Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu za 27 apr 2024, 13:51

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 27 dec 2009, 16:19 
Ik heb net bericht gehad uit Polen, ben januari 2011 aan de beurt.

Hopelijk kan het voor die tijd in Nederland, maar sta in ieder geval op de wachtlijst!

Astrid


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: di 29 dec 2009, 14:09 
Astrid schreef:
Ik heb net bericht gehad uit Polen, ben januari 2011 aan de beurt.

Hopelijk kan het voor die tijd in Nederland, maar sta in ieder geval op de wachtlijst!

Astrid


Gefeliciteerd Astrid! Ook mijn insteek is: je kan maar op de wachtlijst staan in Polen en mocht het in Nederland eerder kunnen, kan je altijd nog afzeggen!


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: di 29 dec 2009, 14:52 
Ik heb gisteren gebeld met ziektekostenverzekering, moest aanvraag indienen, ondersteunt met verwijsbrief van huisarts danwel neuroloog en kostenraming vanuit Polen.

Ik krijg de verwijsbrief van mijn huisarts, volgens hem is dit derdelijnszorg( zorg die zelfs nog niet geboden wordt in acad.ziekenhuis in Nederland) en stuur de mail vanuit Polen ook mee.

Ik ben uiteraard blij dat ik in ieder geval op de wachtlijst sta, al duurt het nog meer dan jaar. Als er vanaf februari in Slowakije met behandeling wordt begonnen dan wordt de wachtlijst misschien wel wat korter.

Astrid


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010, 00:51 
Offline

Geregistreerd: za 09 jan 2010, 00:19
Berichten: 74
Wie kan mij helpen?

Ik zoek het e-mailadres van Dr. Simka in Polen om een afspraak te maken voor een Doppler en MRV en een eventuele operatie maar kan het niet vinden.

Ik kijk er waarschijnlijk overheen maar heb nu zo lang gezocht dat ik het maar via dit forum probeer.
:?: :| Monique :geek: :?:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010, 01:01 
Monique, op de hoofdpagina via 'Medische Centra' en dan op Simka/Polen klikken...


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010, 02:10 
Offline

Geregistreerd: za 09 jan 2010, 00:19
Berichten: 74
Dank je TvG.

Monique :P


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 12 jan 2010, 12:11 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Het lijkt er op dat de mensen die in Maart 2010 gepland staan langzaam maar zeker hun data weten. Op TIMS lees ik dat twee personen hun data weten (1 zegt dat gisteren een mail ontvangen is)


Riobert


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 12 jan 2010, 15:01 
Al zenuwachtig, Robert? Of in blijde afwachting ;)

Astrid


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: di 12 jan 2010, 15:12 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Nee, zenuwachtig ben ik niet zo vaak. Ik heb wel atijd, zoals ik het noem, een gezonde spanning :mrgreen: Maar dan meestal op het moment zelf.

Robert


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 19 jan 2010, 22:38 
Offline

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 18:18
Berichten: 22
Zo, ben ik weer is even.

Zoals jullie misschien wel weten, was de uitslag van de MRV niet al te briljant, totaal niks te vinden, maar er misten een aantal resonanties, waardoor ze niet alle testen goed konden uitvoeren. Dit onderzoek is gedaan in het UMCUtrecht.

Ik sta in Jan 2011 voor Polen, en tot die tijd blijf ik zoeken naar iemand in Nederland die wat kan betekenen of dat ze eindelijk wakker worden en dat er gewoon onderzoek gedaan kan worden in Nederland.

Maar ik sta in ieder geval op de lijst, dus die stap is gezet.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling