Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu wo 24 apr 2024, 19:13

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Dr. A.F Schelling
BerichtGeplaatst: za 12 dec 2009, 22:31 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 16:52
Berichten: 15
Woonplaats: Bergen op Zoom
Las zojuist het volgende op TIMS. Even kort samengevat haal ik hieruit dat een zekere arts genaamd: Dr. A.F Schelling, al begin jaren 80 op het ader probleem gestuit is bij MS patienten maar dat hij op vele manieren is tegengewerkt...corrigeer mij als ik het fout interpreteer.

Thank you for going through the pains of considering all this.
From 1981 onwards, I intended to thoroughly investigate the cerebral and venous pathways in autopsies after MS.
In 1982 and 1989, the Austrian ministry for research yet twice turned down my request for being allowed doing this.
Recently, I learned my requests were considered as an attack on the pharmaceutical industry.

In 1982, my boss in neurology and other leading colleagues of his, did their best to terminate my medical career.
Subsequently it proved ever more difficult to present any of my thoughts on MS.
Five years ago, however, helped by our two sons, a ten year old book manuscript finally saw the light of day:
The e-book you found at http://www.ms-info.net became available on the internet – and it began turning the tide.

Dr. Zamboni (his main teacher in surgery had suffered from, and his wife then still suffered from MS) started a check of my theory.
He soon found out that most MS patients already benefited from dilating stenoses affecting their internal jugular and azygos veins.
Official MS research now turned up their touting of “animal MS”, of its experimental “MS therapies” and, most recently,
its attacks on especially the European exponents of operative MS therapies.
And their indoctrination has not remained without effect:
Most MS and vascular experts are still reluctant to just look somewhat more closely at the given evidence.

Fortunately there also exists an unofficial MS community.

Best,
Franz Schelling


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Dr. A.F Schelling
BerichtGeplaatst: za 12 dec 2009, 22:53 
Ik heb dit gisteren ook gelezen en de link geplakt, daar staan ook tekeningen/filmpjes bij.
Ik zal ff zoeken waar ik het heb neergezet en plak het hier onder nogmaals.

http://www.ms-info.net/evo/msmanu/984


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Dr. A.F Schelling
BerichtGeplaatst: za 12 dec 2009, 23:16 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 07 dec 2009, 22:07
Berichten: 252
Het verbaasd me niet eens dat de pharma's hierachter zitten. Het was te bizar dat na 30 jaar onderzoek er nog geen stukje vooruitgang was.

Dit geldt voor alle ziekten waar 'remmers' voor zijn.

en nu? wie is waar voor welke rechter te slepen?
Of in de woorden van Dr Schelling:

In view of the given facts we must ask ourselves whether the MS patient's shameless exploitation for an as senseless as profitable drug experimentation, grounded in an illogical MS "definition" and "identification", does not form an ethical issue.

Het werpt wel nieuw licht op de 'noodzaak' tot onderzoek. Sorry,maar iedereen is nu aan het checken of MenSen echt aderafwijkingen hebben. dan nog x tijd voor de juiste behandel methode en dan nog iedereen opleiden/inwerken. Omdertussen rinkelt de kassa gewoon verder voor de pharma's. willen we ECHt een stament maken, dan moet iedereen de huidge MS medicatie gaan weigeren.

Als het nou nog niet smeuig genoeg is voor Nova, netwerk, etc etc...

_________________
CCSVI? ken ik nie ;)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Dr. A.F Schelling
BerichtGeplaatst: zo 13 dec 2009, 00:50 
Ik wil eerst een CCSVI onderzoek als daaruit blijkt dat er sprake is van CCSVI dan stop ik onmiddellijk met de Natalizumab. Heb er nog steeds geen goed gevoel over maar ben na een 1/2 jaar gebruik wel een stuk mobieler dan voorheen, op dit moment durf ik echter nog niet te stoppen...het risico is me nog iets te groot. Voor ik met Tysabri begon had ik shub na shub namelijk.


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Dr. A.F Schelling
BerichtGeplaatst: zo 13 dec 2009, 06:21 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 23 nov 2009, 23:58
Berichten: 306
Woonplaats: Helmond, Netherlands
Mooie briefwisseling ;)

Vertaling: http://www.ccsvi.nl/informatie/Shelling/

En gewoon onder de nieuwslinkjes op de homepage natuurlijk.

ps. Ik heb de tekst iets aangepast, met een betere vertaling, en een andere titel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Dr. A.F Schelling
BerichtGeplaatst: zo 13 dec 2009, 11:54 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Madysy,

Doe geen abrupte dingen, behandelde CCSVI patienten gaan vooralsnog even door als ze medicatie gebruiken.
Ik slik helemaal niks, dus heb ook geen idee hoe je zou moeten stoppen :mrgreen:

Robert


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Dr. A.F Schelling
BerichtGeplaatst: zo 13 dec 2009, 12:04 
ik was de tijd vooruit ;) Heb altijd iedere medicatie geweigerd, wat het overigens niet altijd gemakkelijk maakt. Ik merk dat ik mij vaak moet verantwoorden dat ik geen medicatie wil, er zijn artsen die dan de handen van je af trekken, de zorgverzekering zegt: zoek het maar uit maar wij betalen geen rode cent meer, op bepaalde forums wordt je voor je mening verguist en uiteindelijk verwijderd.
De lobby van de farmaceutische industrie is vele malen groter dan wij ons kunnen voorstellen. Zolang er grof geld verdiend wordt aan zieke mensen hebben ze vooral baat bij zieke mensen. ( er is wetenschappelijk rapport over ms medicatie/geneesmiddelenbulletin mei 2008)

Ik heb een hele tijd terug wel eens geopperd dat het systeem anders moet, ze krijgen alleen betaald als mensen genezen of minimaal sterk verbeteren door de medicatie. Dus niet het op de markt brengen van medicijnen is het doel, maar gezonde mensen moet het doel zijn. Bij ernstige bijwerkingen zouden zij zelfs aan de patient moeten betalen. Ik denk dat dan vele medicijnen van de markt gehaald zouden moeten worden.

Ik heb dit overigens ook al geschreven aan verschillende politieke partijen, maar krijg alleen nietszeggende antwoorden terug.
Dus moeten wij ons eigen plan trekken, en ik ben bang dat wij voorlopig op het buitenland zijn aangewezen.
Maar ben blij met deze publicatie die toch ook weer de theorie van Zamboni ondersteunt.

Astrid


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling