Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 12:40

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 06 mei 2010, 14:28 
Nou die uitslag van de doppler in Nederland willen we hier allemaal denk ik graag horen... ik in ieder geval wel.

Groetjes,

Xuup


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: do 06 mei 2010, 15:45 
Wat een toestanden joh!! Hoop dat ze de reden van dat duizelige en het flauwvallen kunnen achterhalen en dat je dat gevoel snel kwijtraakt!

Hou ons op de hoogte!


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2010, 06:49 
Offline

Geregistreerd: za 23 jan 2010, 18:22
Berichten: 41
5-4-10 Pulled head up fast this morning and felt a sharp lump pain in my neck and a rush of heat and maybe adreinaline to my heart. Major palpatations, shaky and severe neck pain. Trip to the ER. ER doctors say it's anxiety but I insist on xray of my neck. They still think I'm ok and report to my surgeon that I'm ok. I know I'm not and demand a copy of xrays on CD. I go home and email it to my surgeon. What a great doctor I have. He says that there is a problem and a restenosis is occuring. I'm book for OR on Friday 5-7-10.

Eve, Lief dat je dit berichtje doorstuurt van haar, alleen snap ik niet wat onderstaande betekend?
Hij zegt dat er een probleem is en een restenose zich voordoet.
Het was bij haar ook pijn in de nek maar flauwvallen of duizelig niet toch?
Ben erg benieuwd wat resenose is dan kan ik er misschien ook achteraan he?

Meertje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2010, 06:57 
Offline

Geregistreerd: za 23 jan 2010, 18:22
Berichten: 41
xuup schreef:
Nou die uitslag van de doppler in Nederland willen we hier allemaal denk ik graag horen... ik in ieder geval wel.

Groetjes,

Xuup

Hi Suus, ik heb de duplex/doppler gisteren gehad en duurde 1 uurtje.
Ze hebben de onderkant van mij hals gedaan, sleutelbeen en mijn beiden armen.
Spannend dus wat hier uit komt maar je weet dat ze hier dus alleen de aanvoerende aderen mee kunnen zien en niet de afvoerende, triest eigenlijk die medische zorg hier!
Op het eerste zicht waren er geen gekke dingen maar ze moest alles nog gaan berekenen en daar zou wel wat kunnen uitkomen zei ze, dus nu 18 mei afwachten, spannend!

Hoe was het bij jouw met de afspraak bij de vaatchirurg en ben je nog langs de dokter geweest voor je blauwe plekken? Hoe voel je je nu?

Meertje x


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2010, 07:05 
Offline

Geregistreerd: za 23 jan 2010, 18:22
Berichten: 41
Nog even een goede tip voor iedereen die naar Polen gaat voor de liberation.

Zoals jullie weten ben ik een dag na mijn operatie weer terug opgenomen geweest in het ziekenhuis en moest daar een nacht blijven en met de ambulance vervoerd naar het ziekenhuis.
Ik dacht weer extra kosten die je zelf zou moeten betalen, NIET DUS!

We hebben Martha gemaild over deze gemaakte kosten en die zijn gelukkig gedekt! :D
Weer een rust in je body dat je niets zelf hoeft te betalen.
Ik hoop ook dat jullie na de liberation geen klachten krijgen zoals bij mij is gebeurd, mocht het wel zo zijn, zijn dus de kosten gedekt, fijn om te weten toch? ;)

Meertje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2010, 09:20 
Offline

Geregistreerd: zo 10 jan 2010, 18:40
Berichten: 202
Meertje, restenosis zou betekenen dat je ader weer dichtzit... Ik had het geplaatst omdat ik het frappant vond dat ik nog nooit iets dergelijks had gehoord zo vlak na een ingreep en nu opeens 2 direkt na elkaar. Natuurlijk hoop ik dat het toeval is en dat er bij jou geen sprake is van restenosis. hoe gaat het vandaag?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2010, 09:34 
Meertje schreef:
18 mei afwachten, spannend!


Ik wacht in spanning met je af... maar inderdaad: Als dat enkel om de aanvoerende aderen gaat... jammer!

Citaat:
Hoe was het bij jouw met de afspraak bij de vaatchirurg en ben je nog langs de dokter geweest voor je blauwe plekken? Hoe voel je je nu?
Meertje x


Gisteren HA + e-mail contact S. in Polen:
Het gaat met name om het been vanwaaruit (de lies) de procedure is gedaan... daarmee heeft het te maken (citaat S.)
HA zei: In combinatie met de bloedverdunners, snel blauwe plekken. Bij mij hoef je er maar naar te wijzen..
In ieder geval: de dikke knikker is verdwenen, de zwart/paarse plekken zijn al minder donker.
Go Local: Is contact over, verwijsbrief neuro heb ik binnen... de superlatieven voor die man laat ik even achterwege :-).

X uup


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2010, 10:04 
Meertje schreef:
5-4-10 Het was bij haar ook pijn in de nek maar flauwvallen of duizelig niet toch?
Ben erg benieuwd wat resenose is dan kan ik er misschien ook achteraan he?
Meertje


Hoi Meertje,

restenoses betekent dat de ader weer dichtgeklapt is. Dat was bij jou niet het geval, je bent toch gecheckt? Ik heb het nog specifiek aan Marecki gevraagd, die avond had ik hem gebeld om te horen hoe het ging en wat de bevindingen waren....

Daarbij ben je vaker zo duizelig, ik zou dat eerder zoeken in de onderdruk... de onderdruk was die avond toch ook te laag? Naar ik heb begrepen is je bloeddruk nu goed, ook de onderdruk, dus als je je minder duizelig voelt, nu, dan was het daarin gelegen...

Take your time & rest,

X

Groetjes,
Xuup


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2010, 16:43 
Offline

Geregistreerd: za 23 jan 2010, 18:22
Berichten: 41
eve schreef:
Meertje, restenosis zou betekenen dat je ader weer dichtzit... Ik had het geplaatst omdat ik het frappant vond dat ik nog nooit iets dergelijks had gehoord zo vlak na een ingreep en nu opeens 2 direkt na elkaar. Natuurlijk hoop ik dat het toeval is en dat er bij jou geen sprake is van restenosis. hoe gaat het vandaag?


Hoi Eve, dat hebben ze gelukkig gecheckt in het ziekenhuis toen ik flauw was gevallen.
In die avond nog en voordat ik de volgende dag naar het hotel mocht gaan nog een naar gekeken en alles was gewoon open gelukkig!

Vandaag nog steeds hetzelfde, duizelig en erge hoofdpijn blijft aanhouden.
Tevens de linkernek die het meest is opgerekt nog steeds pijnlijk????
Maak me best druk wanneer ik me beter ga voelen. Ik ga maandag anders naar Polen mailen of bellen hoe lang dit kan duren want wordt er nerveus van Eve!

Thanks voor je medeleven

Meertje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2010, 16:48 
Offline

Geregistreerd: za 23 jan 2010, 18:22
Berichten: 41
xuup schreef:
Meertje schreef:
5-4-10 Het was bij haar ook pijn in de nek maar flauwvallen of duizelig niet toch?
Ben erg benieuwd wat resenose is dan kan ik er misschien ook achteraan he?
Meertje


Hoi Meertje,

restenoses betekent dat de ader weer dichtgeklapt is. Dat was bij jou niet het geval, je bent toch gecheckt? Ik heb het nog specifiek aan Marecki gevraagd, die avond had ik hem gebeld om te horen hoe het ging en wat de bevindingen waren....

Daarbij ben je vaker zo duizelig, ik zou dat eerder zoeken in de onderdruk... de onderdruk was die avond toch ook te laag? Naar ik heb begrepen is je bloeddruk nu goed, ook de onderdruk, dus als je je minder duizelig voelt, nu, dan was het daarin gelegen...

Take your time & rest,

X

Groetjes,
Xuup


Hey Suus,

Bedankt voor je berichtje en inderdaad was mijn bloedruk laag en nu wat beter.
Ik heb het vandaag niet meer gemeten want anders ben ik er teveel mee bezig en dat wil ik niet!

Maak me zorgen om het volgende:
Vandaag nog steeds hetzelfde, duizelig en erge hoofdpijn blijft aanhouden.
Tevens de linkernek die het meest is opgerekt nog steeds pijnlijk????
Maak me best druk wanneer ik me beter ga voelen. Ik ga maandag anders naar Polen mailen of bellen hoe lang dit kan duren want wordt er nerveus van Suus!

Met jouw alles okay en ben je weer aan het werk? Gelukkig dat jou blauwe plekken weer wat minder zijn geworden zeg, dat is weer een geruststelling voor je!
Heb jij het ziekenhuis zelf gebeld en gevraagd naar dr Simka of moet ik via Martha hem zien te benaderen als ik vragen heb of aan mijn arts die mij geopereerd hebt Suus?
Meertje x


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling