Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 12:21

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Zware metalen
BerichtGeplaatst: di 29 dec 2009, 17:00 
Thanks linda, komt er nu ook op FB een B3-rijk linda-chelatie-gerechtje bij?
Ik dacht aan een soort groentemix bestaande uit brocolietjes+bloemkooltjes versiert met geplette wal+paranoten en gebakken banaan... Daar kan geen B3 supplement tegenop qua voedingswaarde + smaak? :)


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Zware metalen
BerichtGeplaatst: di 29 dec 2009, 17:17 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 17:57
Berichten: 343
komt eraan Ton ,

met zulke goede tips ga je natuurlijk wel aan de slag ;)
jouw recept klinkt erg jummy ;
Citaat:
brocolietjes+bloemkooltjes versiert met geplette wal+paranoten en gebakken banaan


thank you very much Ton :D




_________________


http://www.facebook.com/topic.php?topic ... 0052301045


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Zware metalen
BerichtGeplaatst: di 29 dec 2009, 21:27 
Offline

Geregistreerd: zo 13 dec 2009, 22:18
Berichten: 9
hi,

Waarom zijn bij theorie/oorzaken de twee ppt bladzijden over de oorzaken weggehaald?

Ik vond ze net zo mooi en ook bruikbaar om mijn neurologen mee te bestoken.

dank


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Zware metalen
BerichtGeplaatst: di 29 dec 2009, 21:31 
Leonard,
Omdat de animaties momenteel worden omgezet naar video en de huidige plaatjes zonder ppt slecht leesbaar waren.
Binnenkort volgt een update...

Dit staat wel in het verkeerde topic overigens...


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Zware metalen
BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2010, 10:39 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
http://www.matteodallosso.org/eng/?page_id=27

Het verhaal van een Italiaan en zijn gevecht tegen MS dmv chelatie

Robert


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Zware metalen
BerichtGeplaatst: do 16 sep 2010, 19:31 
Offline

Geregistreerd: wo 09 jun 2010, 18:06
Berichten: 212
Alphons, jij schreef ooit "Ik denk nog steeds aan een directe link met het metaal kwik, niet alleen via amalgaam vullingen, maar ook met de Thiomersal in (oude) vaccins. Het is moeilijk om de link te leggen tussen de hepatitus vaccins en het krijgen van MS verschijnselen later (statistiek). Maar als we daar een aandoening als CCSVI bij optellen, dan zou het me niet verbazen dat dergelijke stoffen (zware metalen) via vaccins problemen veroorzaken doordat de stoffen, anders dan bij 'gezonde' mensen, meer tijd krijgen om schade aan te richten aan het zenuwstelsel."

Voordat ik ccsvi-behandeling (ruim 2 weken geleden; dr. Beelen) heb ondergaan had ik 3 jaar geleden al mijn amalgaam vullingen laten verwijderen.
Ik heb 2 1/2 jaar via Cutler-protocol ontgift. Na 1 1/2 jaar kreeg ik erg fraaie verbeteringen (alleen uurtje 's ochtends). Ik werd erg blij/vrolijk, want het begon te werken. Echter: ik viel stuiterend van de trap en sindsdien ging ik achteruit; al het goede was verdwenen. Ik heb nog een jaartje ontgift en ben toen gestopt. Nu, een half jaar later, ben ik gedotterd en wacht nog even af (ik geloof dat het nu goed gaat). Maar over een tijdje wil ik weer verder ontgiften ! Die 2 maanden voor mijn val waren voor mij duidelijk: nog even een (half) jaartje en ik zou weer de hele dag kunnen lopen etc.

Ik denk dat door die val een heleboel/teveel kwik door mijn lichaam is gegaan en ik daarom verslechterde.
Combineer ik ccsvi met kwik dan denk ik dat kwik (en voeding ?) (slag ?)aders doet verslechteren/dichtslibben o.i.d.
Kortom: ik denk - net als jij - aan een link tussen beide.

Jossi


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Zware metalen
BerichtGeplaatst: za 18 sep 2010, 08:48 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 23 nov 2009, 23:58
Berichten: 306
Woonplaats: Helmond, Netherlands
Jossi,

Het is zeker niet verkeerd om te "ontgiften" (Chelateren) na een CCSVI behandeling. Hoewel nog steeds het wetenschappelijk bewijs voor de effectiviteit van de behandeling ontbreekt lijkt het me toch zinvol om ook hier naar te kijken zeker ook zoals je beschrijft dat het wel degelijk effect had. Een ernstig trauma (val van de trap) en een terugval is ook iets om te onderzoeken. De puzzel zal snel compleet worden denk ik ;)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling