn medicatiegebruik en vlak na de operatie weinig rust te hebben genomen.
Dus advies voor iedereen, na de operatie goed uitrusten en geen gekke dingen doen zeker niet met je nek gaan draaien!!

Meertje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 08 mei 2010, 15:52 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Ik had ook die blauwe plekken hoor, ik zat op de rand van het bed, been hing over een metalen buis.....direkt een mega blauwe plek achter de knie :mrgreen:

Verder nu veel last van de rechter jugular.....nog een maandje...

Robert


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: problemen met de stent
BerichtGeplaatst: za 08 mei 2010, 16:28 
De stent van de Denise.

Citaat:
The plan was made, April 30, 2010 I underwent a very extensive procedure to my left jugular vein. It had been closed without blood for so long that there was dried blood clots found in it. 3 balloons would not hold it open so we went for 2 long stents. I was shown that the size of my vein is 12mm and a 14mm stent would be used to prevent moving. The radial force is keeping it in place.
Citaat:
Day 3 after the procedure I felt a sharp pull in my neck and a rush of blood to my heart. So off to the ER, they took xrays and deemed me to be having a panic attack. But I insisted on getting copies of the xrays and I sent them to my doctor. He called me right away and we discussed how the top stent seems to be folding inward and that it should be fixed, it's not the way he left it.

I'm going back in to have that repaired this Friday morning! I know I will be fine and be able to continue my healing.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2010, 08:23 
Offline

Geregistreerd: za 23 jan 2010, 18:22
Berichten: 41
Even een update hoe het gaat me me! ;)

Ik heb gisteren een lijstje gemaakt van mijn klachten en doorgemaild naar dr Simka.
Gelukkig kreeg heel snel een mailtje terug betreffende mijn klachten!

- Vermoeidheid zou erger zijn geworden door alle indrukken van de liberation die week in
Polen, de reis, spanning, ziekenhuis weinig rust ect.
- Flauwvalneigingen zou te wijten kunnen zijn dat mijn lichaam aan de nieuwe vasculaire
veranderingen moet wennen dat kan 1 tot 2 maanden duren!
- Het is 8 dagen geleden na de operatie dat is nog veel te kort geleden om je goed te voelen
of verbeteringen merkt.
-dr Simka zegt geeft het 1 tot 2 maanden de tijd en neem goed je rust en je eigen medicatie!!
-Hoofdpijn en druk achterin mijn hoofd en achterkant nek: heeft te wijten aan de ballooning!
- Als ik me binnen 1 maand niet goed blijft voelen adviseerde dr Simka mij terug te komen naar
Polen omdat er dan misschien sprake is van Restenosis.
- Ik hoop dat niet natuurlijk want moet ik alsnog een stent laten plaatsen wat mijn arts al
vertelde dat hij hoopte dat met een 12 mm balloon mijn vein open zou blijven staan?
- Bloeddruk schommelt erg veel nu was hij gisternavond 105-62 en dat na een rondje
wandelen met mijn hond, vreemd!

Meertje


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling