Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 16:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: terug naar Polen...
BerichtGeplaatst: zo 22 aug 2010, 09:00 
Restenose kans bij Beelen is naar zijn zeggen 10%. Dat lijkt me laag. Verder geeft hij aan dat als je de eerst maand door bent die kans verder daalt.

Restenose valt bij hem denk ik ook niet onder 'garantie'... maar goed, dat risico moeten we dan maar nemen en vertrouwen op zijn ervaring als vakman.


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: terug naar Polen...
BerichtGeplaatst: zo 22 aug 2010, 12:11 
Offline

Geregistreerd: vr 02 jul 2010, 09:36
Berichten: 169
Hoi Sesj,

Wat ontzettend vervelend voor je, maar ik hoop dat je niet de moed bent verloren. Ik vind het ook het bewijs dat een ader niet vernauwd hoort te zijn. Maar ik kan me voorstellen dat het tegenvalt om het allemaal weer te moeten ondergaan. Emotioneel, lichamelijk en financieel. Je hebt zo`n krachtige indruk op me gemaakt in de uitzendingen van EenVandaag. Mede daardoor heb ik besloten om de behandeling ook te ondergaan. Ik hoop dat je gauw succesvol behandeld mag worden en het leven, waarvan je zo aan het genieten was, weer verder mag oppakken.

Heel veel sterkte!
Groetjes!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: terug naar Polen...
BerichtGeplaatst: zo 22 aug 2010, 16:55 
Offline

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 15:56
Berichten: 424
Bah, wat een ramp voor je. Zou het nu niet kunnen dat een arts een verwijsbrief voor je schrijft en zich er tegen aan bemoeit, zodat je het vergoed kan krijgen? Je hebt nu toch drie setjes opnamen: plaatjes/filmpje voor de diagnose (voor de behandeling), plaatjes/filmpje van en na de behandeling en nu weer een opname van de restenose? Daar moet toch een blinde op kunnen zien dat het geen verzinsel is dat je belemmeringen had en nu helaas weer hebt in de bloedafvoer?

Ik wens je heel veel sterkte en een flinke zak met geld op de deurmat zou ook wel helpen natuurlijk.

_________________
Blijf niet mokkend aan de kant staan
Stel een daad en toon je moed
Laat je woede hand in hand gaan
Met het goede dat je doet


(Karel Glastra van Loon 1962-2005)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: terug naar Polen...
BerichtGeplaatst: zo 22 aug 2010, 18:34 
Sesj, naar voor je!
Wel heel duidelijk, de relatie tussen open en dichte vaten maar dat had je al ondervonden.


Als ik nu zou moeten kiezen tussen waar naartoe zou het Belgie zijn.

Succes met je besluit!


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: terug naar Polen...
BerichtGeplaatst: zo 22 aug 2010, 20:07 
Offline

Geregistreerd: do 03 dec 2009, 10:04
Berichten: 6
Tja, ik ben zelf ook niet echt vrolijk nu. Op weg naar Katowice zei ik al tegen mijn man: dit is een lose-lose situatie: of er is restenose of ik ga plotseling achteruit en ik weet niet hoe het komt.

Dan heb ik toch nog liever de eerste optie. Nu kan ik tenminste iets doen.

België lijkt mij ook de beste plek maar daar is een wachtlijst (hoewel geen patiëntenstop meer). En ik heb geen tijd te verliezen. Ik ga nu net zo hard achteruit als ik eerst vooruit ging als het ware.

Allemaal hartstikke bedankt voor de reacties en ik houd jullie op de hoogte.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: terug naar Polen...
BerichtGeplaatst: za 04 sep 2010, 22:47 
Offline

Geregistreerd: do 03 dec 2009, 10:04
Berichten: 6
Een uur geleden zijn we teruggekomen uit Polen.

Er zijn daar een paar dingetjes veranderd in de procedure en dit keer had ik een andere vaatchirurg maar voor de rest kwam het me allemaal erg bekend voor.

Voor de operatie was ik dit keer totaal niet nerveus, want ik wist al dat die niets voorstelt. Dit keer zat er een vernauwing (het lag dus niet aan de kleppen zoals vorige keer) heel laag bij mijn sleutelbeen.

Daar kan geen stent dus het is toch weer een ballondilatatie geworden, wel met een extra grote ballon. Het voelt helemaal beurs aan.

Dit keer hoef ik maar een week ipv een maand fraxiparine te spuiten. Ik had al gehoord dat dat ook veranderd was.

De warme handen/voeten kwamen nu niet twee uur na de operatie maar het duurde veel langer(ongeveer 5 uur). Ik heb weer kleur in mijn gezicht. Goddank is de vermoeidheid weg en de mist opgetrokken. Evenwicht is nog steeds prut.

Er was nu onder meer een jongen uit Spanje en er hingen bedankbrieven uit de hele wereld.

Mocht het nog een keer nodig zijn (hopelijk niet natuurlijk), dan laat ik me weer dotteren.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: terug naar Polen...
BerichtGeplaatst: za 04 sep 2010, 23:25 
Top! :P
En ik ben het met je conclusie helemaal eens!


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: terug naar Polen...
BerichtGeplaatst: zo 05 sep 2010, 09:37 
Offline

Geregistreerd: zo 29 nov 2009, 20:42
Berichten: 21
Sesj, geweldig voor jou dat alles weer openstaat.

Doe maar weer rustig aan en laat je weer iets van je horen?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 05 sep 2010, 09:47 
Offline

Geregistreerd: zo 23 mei 2010, 16:17
Berichten: 222
Gefeliciteerd Sesj! :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 05 sep 2010, 09:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 02 mei 2010, 00:10
Berichten: 295
Wat een opluchting dat het niet iets onverklaarbaars was. Heel veel succes en sterkte, Sesj. Je hebt het allemaal in de eerste plaats voor jezelf gedaan natuurlijk, maar als pionier ben je een voorbeeld voor veel mensen en de reden om de sprong ook te wagen (geweest). Zet ' m op, hoor! 8-)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling