Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 22:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 15 mei 2010, 07:21 
Offline

Geregistreerd: za 23 jan 2010, 18:22
Berichten: 41
Wat een fijne berichtjes zeg, doet me erg goed allemaal!

Je moet inderdaad overal zelf doorheen ja, ik ben ook de enige persoon die mijn lichaam voelt en kan je ook met niemand delen, helaas!
Alleen steun vinden van familie, vrienden en het meeste van mijn vriend uiteraard en een luisterend oor, die helpt mij erg veel hoor met alles!
En niet te vergeten dit forum waar bijna iedereen het zelfde moet ondergaan voor de één wat beter dan de andere ja!

Maar ik probeer de moed erin te houden en gisteren was een betere dag en hoop dat het snel mag voortzetten het gevoel van de bevrijding!
Anders over twee weken weer naar Polen mailen om te vragen wat nu toe doen na 1 maand van de bevrijding!

Thanks!!! :)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 17 mei 2010, 11:56 
Offline

Geregistreerd: di 11 mei 2010, 15:14
Berichten: 94
Woonplaats: de bilt
hee Meertje
wat een narigheid! hoop dat het nu beter met je gaat?
zag ik nou ergens voorbij komen dat je op 18-5 weer terecht kon?
SUCCES dan dus morgen! HUP!!
houd moed en hou ons op de hoogte...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 23 mei 2010, 13:05 
Offline

Geregistreerd: zo 29 nov 2009, 20:42
Berichten: 21
Hoe gaat het nu met jou Meertje?

Ik las bij de buren dat het met Xuup ook niet zo lekker gaat.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 24 mei 2010, 06:50 
Offline

Geregistreerd: za 23 jan 2010, 18:22
Berichten: 41
kitty1 schreef:
Hoe gaat het nu met jou Meertje?


Het is erg wisselend, er zijn twee wat betere dagen geweest en vanaf vrijdag tot en met gisteren weer minder helaas.
Soms wordt ik moedeloos van en wil me zo graag mij beter voelen Kitty!
Ik zal toch meer geduld moeten hebben vrees ik wat dr Simka zegt en hoop dan ook dat er voorspoedig herstel komt voor mij!

Ook Xuup ja heeft inderdaad wat mindere dagen en ook hoop ik dat het voor haar ook een betere tijd aan komt en zich bevrijd zal gaan voelen!

Hoe is het met jou Kitty moest jij ook nog naar Polen of ben je al geweest? Ik heb het allemaal niet meer zo bijgehouden hoor eerlijk gezegd, omdat ik zo bezig ben met beter worden!

Groetjes Meertje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 17 jun 2010, 08:40 
Offline

Geregistreerd: za 23 jan 2010, 18:22
Berichten: 41
Lieve allemaal,

Hierbij wil ik jullie laten weten dat ik weer terug ben uit Polen voor de check up na zes weken van mijn liberation!
Ik was enorm zenuwachtig om te gaan naar Polen omdat zoals jullie weten dat ik me na de bevrijding erg ziek voelde nog erger dan voor de operatie!

Oeps, de uitslag was slecht zoals ik het had verwacht, dus een enorme tegenvaller voor mij!
De rechterkant van mijn ader was dus weer dicht gegaan en er is dus sprake van restenosis, aan de linkerkant was the bloodflow niet goed te noemen zei dr Simka!
Met die uitslag was ik enorm verdrietig en moest dit verwerken in mijn eentje en was erg moeilijk want ik moet dus opnieuw geopereerd worden en wel op 8 juli a.s.

Op de terugweg naar het hotel heb ik eerst geprobeerd alles te verwerken en me zelf rustig te maken want ik moest nog het e.e.a. regelen ivm de kosten op kantoor in het hotel waar ik verbleef.
Het zou onder de garantie vallen als er binnen 6 weken sprak was van restenosis, niet dus ik met dus gewoon 2500 euro betalen en werd zo boos en verdrietig dat dit dus echt niet kan!
Ik ben naar de manager toe gegaan en hem uitgelegd dat dit niet eerlijk is en dat het anders tegen mij is gezegd na de operatie, dat dit onder de garantie zou vallen.
Het laatste woord is hierover nog niet gesproken en ik ga vandaag de baas zelf bellen om mijn persoonlijke situatie uit te leggen en misschien komen we tot een goede oplossing.
Want als dat niet zo is dan zou die eerste 7000 euro weg gegooid geld zijn en alles voor niets zijn geweest!

ik hou jullie op de hoogte het is niet eerlijk allemaal hoe het gaat!

Meertje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 17 jun 2010, 08:54 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 29 apr 2010, 15:37
Berichten: 108
Meertje,

Nou veel sterkte. Ik hoop dat Simka ook even na gaat denken. Dit is wel negatieve publiciteit. En daar zitten we dus echt niet op te wachten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 17 jun 2010, 08:56 
Offline

Geregistreerd: zo 23 mei 2010, 16:17
Berichten: 222
Lieve Meertje,
Wat een vreselijke tegenvaller. Ik hoop écht dat het allemaal gaat lukken, want dit zou toch eigenlijk onder de garantie moeten vallen. Héél vervelend dat je dit allemaal moet regelen nu je je ziek voelt. Ik wens je heel veel sterkte.
Roos.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 17 jun 2010, 16:03 
Meertje, het is verschrikkelijk balen, dit bericht...maar...dit kan wel eens de reden zijn dat je je steeds zo slecht voelde. Heb je er wel een aan gedacht om bijv. naar Belgie te gaan ipv naar Polen, wat ik begrepen heb is hij niet duurder. Maar wel wat dichterbij. Als je toch alles zelf moet betalen.

Wat overigens gewoon belachelijk is, zelfs als je wilt stoppen met roken wordt dit door de zorgverzekering betaald, waarom dan niet het oplossen van een vaatvernauwing?

Astrid


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: do 17 jun 2010, 16:26 
Offline

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 15:56
Berichten: 424
Klinkt misschien stom, maar ondanks alle rotgevolgen van deze laatste diagnose weet je nu wel waar het aan ligt dat je je zo rot voelt. Je hebt toch al heel snel contact gezocht met Simka? Voor die 6 weken om waren?

Het is nu aan de klinieken om te gaan nadenken over de restenose-behandelingen. Prescan en PrivateScan hebben dat dus al gedaan. Simka hanteert een termijn van 6 weken? Bij iedereen of spreek je dat ter plaatse af?

Wat een domper, wéér een smak geld.... :( Je behandeling is geen weggegooid geld geweest als Simka gewoon gedaan heeft wat ie kon, die restenose is nóg een onderdeel in de behandeling waar nog heel veel kennis en ervaring over opgedaan moet worden. Heb jij nu even niets aan, dat is waar. Heel veel sterkte, Meertje.

_________________
Blijf niet mokkend aan de kant staan
Stel een daad en toon je moed
Laat je woede hand in hand gaan
Met het goede dat je doet


(Karel Glastra van Loon 1962-2005)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 20 jun 2010, 13:00 
Offline

Geregistreerd: di 11 mei 2010, 15:14
Berichten: 94
Woonplaats: de bilt
hee meertje
ben je de disccussie met de 'baas' al aangegaan? en, wat zei die?
rot voor je, dat je dit allemaal het hoofd moet bieden als je toch al niet lekker of beter voelt. kan me voorstellen dat je dan wel 'bedrogen' voelt.
ik wens je toe dat je ondanks dit alles wel je blik en focus gericht kan houden op 8 juli en op de effecten van de behandeling dan...
heel veel lieve houjetaai groetjes
marlene


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling