Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu di 19 maart 2024, 06:45

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 506 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 01 okt 2010, 23:05 
Offline

Geregistreerd: do 19 aug 2010, 19:58
Berichten: 36
Woonplaats: amsterdam
ik hoop dat jij wat meer geluk hebt.
heb mijn rekening van privatescan samen met verwijsbrief van huisarts
ook opgestuurd naar agis
maar helaas afgewezen. :twisted: niks vergoed gekregen. dus het gaat begin volgend
jaar naar boekhouder op de hoop dat ik wat van de belasting terug krijg. :P


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 02 okt 2010, 07:39 
Dat laatste doe ik ook sowieso als het niks wordt; ik denk niet dat de belasting het door zo'n zware beoordeling haalt; zij hebben een heel ander vak.

Maar na een eventuele afwijzing is de verzekering nog niet van me af! Ik heb hulp en als ik er daarmee niet uitkomt nog een rechtsbijstandverzekering. En alle tijd. Dusse...


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: za 02 okt 2010, 16:34 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 30 aug 2010, 21:14
Berichten: 116
Toevalig kreeg ik vandaag de papieren van CZ binnen. Mijn aanvraag voor
vergoeding was via privatescan gegaan en vandaag kreeg ik dus de afwijzing
binnen, ik krijg geen cent terug. ik ga het vogend jaar ook maar via de
belasting proberen, hopelijk heb ik daar meer geluk...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 02 okt 2010, 17:01 
Nou ja! Daar gaat hun 90% score (waarin ik nooit heb geloofd... :? )! Balen voor jou!

Ik zou rustig even de ontwikkelingen afwachten. Tijd zat. Tot drie jaar heb ik begrepen. Ik kan me voorstellen dat als de ingreep in die periode gemeengoed wordt, het mogelijk moet zijn CZ (of willekeurig welke ziektekostenverzekering) op andere gedachten te brengen.

Heb je trouwens de argumentatie van Prescan en de argumentatie van de afwijzing van CZ beschikbaar? Die zijn meteen de handvatten om in bezwaar, beroep en wat al dies meer te gaan. Het hoeft hier echt niet te stoppen voor je hoor! Als prescan het niet doet, pak je het zelf toch op, of zoekt iemand in je omgeving om je te helpen. Zijn ze nou helemaal besnuffeld! Tandjes erin en niet loslaten ;)


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: za 02 okt 2010, 17:07 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 30 aug 2010, 21:14
Berichten: 116
Dan zal ik wel weer bij die 10% horen :cry:
Ik heb er niks bij zien zitten waarom het afgewezen is. Moet ik toch nog even kijken...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 02 okt 2010, 17:14 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 30 aug 2010, 21:14
Berichten: 116
Er zit niks bij, er staat alleen: Komt niet voor vergoeding in aanmerking.
Dat is lekker uitgebreid dus (not)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 02 okt 2010, 17:21 
Dan zou ik even vriendelijk vragen bij CZ waarom niet tot (gedeeltelijke) vergoeding wordt overgegaan. Pas dan kun je je bezwaren kenbaar maken, toch? En kom je er met hen niet uit, dan ga je een stapje hoger naar de Stichting Klachten en geschillen Zorgverzekeringen. http://www.skgz.nl. :? Maar leuk is anders..


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: za 02 okt 2010, 17:38 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 30 aug 2010, 21:14
Berichten: 116
Thanx voor de tip! ;)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 05 okt 2010, 15:54 
Klachten van mijn zus: ik schrijf zo weinig. De klacht is ontvankelijk verklaard en ik neem hem hier in behandeling ;)

Tja, dat klopt. Ik schrijf weinig op het forum op dit moment. Het is hier wat je zou kunnen noemen 'stabiel'. Ik zit in de 'bots' richting 'weder' of zoiets, hoop ik. Ik doe het even rustig aan. Geen trapjes richting kapotte lampen. Halve kracht fysio. Geen gekke dingen in huis.

En moet ik daar het forum mee vervuilen? Dacht 't niet!

Nou, toch wat nieuws dan: ik ben klaar met mijn neuroloog; ik heb er nog eens over nagedacht en heb gisteren de knoop doorgehakt. Ik heb een mail gestuurd naar een ander (iemand die 'opener' staat ten opzichte van ccsvi, tenminste, die indruk heb ik) en binnen een dag reageerde die al. Vandaag stuurt m'n huisarts mijn dossier zijn kant op. Over een tijdje eens koffie gaan drinken daar. 8-)


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: di 05 okt 2010, 18:04 
Offline

Geregistreerd: di 20 apr 2010, 19:37
Berichten: 124
Woonplaats: Rotterdam
ja joge je zus heeft gelijk,maar nu je het rustiger aan doet gaat het dan wat beter allemaal? en ik ga mijn neuroloog(ik weet niet welke want het zijn altijd leerlingen)ook afbellen want volgende week is mijn afspraak. 1 keer per jaar ,en ik heb daar alleen 2 potten kalktabletten gehad dus daar ga ik mijn dag niet voor verpesten.gr Willy


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 506 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling