Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 12:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 07 sep 2010, 13:04 
Hoi Cocoontje! Wat een 'toffe' vent, wat een 'tof' ziekenhuis. :P :P


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: di 07 sep 2010, 15:55 
Alphons: Dr. B. zag direct op de x-ray filmpjes (uit Polen) van de interventie dat de kleppen niet werkte voor en niet na de operatie. Dat betekent dus dat de behandeling niet succesvol was. De doppler bevestigde dat en showde tevens dat de gehele linker jug gevuld was met littekenweefsel.

Ik vind het wel een heel duur lichtje (duidelijk geen spaarlamp) ;) aan het einde van de tunnel want 6900 euro voor een mislukte bevrijding en dan nu nog eens 3000 euro (voorschotbedrag België) is bij elkaar toch 10.000 euro. Ik ga zeker een gedeelte van de nieuwe behandeling proberen te verhalen bij EuroMedic.

Dr. B. meldde dat hij dacht dat dat littekenweefsel veroorzaakt was door misschien wel perforatie van de vaatwand, maar dit is niet zeker. Die ader zit nu dus helemaal dicht dus ben eigenlijk slechter af dan voor de operatie.
Dr. B heeft geen advies gegeven voor tijdelijk slikken van bloedverdunners. Het probleem moet verholpen worden door een nieuwe interventie.

Esme: natuurlijk is er inmiddels veel bijgeleerd in die 4 maanden maar ze hadden in Polen ook wel kunnen zien dat het bloed in mijn azygous niet goed stroomt. De anatomie van de Azygous is een H-vorm (heb ik me laten vertellen) 8-) en dat is niet opeens de laatste 4 maanden duidelijk geworden.
Ook het beoordelen van bloedstromen voor en na de behandeling is in mijn geval dus niet goed gegaan. Het viel mij als leek al op toen ik de voor en na filmpjes bekeek maar dacht: tja ik ben geen vaatchirurg dus het zal wel goed zijn, blijkt dus niet zo te zijn.

Bedankt allemaal voor jullie reacties en ja Joost dr. B. is een toffe peer!! :D


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling