Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 20:51

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Xuup
BerichtGeplaatst: zo 02 mei 2010, 15:20 
Offline

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 15:56
Berichten: 424
Jij bent pas echt een bikkel, zeg, zo in je eentje de hort op. 8-) Ook al een stentje, ze vliegen ons de laatste tijd om de oren of lijkt dat maar zo? Ook jij heel veel succes en goeds toegewenst bij je weg naar boven (klinkt altijd een beetje Maria-Tenhemelopneming of Onze-Lieve-Vrouw Hemelvaart, maar zo bedoel ik het niet, hoor :mrgreen: )

_________________
Blijf niet mokkend aan de kant staan
Stel een daad en toon je moed
Laat je woede hand in hand gaan
Met het goede dat je doet


(Karel Glastra van Loon 1962-2005)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Xuup
BerichtGeplaatst: di 04 mei 2010, 17:56 
Dat lijkt maar zo, Esme... er waren er een paar die gewoon een stent nodig hadden.
Mijn linkerader is slecht, de vernauwing erg nauw en er is geballooned, maar de ader klapte meteen terug...
De meeste anderen hadden baat bij enkel ballooning :-)

Bikkel... ach het is maar hoe je het bekijkt: Je bent ziek, en dus wil je hulp voor hetgeen je zelf altijd al gezegd hebt: Het zijn mijn aderen... en waarvoor je steeds 'onderzocht' werd, doch zonder resultaat weggestuurd.

Ik had en heb alle vertrouwen in Simca en consorten. Mijn vertrouwen is enkel bevestigd.
Als je weet waar je moet zijn, is het gewoon gáán :-)


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Xuup
BerichtGeplaatst: di 04 mei 2010, 17:59 
Nanda schreef:
Gefeliciteerd Xuup ,

Ik zit hier gewoon te stuiteren achter mijn computer van zoveel goede berichten!!
En ik vind het ontzettend knap dat je het in je eentje gedaan hebt , daar is nog meer moed en doorzettingsvermogen voor nodig!
Ik weet niet of ik het in mijn eentje aangedurfd had hoor!

Nanda


Hoi Nanda,

Dank voor je reactie... maar ik heb me eigenlijk geen enkel moment alleen gevoeld. Dit mede dankzij een paar heel lieve mensen hier en één in het bijzonder: Altijd kon ik terecht voor een online gesprek... verder belde mijn zusje me dagelijks en daar ben je ook niet alleen...


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Xuup
BerichtGeplaatst: di 04 mei 2010, 18:09 
Update twee,

Een vliegreis bezorgde me in het verleden altijd vreselijke hoofdpijn bij het landen... na de procedure was dit geheel over: 0,0 pijn.

Verder is de mist opgetrokken in mijn hoofd, en ben ik minder snel moe. Ik kan ook veel langer lopen: Voorheen haalde ik het niet om mijn dochtertje lopend naar school te brengen: Nu heb ik zeker 3 kilometer rondgelopen in Katowice (op zoek naar een glazen engeltje ;-)), zonder een enkel probleem.

Duizeligheid die ik had en dan bijvoorbeeld in de supermarkt als je van het ene schap naar het andere schap moet, is geheel weg.

Ik kan gewoon weer met mijn hoofd naar achteren omhoog kijken, zonder dat ik mijn nek hoef te ondersteunen.
Dooie tenen en voetbal (waardoor ik regelmatig klappers van de trap maakte, op de dag van vertrek zelfs nog) is weg/verdwenen.

Het constante getintel en het gevoel dat er honderdduizenden mieren door je benen marcheren is gereduceerd tot de helft (of een kwart, dat vind ik lastig te meten :-)).

De prikkende pijnen in mijn voetzolen en handpalmen zijn verdwenen...
En ik was zelfs weer in staat om naar een totaal oninteressant verhaal over enginering te luisteren (ruim 1,5 uur op vliegveld Katowice), zonder tollend hoofd, draaiende ogen of doodmoe te zijn binnen een kwartier... wauw dus :-)

Etc. etc.
Happiness :-)

......
Maar...
Vannacht zei het 'plok' in mijn rechter jugular... vanochtend had ik dus weer dooie tenen... daarvan baal ik wel... maar goed...

Binnenkort afspraak bij vaatchirurg voor nacontrole en het GO LOCAL!
Misschien kan hij me nog even in de tesla 3 schuiven (maar dan mét contrast svp).


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Xuup
BerichtGeplaatst: di 04 mei 2010, 18:41 
Fantastisch Xuup! Ik heb het idee dat vrijwel iedereen die bevrijd is wel even een moment heeft dat het weer even wat minder gaat. Het is fijn dat je voor nacontrole bij een vaatchirurg terecht kan.


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Xuup
BerichtGeplaatst: di 04 mei 2010, 19:27 
Alles voor dat *PLOK* klinkt natuurlijk geweldig Xuup!! :D Ben reuze blij voor je en fijn dat je een nacontrole van een vaatchirurg krijgt dan kan je gelijk laten testen of alles er nog goed uitziet (denk alleen dat ze je nog niet in de MRI moeten schuiven ivm je stent, dacht dat dat nog een maandje of 3 moet wachten).


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Xuup
BerichtGeplaatst: di 04 mei 2010, 19:54 
Ah, iets te snel dus met die mri :-)... maar die prof. zal dat vast wel weten...

Nou ja, ik ga er gewoon vanuit dat de plok straks de andere kant op gaat :-)


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling