Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 14:59

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 04 dec 2010, 13:05 
Offline

Geregistreerd: di 09 feb 2010, 20:07
Berichten: 96
Woonplaats: Landgraaf
Ja, dat is mij ook verteld en daar heb ik over nagedacht, maar ik heb toch voor Belgie gekozen.
Dit doet niks af aan de kwaliteit van de arts en verplegend personeel in Dusseldorf, trouwens...

En ik hoef geen winterbanden te kopen :-)
(Voor wie het NIET weet: vanaf vandaag zijn winterbanden verplicht in Duitsland, bij winterse omstandigheden).


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 jan 2011, 10:58 
Offline

Geregistreerd: di 09 feb 2010, 20:07
Berichten: 96
Woonplaats: Landgraaf
O ja, was ik helemaal vergeten te vermelden.

Na de aanvankelijke afspraak van 9 jan 2011 bij de oosterburen, wordt het dus nu 10 feb 2010 in Brugge.

Alhoewel mijn Duits goed is, is Nederlands/Vlaams toch gemakkelijker. En het is dan wel wat verder (voor mij bijna 3x zo ver reizen dan naar Dusseldorf) ga ik het daar proberen voor de 2e behandeling. Ik heb het idee dat het rechts toch weer dichtzit, ik ben er weer aan toe als voor de behandeling in Duitsland, alle verbeteringen zijn inmiddels verdwenen.
Overigens was volgens de doppler het grootste probleem toch al links, dus ik heb grote hoop dat ik toch eind feb kan gaan trainen voor de marathon van San Diego :? LA is te vroeg (20 maart) en New York wel nog lang (6 november) :lol:

Leon


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 jan 2011, 14:31 
Offline

Geregistreerd: wo 09 jun 2010, 18:06
Berichten: 212
Succes direct, Leon.

Jossi


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2011, 20:56 
Offline

Geregistreerd: di 09 feb 2010, 20:07
Berichten: 96
Woonplaats: Landgraaf
Het is dus 9 Feb en niet 10 feb, dus morgenmiddag maar richting Brugge, en dan gaan met die banaan op woensdag!!! :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2011, 23:38 
Offline

Geregistreerd: zo 16 jan 2011, 15:17
Berichten: 13
Leon,heel veel succes toegewenst voor woensdag.

Hopelijk brengt het verbetering!


Janneke.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 10 feb 2011, 08:43 
Offline

Geregistreerd: di 09 feb 2010, 20:07
Berichten: 96
Woonplaats: Landgraaf
Goeiesmorreges!

Gisteren 2e behandeling gehad, nu in Brugge, door dr Jan de Letter.
Ik zal nog een uitgebreid verslag schrijven, maar voor nu is even belangrijk dat weer alles ok is gegaan.
Rechts zat nog gewoon open, maar links zat helemaal dicht! Nu niet meer. Is met 14mm en 18 atm geopend.


Ik heb weer meer gevoel in m'n voeten, en m'n gezichtsvermogen is weer verbeterd. Blijft vreemd dat het de afgelopern 2 maanden zo slecht met me ging. Maar we hebben weer goede moed!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 10 feb 2011, 17:50 
Offline

Geregistreerd: di 09 feb 2010, 20:07
Berichten: 96
Woonplaats: Landgraaf
Leuk detail: ik kreeg iemand op de kamer in Brugge, die ook in Dusseldorf bij mij lag! ;-)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 11 feb 2011, 13:13 
Offline

Geregistreerd: di 09 feb 2010, 20:07
Berichten: 96
Woonplaats: Landgraaf
Vanochtend niet echt veel nieuws, 2 dagen na de 2e behandeling, behalve dat ik toch minder met de handjes aan de muren zit en het idee heb dat ik mijn linker (probleem-)been iets beter optil met 'lopen' (strompelen, nog steeds).

Maar we gaan door. ben alleen aan het twijfelen over fysiotherapie. Tot nu toe heb ik verschillende therapeuten gezien/gehad, maar die zetten me allemaal op een hometrainer en lieten me fietsen, maar dat kan ik zelf ook. Ik heb er eentje aangeschaft, na de eerste behandeling. Ik heb ook wat dumbells (gewichten) om wat met de armen te pielen, maar als die therapeuten hetzelfde doen, dan kan ik toch ook gewoon zelf aan de gang (ik weet wel wanneer het teveel is, en heb inmiddels 2 jaar fysio achter de rug)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 25 feb 2011, 20:23 
Offline

Geregistreerd: di 09 feb 2010, 20:07
Berichten: 96
Woonplaats: Landgraaf
Inmiddels toch wat dagen (15?) na de 2e behandeling, maar ik kan helaas niet zeggen dat ik veel verbetering merk, of het zou het feit moeten zijn, dat ik toch minder vermoeid ben. Geen middagdutjes meer, gewoon geen behoefte aan.

Heb wel een paar dagen een blaasontsteking gehad, tenminste, zo leek het. Volgens de huisarts was er niks aan de hand, maar om het uur moeten plassen noem ik toch niet niks.

Ik hou het allemaal in de gaten, maar tot nu niks speciaals te melden .... :cry:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 26 feb 2011, 11:07 
Offline

Geregistreerd: wo 09 jun 2010, 18:06
Berichten: 212
Leon: ik ben een half jaar geleden behandeld
en baal dat ik door mijn rug ben gegaan
(het gaat nu - na 5 weken - een stuk beter, maar...).
Want ik merk(te) dat ik nog steeds ietsje vooruit ga.
Ik hoop dat mijn rug in maart weer beter is, want
sommige dingen gaan best wel goed; aan de andere
kant ben ik nu zeker 90 % slechter dan voor mijn rugkwetsuur.
Wat ik wil zeggen: heb geduld ! Het gaat heeel langzaam, maar gestaag.
Geef het 1 a 2 jaar; als de vaten maar open blijven.

Sterkte.

Jossi


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling