Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 17:51

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 29 jul 2010, 21:33 
Offline

Geregistreerd: za 10 jul 2010, 08:34
Berichten: 14
hoi ton
heel veel succes ik ga 20 augustus.
En vergeet niet de petitie: http://www.gopetition.com/petition/34067.html, allemaal vul hem in, er hebben inmniddels bijna 1000 mensen getekend, groetjes Marianne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 jul 2010, 11:54 
Offline

Geregistreerd: di 11 mei 2010, 15:14
Berichten: 94
Woonplaats: de bilt
hee ton
ben blij te lezen dat je ervoor gaat. niet geschoten is immers altijd mis. en garanties krijg je nergens.
ik wens je heel veel succes toe maandag, hou ons op de hoogte.
groetjes
marlene


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 03 aug 2010, 09:49 
Offline

Geregistreerd: di 27 jul 2010, 14:56
Berichten: 7
Hallo allemaal, ben gisteren 2 augustus behandeld aan 1 kant bij Private scan in Dusseldorf. Alles was goed geregeld en kreeg veel informatie van het hoe en wat door Bas van Private scan die me de hele dag tot het vertrek begeleid heeft, prima. Was wel raar dat ik links ben gedotterd terwijl op de scan rechts de grootste problemen waren. Maar dit word door de chirurg beslist als hij eerst beide kanten bekijkt. Bleek dat ik links een mindere bloedstroom had dan rechts. Andere kant moet nog maar ze adviseerde me eerst om het nu even af te wachten op eventuele verbeteringen. Wil toch even melden dat de ingreep (was toch 2 1/2 uur) geheel pijnloos is en je kan nog meekijken ook. Je ziet waar het niet goed doorstroomt en na balooning wel. Het belangrijkste (verbetering) kan ik helaas nog niet geven al zijn de voeten zoals bij de meeste niet meer koud, hoop nu maar op meer al ben ik realistisch en is elke verbetering meegenomen. Mocht er iets zijn dan laat ik het jullie direckt weten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 03 aug 2010, 10:14 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 02 mei 2010, 00:10
Berichten: 295
Fijn dat je heelhuids terug bent :mrgreen: Doe rustig aan en veel placebo-effect toegewenst natuurlijk :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 03 aug 2010, 17:36 
Offline

Geregistreerd: zo 25 apr 2010, 11:09
Berichten: 161
Hallo Ton,

Ik hoop vor jou dat het het gewense resultaat geeft. :!:

Eerst een kant gedaan en heb ik goed begrepen dat afhankelijk van het resultaat klep twee ook nog wordt gedaan? Is dat een voorstel vanuit Dusseldorf?

Hou je haaks


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 03 aug 2010, 20:29 
Offline

Geregistreerd: di 27 jul 2010, 14:56
Berichten: 7
Ja, ze stelden voor om het eerst een tijdje aan te kijken hoe het gaat en dan eventueel bij de controle over 90 dagen gelijk de andere kant te laten doen. De chirurg zei dat het al over 4 weken kan en dat er daar ook problemen waren. Hij verwacht wel dat ik nu al verbeteringen zou krijgen maar garantie daarop heb je nooit. Het is nu een dag geleden en ik merk nog niets. Hou jullie op de hoogte.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 30 aug 2010, 22:49 
Offline

Geregistreerd: zo 25 apr 2010, 11:09
Berichten: 161
Hallo Ton

Het is stil.. hoe gaat het met je??
groet Emma


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 01 dec 2010, 21:35 
Offline

Geregistreerd: di 27 jul 2010, 14:56
Berichten: 7
Hallo allemaal, even een update na 5 maanden. Heb eigenlijk alleen veel meer energie gekregen sinds de ingreep, maar dan ook echt veel meer. Verder voel ik het toch allemaal weer minder is, ook het lopen gaat steeds slechter. Zou eigenlijk 7 december in Dusseldorf geholpen worden aan de rechter kant en dan zouden ze de linker kant ook weer nakijken. Kreeg deze week telefoon van Private scan dat dit niet doorgaat omdat ze stoppen met Dusseldorf. Word deze week nog gebeld voor een nieuwe afspraak in Belgie, maar dat zou niet lang duren. Dit heeft te maken dat Dusseldorf niet mee gaat in de eisen van Private scan op betere behandeling, b.v. beide kanten in 1 keer. Laat jullie weten hoe het verder afloopt, groetjes Ton


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 02 dec 2010, 13:06 
Offline

Geregistreerd: zo 25 apr 2010, 11:09
Berichten: 161
Hallo Ton

Jammer dat je alleen maar energie bij hebt gekregen.
Je wil nu voor een tweede kant gaan.
Volgens mij kun je gewoon in Dusseldorf terecht, wel rechtstreeks een afspraak maken.
Ik was erg tevreden over X-cell, dat Privatescan niet meer met hun door een deur kan hoeft niet te betekenen dat je niet meer in Duitsland terecht kan ( voor telefoonnummer in het schema van behandelaars.)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 08 dec 2010, 18:47 
Offline

Geregistreerd: di 27 jul 2010, 14:56
Berichten: 7
Heb bericht gekregen dat ik maandag 13 december om 7 uur moet melden in Aalst. Laat jullie weten hoe het verder gaat.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling