Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 18 apr 2024, 11:32

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2009, 03:01 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 23 nov 2009, 23:58
Berichten: 306
Woonplaats: Helmond, Netherlands
Even een overzicht van de afgelopen dagen. Inmiddels krijgt de website een beetje vorm. En door het toevoegen van het forum hebben we ook de mogelijkheid om alle vrijheid te hebben om nieuwe dingen te proberen. Alle ideeen zijn welkom, maar liever nog inzet van vrijwilligers.

Elke dag maak ik een rondje voor het verzamelen van linkjes en het doorlezen van nieuwe informatie. Zoals zo velen heb ik vaak het 'puzzel valt in elkaar' gevoel. Er zijn veel ideeen die nog uitgewerkt kunnen worden, zoals het oprichten van een stichting voor CCSVI.

Verder goed nieuws van het onderzoekers front. Ik heb alvast een 'resultaten' pagina gemaakt, http://www.ccsvi.nl/informatie/resultaten/ ik probeer daar de stand van zaken m.b.t. CCSVI te updaten.

Ik las dat Haacke (prof. McMaster) inmiddels zijn hoofdlaboratorium bijna volledig aan CCSVI aan het wijden is, en dat zonder funding!!! Dat moet je toch wel erg goede verwachtingen hebben lijkt me. Hij kreeg 10.000 reacties binnen 3 dagen :D De website http://www.ms-mri.com/ zal volgende week weer in de lucht zijn.

Inmiddels hebben ook de ziekenhuizen Edmonton, Saskatoon and Hamilton in Canada hun medewerking toegezegd aan het newerk van CCSVI onderzoekers.

Zelf heb ik nog een robbertje moeten vechten met iemand die de Engelse CCSVI wikipedia pagina had uitgekleed. Die heb ik meteen weer teruggedraaid, en gelukkig zijn er weer anderen die toevoegingen maken. Maar ook daar zie je 'weerstand'. Dat geeft dan weer extra energie om er nog meer een succes van te maken ;)

Tot zover even de stand.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2009, 09:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 17:57
Berichten: 343
Hoi Alphons,

dit geeft de burger moed ;)
goed nieuws zeg !!
dat de resultaten pagina maar steeds langer mag worden :D
mijn vriendin in Canada krijgt 11 december een Doppler onderzoek,Canada is om.

Citaat:
Zelf heb ik nog een robbertje moeten vechten met iemand die de Engelse CCSVI wikipedia pagina had uitgekleed. Die heb ik meteen weer teruggedraaid, en gelukkig zijn er weer anderen die toevoegingen maken. Maar ook daar zie je 'weerstand'. Dat geeft dan weer extra energie om er nog meer een succes van te maken



you go webmaster 8-)



_________________


http://www.facebook.com/topic.php?topic ... 0052301045


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2009, 13:12 
Offline

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 15:56
Berichten: 424
Super, Alphons! Wat fijn dat er hier en daar balletjes en mega ballen gaan rollen, nu Nederland nog.....

Ik heb mijn opmerking over de linkjes maar weggehaald, want dat sloeg nergens op natuurlijk: je hébt al zo'n lijstje :oops: Laten we het maar houden op "tijdelijk de weg kwijt" :mrgreen:

_________________
Blijf niet mokkend aan de kant staan
Stel een daad en toon je moed
Laat je woede hand in hand gaan
Met het goede dat je doet


(Karel Glastra van Loon 1962-2005)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2009, 17:04 
Alphons is het misschien mogelijk om een thread te maken waarin we emailadressen van ziekenhuizen, artsen, instanties die we gaan benaderen kunnen plaatsen??
Zodra er dan een pakketje gereed is dan kunnen we direct aan de slag....


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2009, 18:44 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 23 nov 2009, 23:58
Berichten: 306
Woonplaats: Helmond, Netherlands
@madysy, natuurlijk.
We zijn zelf de baas hier, ik zou zeggen maak zelf maar aan ;)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2009, 19:16 
alphons schreef:
@madysy, natuurlijk.
We zijn zelf de baas hier, ik zou zeggen maak zelf maar aan ;)


:o Ow....is ook goed! :lol:


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2009, 19:21 
en in welke rubriek en met welke naam zal ik m aanmaken? Heb jij of iemand anders daar een idee over??


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2009, 21:18 
Contacten? ;)


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2009, 21:28 
Ja Ton... :oops: zonder contacten is het saai en je hebt ze soms nodig....k kan niet zonder ze :P


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: ma 30 nov 2009, 00:36 
Ik doelde meer op een mogelijke naam voor je nieuwe topic, maar je hebt er al een actiegroep van gemaakt :mrgreen:


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling