Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu za 27 apr 2024, 20:49

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 128 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 14 maart 2010, 13:52 
Hier de vertaling:

http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=es&u=http://free-news.org/jacamp03.htm&ei=7cOcS7X9MNL1-Qb07dz2AQ&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CAgQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3DDr.%2BJose%2BPerez%2BFernandez%2B%2BJose%2BLuis%2BCastillo%2BRecarte%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DgbR%26rls%3Dorg.mozilla:nl:official

Bij de buren kwam er een signaal of er geen advocaat ingeschakeld kan worden, discussie gaat hier verder.....


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: zo 14 maart 2010, 13:55 
Offline

Geregistreerd: do 18 feb 2010, 13:36
Berichten: 12
Woonplaats: Den Helder
Zouden we hiermee wat kunnen bij een programma als "das je goed recht"?

Wellicht moeten we dan een aantal woordvoerders benoemen

_________________
Hope to get it Peter


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 14 maart 2010, 13:56 
Offline

Geregistreerd: za 09 jan 2010, 00:19
Berichten: 74
Hallo Madysy,

Je bent me voor!!! :D

En wat het artikel zelf betreft :shock:

Monique


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 14 maart 2010, 13:59 
Goed idee !
We moeten natuurlijk wel een advocaat hebben die bekend is met de medische wereld....


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: zo 14 maart 2010, 14:02 
Ik ben absoluut voor een (goede) advocaat in de arm nemen (Bram Moskovitch is een echte strafpleiter dus misschien een medisch georienteerde goed bekend staande advocaat opsnorren?)
Ik denk ook dat we een aantal woordvoerders moeten aanwijzen (wachten tot Ton terug is om zijn visie te horen over CTOS)?
Hoe denkt Inge hierover?

Vind het allemaal erg ontluisterend...

Bas2 zag de link met CCSVI (afvoer aderen) maar ik zie hem zo snel nog niet. Iemand anders wel?

Hier een link over het medisch tuchtrecht
http://www.xs4all.nl/~advocare/folder55.htm


Laatst bijgewerkt door Gast op zo 14 maart 2010, 14:14, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: zo 14 maart 2010, 14:13 
Offline

Geregistreerd: do 18 feb 2010, 13:36
Berichten: 12
Woonplaats: Den Helder
Helaas ik zag dat "das je goed recht" voor dit seizoen geen onderwerpen meer kan hebben. Maar mogelijk kan Kassa of Radar iets betekenen ?

Zullen we ze een bericht ondertekend door meerderen van het forum sturen ? Ik dacht aan:

Uit recente reacties blijkt dat MS patienten gebaat zijn bij een ingreep die in Nederland (nog) niet ondersteund wordt. Eerst moet nog onderzoek plaatsvinden wat jaren gaat duren. Jaren die wij helaas vaak niet hebben of waarin we verder achteruitgaan. Zeer recent is een artikel gevonden van een spaanse chirurg die reeds jaren geleden heeft aangetoond dat de ingreep zeer heilzaam is.

Wij (als MS-ers) vragen ons af waarom hiermee niets wordt gedaan of zelfs wordt tegengewerkt door de medische wereld, terwijl er momenteel geen enkel alternatief is. De medicijnen die momenteel worden gebruikt zijn erg prijzig en bieden geen garantie op een heilzame werking.

Dit willen wij onder de aandacht brengen zodat de ingreep wordt ondersteund door de medische wereld en uiteraard de zorgverzekeraars want als je nu als MS patient behandeling wilt ondergaan moet je daarvoor veel kosten maken die niet worden vergoed hoewel hiermee wordt aangetoond dat de kosten aanzienlijk gaan dalen (bij herstel zullen de ziektekosten van MS zelfs verdwijnen !).

Peter Botman, ms-patient sinds 2000.

_________________
Hope to get it Peter


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 14 maart 2010, 14:14 
Goed idee...even Ton zijn mening horen en Inge natuurlijk, Alphons is ook belangrijk hij is ook bezig met een stichting op te zetten..alle drie zouden het goede woordvoerders zijn is mijn mening. Ik niet iig, ik ben veel te fanatiek en heb mezelf dan niet onder controle....


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: zo 14 maart 2010, 14:16 
Offline

Geregistreerd: za 09 jan 2010, 00:19
Berichten: 74
Zoveel dat de meeste artsen weten. Maar wat deze artsen niet lijken te weten en wat hij ontdekte was Fernandez Noda-compressie is dat dit ook invloed heeft op de vertebrale slagader waardoor een kind het bloed bereikt de hersenen stroom en belemmeren veneuze terugkeer in de craniale gebied, waardoor veel van de degeneratieve processen van het centrale zenuwstelsel systeem, Parkinson, multiple sclerose, cerebellaire ataxie, epilepsie en enkele gevallen van de ziekte van Alzheimer, onder anderen.


Cocoontje, volgens mijn is dit stukje belangrijk (Bas2). Maar ik kan het fout hebben.

Monique


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 14 maart 2010, 14:18 
dat bedoel ik: veneuze terugkeer


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: zo 14 maart 2010, 14:20 
Sowieso is er al lang sprake van een probleem met de vaten maar deze ontdekkers werden compleet genegeerd en tegengewerkt. (bijv. onze Oostenrijkse vriend Schelling). Dus volgens mij blijven de medici in gebreke.

Maar ja ...tegen wie ga je een zaak aanspannen?????


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 128 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling