Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 18:24

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2011, 20:15 
Offline

Geregistreerd: wo 02 feb 2011, 12:47
Berichten: 17
Woonplaats: rotterdam
Hi allemaal,

Ik volg jullie al een tijdje en nu mag ik zelf, Heb ms sinds 1992 allemaal vage klachten zoals nysstagmus aan oog en prikkelingen en sinds een jaar of 4 rugklachten si-klachten en daarna vreemde klachten als ijzer in bloed wat laag is en ferritine ook laag 5 terwijl hb wel goed is. haar uitval gekke nagels enz en nu blijkt ook nog restverschijnselen van een trombose in rechterlies wanneer de trombose is geweest weten ze niet omdat alles op de ms werd gegooid zoals de dikke enkel koude voet verkleuringen. nu dus ook veel krampen en medicijnen werkte alleen maar averechts. Was het allemaal zo zat, IK kon 2 jaar geleden nog vrij goed lopen. en nu met rollator in huis. Toen hoorde ik van ccsvi ben dus naar dr Beelen geweest in januari
en wat blijkt? rechter Vena jugularis zit zo goed als dicht en links begint ook al. 21 maart word ik gedotterd en kijken ze ook gelijk naar de vena azygos.Als ik geweest ben wil ik graag mijn ervaringen met jullie delen.
Groetjes Sandra. :)


Laatst bijgewerkt door saniek op ma 07 feb 2011, 22:50, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2011, 21:23 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Hi,

Ik adviseer je om voorafgaande aan de operatie een oogtest te doen, de GDX en OCT test. Die meten o.a. de dikte van de oogzenuw. Bij Euromedic in Polen wordt deze test als belangrijke indicator gezien. Een aantal mensen hebben de test gedaan na de behandeling (zeg 6 maanden) en de status van de zenuw bleek verbeterd.

Robert


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2011, 22:49 
Offline

Geregistreerd: wo 02 feb 2011, 12:47
Berichten: 17
Woonplaats: rotterdam
Bedankt voor de tip ;)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling