Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu vr 29 maart 2024, 16:33

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 01 mei 2011, 18:48 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 23 maart 2011, 22:36
Berichten: 3
Hallo Paul,

mijn naam is Freddy. Voor mijn schoonvader die in de VS woont en MS heeft zijn wij de behandelmogelijkheden voor ccsvi aan het onderzoeken. Hij wil zich het liefst in Nederland of in de buurt laten behandelen, hoewel we inmiddels ook al een adres in de VS hebben waar ze behandelingen uitvoeren. Wij zijn al getipt de Belgie-route te volgen en ik lees dat jij dit net hebt gedaan, met goede ervaring als ik het zo lees?

Hoe gaat het nu met je? Heb jij tips waar we op moeten letten bij de keuze van een ziekenhuis of dokter? Heb jij ook informatie voor ons over dr de Letter?

Ik hoop wat van je te horen. Veel sterkte verder.
Gr. Freddy.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 01 mei 2011, 20:13 
Offline

Geregistreerd: di 02 maart 2010, 19:17
Berichten: 40
Je kan gewoon Dr de Letter, St Jan ziekenhuis Brugge op google opzoeken, veel info
Ik ben ook geholpen door Dr de Letter, een heel kundige arts met heel veel ervaring
en mocht je nog wat moeten weten achteraf, je krijgt altijd antwoord


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 03 mei 2011, 14:32 
Offline

Geregistreerd: di 12 apr 2011, 14:42
Berichten: 15
Dag Trezy,

Het is die twee weken wachten waard wat mij betreft.
Ik heb koninginnedag goed doorstaan heb lekker in de zon een klein biertje gepakt en heb mij goed vermaakt. Moest wel oppassen dat ik niet te lang door wilde gaan, voelde mij eigenlijk als herboren en had het idee alles weer aan te kunnen.
Gelukkig is mijn vrouw altijd de verstandigste ;) van ons en nam ze mij op tijd mee naar huis.

Vrijdag naar de fysio en dan eindelijk actie ondernemen voor een goed herstel.

groet Paul


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 03 mei 2011, 14:40 
Offline

Geregistreerd: di 12 apr 2011, 14:42
Berichten: 15
he Freddie,

Sorry ik was jou vergeten te beantwoorden,

Ik kan voor je schoonvader zeker een behandeling in Belgie aanbevelen, alles is erg goed geregeld in het Sint Jan en ook de arts dokter Jan de Letter heb ik als erg vriendelijk en kundig ervaren. Het is wat Loes ook schrijft je krijgt altijd een antwoord op je vragen, ook na de behandeling. Als je zoekt op het net vindt je veel positieve verhalen over hem. Ook het ziekenhuis ziet er netjes en verzorgt uit en maakte op mij een betrouwbare indruk.

Ik weet niet of je schoonvader direct op Belgie gaat vliegen, maar de organisatie heeft volgens mij een ophaal service vanaf het vliegveld ( misschien een idee? ).

paul


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling