Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu vr 29 maart 2024, 00:07

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 08 sep 2011, 10:17 
Offline

Geregistreerd: vr 02 jul 2010, 09:36
Berichten: 169
Graag gedaan Louis. Ik vind het ook jammer dat het erg stil is geworden op het forum.

Groetjes!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 08 sep 2011, 10:59 
Offline

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 15:56
Berichten: 424
Goede "oogberichten", Louis. 8-) Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent dat niet meer mensen een gat in de lucht springen voor je en dat even opschrijven. Het heeft wellicht ook wat te maken met de fase waarin het CCSVI-gebeuren zit: ogenschijnlijk "weten" we nu alles wel zo'n beetje (niets is minder waar, maar er is wel heel veel meer te vinden aan info dan een half jaar of een heel jaar geleden. Onze site met ons eigen Prikbord, http://www.ccsvi.nl/Prikbord/ wordt gigantisch veel geraadpleegd en ook gebruikt door andere fora en sites en dat is super) en daardoor zijn mensen minder geneigd hun vragen hier te stellen en te reageren.

Behandelde mensen die goed gaan, gaan verder met hun leven nieuwe vorm geven en komen niet meer zo vaak langs om updates of reacties te geven, dat is begrijpelijk. Het heeft ook gewoon met toeval te maken: er zijn periodes dat er minder "schrijvers" onder de behandelden zijn. Niet iedereen schrijft makkelijk, niet iedereen heeft de behoefte of de vaardigheden om op anderen te reageren.

Desalniettemin feliciteer ik je van harte met je verbeterde zicht, dat zal wel heel speciaal zijn.

_________________
Blijf niet mokkend aan de kant staan
Stel een daad en toon je moed
Laat je woede hand in hand gaan
Met het goede dat je doet


(Karel Glastra van Loon 1962-2005)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 08 sep 2011, 14:35 
Offline

Geregistreerd: do 10 feb 2011, 20:28
Berichten: 39
Hoi Louis
Is goed bericht van je ogen nauw moeten ze het wel
geloven,geen placebo.
Maar ik denk dat ze er nog niet in geloven CCSVI.
Allemaal geld kwestie.
Groetjes Harry


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 08 sep 2011, 19:50 
Offline

Geregistreerd: vr 25 feb 2011, 11:30
Berichten: 63
dank voor de berichten terug is niet zo moeilijk en fijn voor de persoon zelf .
en mijn oog is beter maar ze vertelde erbij dat het niet aan de behandeling lag .
eerst vertelde ze mij dat de oog zenuw nooit kon herstellen en nu draaien ze het om .
de laatste keer dat ik bij de neuroloog was vertelde hij mij ook dat vitamines niet goed waren en er maar mee moet stoppen .
gebruik nu ook noni en ik heb er baat bij geeft meer energie .

gr Louis


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 10 sep 2011, 18:58 
Offline

Geregistreerd: wo 05 jan 2011, 14:26
Berichten: 47
Hai Louis,

Ben vandaag weer op het forum sind hele lange tijd, ik las je berichtje dat het erg stil is, dus ik dacht, gelijk reageren :D
Maar ik moet ook zeggen, als er niet gereageerd wordt op het geen dat je schrijft, heb je er gauw genoeg van en als het je slecht gaat ben je ook snel weer terug :mrgreen: .

Ben blij dat het nog steeds goed met je gaat, met mij op het moment iets minder, maar zeker niet te vergelijken met de tijd voor de behandeling, dus ja wat klaag ik nou ;). Maar ik weet nu beter! En eerlijk is eerlijk dan wordt je hebberig!!!

Ik ben nog op na controle geweest (3 maanden na de ingreep) in Belgie en toen ging het nog perfect, maar nu (4 maanden na de ingreep) heb ik toch een afspraak gemaakt voor een nieuwe scan, ik had 3 vette vernauwingen, dus ja, stel dat er nou 1 weer dicht zit, dan wil ik het gewoon weten, en dan weet ik ook waarom ik weer wat slechter ben geworden.

Nou tot gauw en hou je goed!!

Denise

Nou ik laat


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 10 sep 2011, 21:36 
Offline

Geregistreerd: vr 22 jul 2011, 19:50
Berichten: 10
Hey Louis,

Super dat de vooruitgang boekt en geweldig trouwens dat je ogen zo goed vooruit gaan. 8-)

Veel voorspoed gewenst.

Gr Peet.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011, 10:46 
Offline

Geregistreerd: vr 25 feb 2011, 11:30
Berichten: 63
ben op het prikbord gaan kijken .
je moet er maar voor zijn ik snap niet goed het werkt .
Denisse veel geluk in belgie en laat wat weten hoe het afloopt .
Harry je hebt gelijk maar wat doen wij daar aan ?
helemaal niets je kan je druk er om maken kost alleen maar energie waar je niets aan heeft .
En peet dank je voor de steun het ga jou ook goed .
hoop dat we er samen weer een beetje nieuw leven hier in kunnen blazen lees altijd graag deze site .

gr Louis


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 sep 2011, 17:21 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Louis,

Geen reactie wil niet zeggen dat het niet elezen wordt hoor :mrgreen:

In December krijg ik mj 2e GDX scan, zoals je gelezen hebt denkt de oogarts dat de zenuw 'dikker' is. 2 gelijke scans zijn nodig om die conclusie te stellen (1e was OCT, 2e GDX) Hopen dat het herstel doorgezet heeft.

En ja...de oogzenue 'kan' nie herstellen...in theorie


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 17 sep 2011, 22:37 
Offline

Geregistreerd: vr 25 feb 2011, 11:30
Berichten: 63
robbie schreef:
Louis,

Geen reactie wil niet zeggen dat het niet elezen wordt hoor :mrgreen:

In December krijg ik mj 2e GDX scan, zoals je gelezen hebt denkt de oogarts dat de zenuw 'dikker' is. 2 gelijke scans zijn nodig om die conclusie te stellen (1e was OCT, 2e GDX) Hopen dat het herstel doorgezet heeft.

En ja...de oogzenue 'kan' nie herstellen...in theorie


nee snap ik wel en het is ook niet dat ik om aandacht verlegen zit .
is gewoon meeleven met elkaar hoef dit denk niet uit te leggen .

en ja de zenuw kan niet herstellen zeggen ze !!!!!!!!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling