Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 22:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 12 jul 2011, 13:13 
Offline

Geregistreerd: do 10 feb 2011, 21:30
Berichten: 5
zondag vertrokken om 13.00 naar aalst, 15.00 in het mooie hotel Keizershof. lekker uit eten geweest en vroeg naar bed.
maandag 05.30 opstaan en 06.15 naar het OLV. alles verliep prima en om 07.30 ging ik naar de OK. 09.15 was ik wakker op de uitslaapkamer en om 10.30 terug op de kamer.
ik voelde al gelijk dat ik geen koude handen meer had en geen tintelingen meer in beide handen.
had alleen hoofdpijn maar kreeg via het infuus paracetamol en was er snel vanaf. ik voelde mij verder goed, niet misselijk of wat dan ook.
Dr Maenen kwam gelukkig(op ons verzoek) al om 13.30 en we mochten om 15.00 naar huis. hij was erg tevreden over de ingreep.links zat een lange vernauwing die 80% dichtzat en open gemaakt is met een 14mm ballon en rechts zat een korte vernauwing die voor 90-95% dichtzat en met een ballon van 16mm is opengemaakt.
tijdens het omkleden voelde ik dat ik mijn hoofd helemaal van links naar rechts kon draaien zonder belemmering iets dat voorheen niet lukte in een vloeiende beweging.
om 15.30 richting Hellevoetsluis en in de auto merkte ik dat ik beter zag zonder bril.
om 17.30 waren we thuis, moe maar voldaan. anders moe dan voorheen, geen MS moe.
vandaag zijn de verbeteringen er nog steeds en ik heb weer eens geschreven, dat ging niet goed meer voorheen, en dit ging nu ook goed.
voel mij nog wel moe maar ook nu weer anders moe en ik heb nog steeds hoofpijn.
bij de apotheek de spuitjes voor de bloedverdunning gehaald en gelijk de 1e maar gezet.
stelt niet veel voor als je 3x per week Rebif spuit.
al met al zijn wij heel erg positief, alleen dit is het al waard om het laten doen.
geen vervolg afspraak hoeven te maken met Dr. Maenen.
ik hou jullie op de hoogte.

gr Hetty.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 13 jul 2011, 11:07 
Offline

Geregistreerd: vr 25 maart 2011, 15:54
Berichten: 41
Hoi Hetty,
Super dat het zo goed met je gaat. Met mij is het ook direkt zo goed gegaan. Heerlijk gevoel hè.
Ik ben 18 mei in Brugge behandeld, en ga nog steeds voor uit. ;)
Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat, laat wat van je horen :P .

groetjes Trèzy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 14 jul 2011, 09:55 
Offline

Geregistreerd: do 10 feb 2011, 21:30
Berichten: 5
hoi Trézy,
ja is inderdaad een heerlijk gevoel. de afgelopen dagen wel veel hoofdpijn gehad maar verder alles nog steeds prima.
ik heb zelf het idee dat ik stabieler loop en volgens mijn man ook.
ben nog steeds heel positief over de behandeling en over het resultaat.
gisteren nog een rekening binnen gekregen van het OLV. ben benieuwd of ik nog een een totaal overzicht krijg voor de verzekering anders ga ik daar over mailen.
ik laat wel weer van mij horen.
gr Hetty.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 15 aug 2011, 13:49 
Offline

Geregistreerd: do 10 feb 2011, 21:30
Berichten: 5
hallo allemaal,
even een update van mij.
op dit moment voel ik mij nog steeds prima, op sommige mindere dagen na maar dat zal iedereen wel eens hebben. ben gehalveerd met het spuiten van de Rebif omdat ik elke keer weer beroerd was en grieperig. nu gaat dit echt beter en ben ik niet ziek meer.
ik heb mij ook aangemeld voor de CCSVI-Tracking.com( heel mooi om te volgen)
heb veel last van hoofdpijn gehad en ben er nog niet niet helemaal vanaf maar wordt wel beduidend minder.
krijg veel fijne reactie's, dat ik er echt beter uitzie is ook al heerlijk om te horen maar dat ik mij beter voel is nog mooier natuurlijk.
ben stabieler, veel minder moe, geen koude handen meer, geen tintelingen meer in mijn handen, kan weer duidelijk schrijven en ben sinds kort weer begonnen met fietsen na 8 jaar.
kortom na een maand nog steeds enthousiast over het resultaat. voel mij nog steeds veel beter.
tot de volgende update,
groetjes Hetty


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling