Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 16:47

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 27 okt 2010, 12:31 
Offline

Geregistreerd: vr 02 jul 2010, 09:36
Berichten: 169
Fijn hoor dat jullie bij dr. Beelen terecht kunnen. Ik hoop echt dat hij iets voor Mar kan betekenen. Spannend hoor!

Ik verbleef 6 weken geleden in Hostellerie de Biek in Moorsel (5 minuten rijden van het ziekenhuis. Mooi hotel, vriendelijk personeel, goede service, maar ik vond de bestrating buiten (kinderkoppen) en de badkamer niet rolstoelvriendelijk. Ik had vooraf geïnformeerd of het hotel rolstoelvriendelijk was. Dit werd bevestigd, maar dit bleek helaas niet zo te zijn. Er was in de badkamer geen douchestoeltje aanwezig en de wastafel was ook niet onderrijdbaar voor een rolstoel.

In Aalst is er Hotel Ibis. Ik ben hier nooit geweest, maar hoor hier ook wel goede geluiden over. Er is in het hotel geen restaurant aanwezig. Dit hotel heeft één kamer voor mensen met een beperking.

Groetjes Astrid


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 jan 2011, 16:37 
Offline

Geregistreerd: wo 06 okt 2010, 11:07
Berichten: 9
Hallo allemaal,

Terug van weggeweest: Mar is behandeld, met succes door Dr. Beelen in Aalst, Belgie ;) . Die maakte er niets van dat de vernauwing hoog in het hoofd en lang was. Hij heeft het zo, hop, open gedotterd op 12 januari.

In tegenstelling tot de vorige dottering in Duitsland, heeft Mar nu wel zeker en meer zichtbaarder resultaat. Hopelijk blijft dit zo!

Keep you posted!!

Groetjes Sas

P.S. Als het mag dan een goede tip voor verblijf in Aalst: Aparthotel Marpeltuus. Lieve en zeer behulpzame mensen, op een lokatie midden in het winkelgebied en op tien minuutjes van het ziekenhuis :D .


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 jan 2011, 16:48 
Offline

Geregistreerd: wo 09 jun 2010, 18:06
Berichten: 212
Hoi Sas en Mar,
ik las net 31-08: dat was ook mijn operatiedag door dr. Beelen.

Fijn dat je gedotterd kon worden en dat het goed gaat.
Welke verbeteringen merk je ?

Groet,
Jossi


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling