Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 23:07

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 27 aug 2010, 15:43 
Offline

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 15:56
Berichten: 424
We moesten maar eens een lijstje maken met betrouwbare testen voor de CCSVI-vebeteringen: Dr.Bibber, spijkerpoepen, koekhappen, Ken-je-de-7-sprong, vogeltjesdans, in-de-maneschijn-klom-ik-op-mijn-trapje-naar-het-raamkozijn of desgewenst Hansje-Pansje-Kevertje. Ik zie een groeimarkt....

_________________
Blijf niet mokkend aan de kant staan
Stel een daad en toon je moed
Laat je woede hand in hand gaan
Met het goede dat je doet


(Karel Glastra van Loon 1962-2005)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 27 aug 2010, 15:59 
Zeker! Heerlijk, herkenbaar! Toffe huisarts heb je! :P


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 27 aug 2010, 21:32 
Offline

Geregistreerd: za 08 mei 2010, 21:03
Berichten: 27
Man, wat kun jij je ervaringen geweldig verwoorden,
na de laatste te hebben gelezen had ik weer kippenvel.

Henk


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 27 aug 2010, 22:53 
Offline

Geregistreerd: zo 25 apr 2010, 11:09
Berichten: 161
sprakeloos, MAN WAT EEN VERHAAL
:D :D :D :D
hier word je helemaal blij van en dit gun je iedereen:
zoveel vooruitgang en wat een geweldige reactie van de huisarts.
En jouw verhalen zijn om te smullen in jou is een schrijver verloren gegaan.

groet Emma


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 28 aug 2010, 10:54 
Offline

Geregistreerd: di 24 aug 2010, 14:55
Berichten: 5
Uitnodiging behandelde patienten Privatescan en MS Liberated dr. Bibber Championship.

Ik Sprak gisteren iemand van Privatescan. Zij vertelden dat er inmiddels al erg veel mensen zijn behandeld met erg veel goede resultaten. Veel van hun cliënten zijn daarbij niet bekend met het forum hier op CCSVI.nl waardoor lang niet ale mooie resultaten bekend zijn. Nu gaat Privatescan haar behandelde patienten binnenkort allemaal een uitnodigen sturen om ergens centraal in Nederland bijeen te komen. Doel hiervan is om als lotgenoten onder elkaar er een leuke dag van te maken en ervaringen uit te wisselen. Lijkt me erg leuk en vooral ook interessant om mensen te leren kennen die hetzelfde meemaken als ik. De datum is nog niet bekend. Ze zijn momenteel druk doende een heel interessant programma in elkaar te draaien.

Wie is er nog meer behandeld bij Privatescan? En wat waren jullie verbeteringen, voorzover die er zijn? Komen jullie ook op deze patienten ontmoetingsdag?

Groetjes Arnie, die dan een paar extra spellen Dr. Bibber mee zal nemen....en een Beker zal uitloven aan de winnar van deze MS Liberated dr. Bibber champions trophy... :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 28 aug 2010, 11:09 
Offline

Geregistreerd: zo 23 mei 2010, 16:17
Berichten: 222
Arnie, de winnaar van jullie dr. Bibber Trophy mag dan uitkomen tegen de winnaar van de dr. Beelen-Bibber Trophy, goed?

Aalst-gangers: waar zullen wij samenkomen? :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 28 aug 2010, 22:45 
Offline

Geregistreerd: za 21 aug 2010, 12:00
Berichten: 28
Hé Arnie, :D

Er ontstaat een competitie. ;)

Wie had dit ooit voor mogelijk gehouden :?:

Nog geen half jaar geleden was het nog erg rustig in de MS- mag ik- wereld- zeggen.

Ongelooflijk en heerlijk deze omkering.
Dit is een wave die niet meer te stoppen is.

:D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 30 aug 2010, 20:14 
Offline

Geregistreerd: vr 06 aug 2010, 14:00
Berichten: 14
Woonplaats: Hoogeveen
Leuke innitiatieven hier!
Wanneer het mogelijk is zullen wij van de party zijn!

En wat een geweldig verhaal ook weer Arnie!

geniet!



groetjes Mirelle


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 07 sep 2010, 11:10 
Offline

Geregistreerd: di 24 aug 2010, 14:55
Berichten: 5
Hallo Allemaal,

Even weer een kleine update uit het zuiden van het land. Wat voel ik me nog steeds een bevoorrechte persoon. Nu enkele weken na de behandeling voel ik me nog steeds energiek en gaat het lopen nog altijd stukje bij beetje vooruit. Inmiddels heb ik al twee weken geen gebruik meer gemaakt van mijn rolstoel. Daarvoor in de plaats gebruik ik nu een stok. Niet dat ik hem echt nodig heb, maar voel me er wat zekerder onder tijdens het lopen. Heb wel gemerkt dat ik niet te hard van stapel moet lopen. Teveel hooi op mijn vork wordt aan het einde van de dag weer afgestraft haha. Dan protesteren mijn spieren.

Vanmorgen mijn eerste afspraak gedaan bij de revalidatietherapeut. Deze vond het niet zo vreemd. Lange tijd zijn namelijk spieren en gewrichten minimaal belast. Spierkracht en coördinatie zullen weer moeten worden geactiveerd en versterkt. Dat duurt een tijdje. De komende tijd gaan we 2 keer per week aan de slag. De ene dag voor het versterken van spieren en de andere dag allerlei coördinatieoefeningen. Ik heb er zin in en ben benieuwd in hoeverre deze oefeningen mij nog verder naar voren zullen helpen. Ben nu wel moe.

En als klap op de vuurpijl viel er vandaag een brief op de mat van mijn zorgverzekeraar OZF (Achmea dochter) waarin werd medegedeeld dat de vergoedingsaanvraag is goedgekeurd. Ik krijg dan ook de behandelingskosten in haar geheel vergoed. Ik denk dat ik met vrouw en kinderen maar eens een lekker weekje vakantie ga boeken tijdens de herfstvakantie om bij te komen van alle gebeurtenissen en me mentaal alvast op te peppen voor mijn tweede behandeling. Ik prijs me dan ook gelukkig met zoveel positieve veranderingen in mijn leven en hoop maar dat er geen terugval komt. Ben bang dat die dan wel heel hard gaat aankomen.

Groeten van Arnie, die straks maar een paar reisbrochures bij het reisbureau gaat halen en vrouw en kinderen gaat verrassen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 07 sep 2010, 20:35 
Offline

Geregistreerd: zo 23 mei 2010, 16:17
Berichten: 222
Hallo allemaal,

Op het forum bij de buren werd gevraagd om advies van Arnie.
Dit stond er:

En als klap op de vuurpijl viel er vandaag een brief op de mat van mijn zorgverzekeraar OZF (Achmea dochter) waarin werd medegedeeld dat de vergoedingsaanvraag is goedgekeurd. Ik krijg dan ook de behandelingskosten in haar geheel vergoed.


Ben wel benieuwd wat je in je aanvraag heb vermeld , Arnie. Want als jij ook CCSVI en MS heb genoemd...

Ja, ik denk dan dat de verzekeraar wel heel veel vragen zal moeten beantwoorden. Want als verzekeraar A betaald zal verzekering B ook moeten betalen lijkt mij.

Kan je misschien laten weten hoe en wat je hebt aangevraagd? Brief van Privatescan? Of heeft Privatescan dit geregeld? Maak ons allemaal iets wijzer als je kan.

Ik ben geen lid van het forum bij de ccsvi.nl. Kan iemand dit berichtje misschien ook daar neerzetten? Joge?? mag ik stiekem jou kant op kijken? Savella??


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling