Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 14:42

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 21 maart 2011, 15:18 
Offline

Geregistreerd: do 03 maart 2011, 12:19
Berichten: 21
Hoi luitjes,

Heb hieronder een verslag geschreven over de uitslag van mijn onderzoek op 17 maart 2011.
Ga 16 mei 2011 voor een behandeling.

groet,
Anne


Laatst bijgewerkt door Anne op di 22 maart 2011, 20:20, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 21 maart 2011, 17:48 
Offline

Geregistreerd: do 10 feb 2011, 20:28
Berichten: 39
Hoi ANNE
Gefeliciteerd.
Groet Harry


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 21 maart 2011, 17:57 
Offline

Geregistreerd: do 10 feb 2011, 20:28
Berichten: 39
Hoi Anne
Ik heb gekeken.
16 mei moet ik er ook zijn voor controle,
10.45 misschien zie ik je wel.
Groet Harry


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 21 maart 2011, 20:17 
Offline

Geregistreerd: do 03 maart 2011, 12:19
Berichten: 21
Hallo,

Ben afgelopen donderdag (17 maart 2011) voor het onderzoek in OLV te Aalst geweest. Had een afspraak voor een MRI om 15.30 uur en waren er al om 14.30 uur mbt inschrijving etc. Werd na lang wachten om 16.15 uur opgehaald uit de wachtkamer en was er om 17.00 uur terug. Het personeel verteld niet zoals in Nederland wat ze precies gaan doen. T was maar goed dat ik meerdere mri heb gehad en niet snel van slag ben, maar ze deden de voorbereidingen zonder iets te zeggen en drukken mij onaangekondigd een rooster over mijn gezicht. Ging nogal ruw, maar gelukkig wist ik wat er komen ging.
Daarna naar de secr. van dr Beelen, welke ons meedeelde dat dr Maene mijn mri met mij zou bespreken. Moest wel even slikken, want ik was ingesteld op dr Beelen en had volgens mij ook over hem de ervaringen gelezen. Maar t was niet anders.
Bij het bespreken tekende hij eerst een schema hoe het zou moeten zijn en toen gingen we naar de foto kijken. Dat was schrikken. Links zagen we onderaan een kleine vernauwing, maar rechts was het bijna geheel weg. Boven was nog 1,5 cm te zien en onder ook, maar verder geen duidelijke lijn. Ergens halverwege ertussen zat nog wel een kleine zichtbare dunne doorgang. Volgens dr Maene lijkt het een verstopping ipv vernauwing.
Dit zal tijdens de operatie meer duidelijkheid moeten verschaffen. Als niet een verbinding van onderen naar boven gevonden kan worden, dan is rechts einde verhaal. De vernauwing links kan worden weggenomen.
Helaas komen vele vragen nu naar boven, maar ja die moeten dan maar per mail worden gesteld.

Heb wel direct een datum met hem geprikt, t.w. 16 mei 2011.
Ben wel erg benieuwd naar ervaringen van patienten die behandeld zijn door dr Maene.

Spannend.


Wie heeft een soortgelijke diagnose gehoord?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 apr 2011, 14:52 
Offline

Geregistreerd: vr 25 maart 2011, 15:54
Berichten: 41
hallo anne,

hoe gaat het nu met je?
ik heb nog altijd geen beslissing genomen.
Kun jij me het nog nodige duwtje geven of misschien iemand anders?
hoop dat alles verder goed gaat

groetjes trèzy


Laatst bijgewerkt door Trèzy op do 28 apr 2011, 09:55, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 11 apr 2011, 19:21 
Offline

Geregistreerd: do 03 maart 2011, 12:19
Berichten: 21
Hallo trèzy,

Het gaat redelijk. Moet nog een tjdje afzien. Spanning stijgt. Moet ma 16 mei voor behandeling.
Kreeg het weekend de voorlopig factuur met daarop ter verrassing als datum 18 mei???????
Zal er morgen over contacten met OLV Aalst.
De behandeling wordt spannend. Zoals in mijn eerder bericht zit links een vernauwing die simpel verholpen
kan worden, maar rechts schijnt niet meer een ader zichtbaar, dus mogelijk een verstopping.
E.e.a. zal pas blijken tijdens de operaties, dus wachten op 16 mei!!!!!!!!!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 28 apr 2011, 10:47 
Offline

Geregistreerd: vr 25 maart 2011, 15:54
Berichten: 41
Hallo Anne

17, 18 Mei moet ik naar Brugge voor onderzoek
en behandeling.
Ik wens je veel succes de 16 mei in Aalst.
Tot horens,
veel groetjes Trèzy Toi toi toi.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 08 mei 2011, 15:35 
Offline

Geregistreerd: do 03 maart 2011, 12:19
Berichten: 21
Hoi even een update.

Nog een week en dan is het zover. Heb gemengde gevoelens, want a: rechts wordt moeilijke ingreep volgens dr Maene en b:
ben de afgelopen maand slecht. De problemen verergeren en heb laatste 3 weken hevige nekklachten.

Lees veel bij behandelde patienten iets over nekklachten, hoop hier niet al te veel last van te krijgen want weet nu al niet
waar ik het moet zoeken.Anderzijds gaat dit op den duur weer over en als het resultaat verbetering geeft............dan niet
zeuren.
Eerlijkheidshalve ben ik best zenuwachtig en natuurlijk hoop ik op goede resultaten, zoals ik hier veel heb mogen lezen.
Zou een wonder zijn, waarvan je meestal mag dromen maar die nu echt werkelijkheid kan worden.
Dus hoop ik dat jllie voor mij willen bidden of duimen.

Dank tot dusver voor de reakties.

Houd jullie op de hoogte.
groet,
Anne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 08 mei 2011, 17:22 
Offline

Geregistreerd: do 19 aug 2010, 19:58
Berichten: 36
Woonplaats: amsterdam
hoi anne,

heel veel succes en sterkte alvast voor volgende week.


groetjes rina


Bijlagen:
th_duimen02.gif
th_duimen02.gif [ 6.64 KiB | 28646 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 15 mei 2011, 11:10 
Offline

Geregistreerd: do 03 maart 2011, 12:19
Berichten: 21
Goedemorgen,

Nou ik heb gepakt en ga om 13.00 uur vertrekken naar Aalst. Dan een nachtje in een hotel en maandag 7 uur me melden.

Ik houd jullie op de hoogte.

tot horens.
Anne


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling