Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 21:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 10 jun 2010, 11:41 
Offline

Geregistreerd: di 02 feb 2010, 12:05
Berichten: 22
Hallo Angel en vriend,

Goed verslag! Ik moet dinsdag voor behandeling en ben behoorlijk zenuwachtig.

Zit die 7 weken India in het pakket van Privatscan? Wil ik ook! :D

Groetjes Lilian

_________________
Gezonde mensen hebben vele wensen, ik heb er maar één.......


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 10 jun 2010, 11:49 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Dat klinkt erg goed, ben heel benieuwd wat voor invloed dat op je gaat hebben...

Robert


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 10 jun 2010, 12:44 
Angel,

Kun je nog iets meer over dat centrum in India vertellen? Dat klinkt echt erg goed. Heerlijke vakantie lijkt mij dat. Gaan jullie samen?
Als dit goed werkt na een bevrijding kunnen zij misschien samenwerkingsverband met privatescan aangaan... ;)

Astrid


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: do 10 jun 2010, 13:20 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 23 nov 2009, 23:58
Berichten: 306
Woonplaats: Helmond, Netherlands
Mentaal Sterk schreef:
Zit die 7 weken India in het pakket van Privatscan? Wil ik ook! :D


We kunnen het natuurlijk in het schema zetten :lol:

Bedankt voor jullie verslag Angeliek en Sparklelbert.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 11 jun 2010, 10:26 
Offline

Geregistreerd: di 11 mei 2010, 15:14
Berichten: 94
Woonplaats: de bilt
...ja die 7 weken AyurVeda wil ik ook!

Angeliek
hoe gaat het vandaag met je? geweldig dat je zo'n goeie start had!! - ben wel een beetje jaloers hoor ;) .
nee geintje! het is je VAN HARTE gegund!!!!!!!
trouwens ook fijn: zo'n goed vers-van-de-pers verslag van jou en je vriend - veel dank daarvoor!
rustig aan nu, niet te hard van stapel...

lieve groet
M


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 11 jun 2010, 12:39 
Marlene, we kunnen toch over een poosje met allemaal bevrijde mensen naar India gaan, vragen we groepskorting, laten we ons heerlijk masseren, verwennen en gaan we 7 weken helamaal niets doen...lijkt mij echt helemaal geweldig.

Astrid


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 11 jun 2010, 19:58 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 03 mei 2010, 15:28
Berichten: 67
Woonplaats: Nijmegen
Hallo Angeliek

Hoe gaat het met je? We verwachten natuurlijk allemaal wonderen.
in ieder geval een fijne vakantie in Indien.
Dit is natuurlijk iets speciaals.
Als het het goed is wordt Vera begin juli voor de 2e keer rechts gedotterd.
Zij is nu slechts voor 25% geholpen.


groetjes Helmut


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 12 jun 2010, 20:17 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 29 apr 2010, 15:37
Berichten: 108
Allen,

Ik heb lekker even mijn rust genomen genoten van dat het nu zoveel beter gaat en even het CCSVI forum links laten liggen.

Ik kan alleen maar zeggen dat het nog steeds goed gaat. Ik zal volgende week even een update doen van hoe het nu gaat.

Als je geinteresseerd ben in de ayurvedische behandelingen moet je even kijken op http://www.sreesankara.com/ Ik ga dan naar de vestiging Changanacherry omdat daar de goede ayurvedische artsen ook zitten. Het is echter echt niet luxe. Voor meer luxe kun je beter naar de vestiging Kumily gaan.

Let op het is geen luxe daar en je mag alleen je gezicht, je voeten en je privé delen zelf wassen. Verder wordt je ééns in de ongeveer 3 dagen gewassen. Dus je moet wat over hebben om je beter te voelen. En ik moet je zeggen dat zij ook mensen met MS uit de rolstoel hebben gekregen. Doorbloeding is dus zeer belangrijk en dit wist ik al hierdoor.

Ik ga er overigens alleen heen daar mijn vriend geen 7 weken vrij kan krijgen en het voor hem echt niet leuk is om ook mee te gaan.

Veel goeds voor jullie allen. En zoals ik al zei volgende week ga ik een verdere update doen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2010, 18:06 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 29 apr 2010, 15:37
Berichten: 108
Hallo Allen,

Even een bericht van mij hoe het gaat. Ik loop nog steeds stabieler. De stijfheid in de ochtend was wat aan het afnemen. Maar vanochtend duurde deze weer wat langer. Ook had ik vandaag wat meer last van vermoeidheid. Ik denk dat mijn lichaam nu erg hard bezig is om te helen doordat nu de doorstroming verbeterd is.

Verder kan ik weer redelijk normaal trappen lopen en hier ben ik erg blij mee. Ik kon alleen de trap nog maar af door de beide kanten vast te houden en dit ging ook nog eens onzeker omdat mijn benen niet echt mee wilden werken. Ik heb ook het idee dat de gevoelloosheid in mijn tenen heeeeel langzaam wat minder aan het worden is. Maar dit is nu meer een idee dan dat ik het daadwerkelijk kan staven.

Ik heb een afspraak voor 7 september gemaakt voor de controle van de rechter jugular welke nu behandeld is. Als dit nog in orde is dan gaat mijn linker jugular op dezelfde dag behandeld worden.

Ik doe het op het moment rustig aan. Laat mijn lichaam eerst de energie gebruiken om goed alles te kunnen helen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 15 jun 2010, 08:16 
Dankje Angel voor de update, en heel voorzichtig ziet het er toch goed uit :) Ik hoop dat de verbeteringen doorzetten.

Astrid


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling