Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 17:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 09 jul 2010, 14:12 
Offline

Geregistreerd: zo 27 dec 2009, 14:41
Berichten: 65
Goh Astrid, wat rot voor je :( . Ik hoop zo voor je dat er nu eens wat meer duidelijkheid komt, via Private scan of dr. Beelen.
Die onzekerheid lijkt me verschrikkelijk. Ik leef met je mee meisje, maar dat wist je al ;) .

Groetjes, Tineke


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 09 jul 2010, 16:25 
:) Tineke, dat weet ik hoor.
Ik moet zeggen dat de wanhoop ook te maken heeft met hoe ik mij voel, en dat zal weer te maken hebben met het weer of weet ik het waarmee. Ik kan momenteel haast niets, alleen maar op de bank zitten/liggen, wielrennen kijken( nu nog erg saaie etappes). Mijn benen voelen erg zwaar, heb totaal geen energie, zwaar gevoel achter in mijn hoofd en moet oppassen niet depressief te worden.

Iedereen is bezig met vakantieplannen en ik zie er alleen maar tegenop. Zie alleen maar beren op de weg, houd ik de reis wel vol, is de wc dichtbij genoeg, kan ik wel opstaan als ik slaap op de grond, of zal ik toch maar thuis blijven? Ook niet iets om naar uit te zien.

Als ik mij, om net zulke onverklaarbare redenen, weer beter voel dan zie ik alles lang niet zo somber in hoor. Dus ik hoop dat dat snel weer gebeurd.

Astrid


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 09 jul 2010, 16:40 
Offline

Geregistreerd: zo 27 dec 2009, 14:41
Berichten: 65
Ik begrijp hoe je je voelt. Het is ook allemaal niet makkelijk en jij hebt dan ook nog twee jongere kinderen. Toch
zou ik proberen om een alternatief voor je vakantie te zoeken. Misschien kun je in een huisje of caravan i.p.v. in een
tent. Is ook wat koeler en je hoeft niet op de grond te slapen.

De warmte hakt er bij mij momenteel ook erg in. Ik heb het gevoel of dat mijn benen 100 kilo wegen. Ik kan
op dit moment niets anders dan op de bank hangen. Ik hoop echt dat het wat koeler gaat worden (sorry voor de zon aanbidders :oops: onder ons).

Het gaat goed komen met je Astrid, daar ben ik van overtuigd!

Groetjes, Tineke


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling