Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu zo 28 apr 2024, 15:02

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 18 maart 2010, 23:22 
Offline

Geregistreerd: do 18 maart 2010, 22:54
Berichten: 27
Woonplaats: Op de grens van Salland en Twente
uitslag scan 16-3

--------------------------------------------------------------------------------
Ik ben dus dinsdag naar herr professor Vogl geweest maar ik had dus een lichte vernauwing fase 1 noemde hij het (het gaat van 1 tot 4 ) en dat gaat hij dus niet behandelen met dotteren daar is het dus niet erg genoeg voor.

Ik was wel een beetje teleurgesteld gezien de klachten die ik heb dacht ik dat er toch wel een flinke vernauwig zou zitten maar niet dus. Mag over een half jaar weer komen om te kijken of het verergert is.

Ze vragen dus inderdaad bij het intake gesprek wel naar je kreatinine gehalte omdat je contrast vloeistof krijgt ingespoten en dat word via de nieren weer uitgescheiden dus tis wel belangrijk dat je nieren goed zijn.

Ze sturen je niet weg maar als je in duitsland in Koln ofzo had gewoont had je terug naar huis gekunt, tenminste dat zei die meneer van het intake gesprek tegen me. Die brengt ook het infuus aan en dan kun je weer gaan zitten wachten tot ze je oproepen voor de scan.

Als je dan aan de beurt bent dan mag je zo'n leuk ziekenhuis jurkje
aan en moet je weer even wachten tot je aan de beurt bent.Dan ga je de scan in, je krijgt een koptelefoon op voor het lawaai. Plakkertjes op je borst,en een ding boven je hoofd zodat je je hoofd niet kunt bewegen.

Komt nog een ding over je borstkast zodat je boven lichaam ook stil ligt, je krijgt een deken over zodat je het niet koud krijgt en zo kun je wel een tijdje liggen. Halverwege word contrast vloeistof in gespoten.

Als je klaar ben mag je je eigen kleren weer aan en kun je naar de lounge van Vogl om te wachten op de uitslag. Daar staat een grote flatscreen en dan bedoel ik ook echt groot. er is een koelkast met drinken. Er hangen daar wel 18 diploma's / ceificaten van Vogl aan de muur.

Het wachten duurde wel een tijdje want hij had er een spoedgeval bij tussendoor gekregen. Je moet je als je in de lounge bent je wel even melden bij zijn secretaresse dat je er bent.

Als je aan de beurt bent kun je naar binnen bij Vogl, het is een rustige aardige man die je alles goed uitlegt en je krijgt een cd mee waar op staat wat er gescant is. Zodat je ook thuis kunt zien dat je hersens hebt en dat er geen zaagsel inzit En natuurlijk kun je de aders bekijken waar dus bij mij een minimale vernauwing zit.

Iedereen die nog moet heel veel succes
__________________


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 19 maart 2010, 01:48 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 09 dec 2009, 01:56
Berichten: 31
heeft iemand al een rekening van Vogl voor de mrv?
sorry hé maar kvind dat niet terug

_________________
The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant.
We have created a society that honours the servant and has forgotten the gift.
-Albert Einstein-


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 19 maart 2010, 03:31 
Dank je Netje voor het verslag. Je hebt een vernauwing, ook al is die licht!


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 19 maart 2010, 12:29 
Offline

Geregistreerd: do 18 maart 2010, 22:54
Berichten: 27
Woonplaats: Op de grens van Salland en Twente
De rekening van de mrv word naar je huisadres toegestuurt in het mailcontact die ik voor die tijd had met Vogl heb ik hem gevraagt wat de kosten waren antwoordt ong. 1200 euro.
Maar heb eigenlijk van niemand nog gelezen dat ze een rekening hadden gekregen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 19 maart 2010, 13:15 
Mijn rekening is net binnen:
E 969,69


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 19 maart 2010, 13:25 
Dat was voor de Frankfurter MRI+Doppler Marjan?


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 19 maart 2010, 13:37 
Alleen voor de MRI.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 19 maart 2010, 14:09 
Ik heb a.s. donderdag een afspraak bij Prof. Schmitz-Rixen (doppler) en Prof. Vogl (MRV) en weet nog geen prijs van de doppler maar ik gok op 300. Over een week of 2/3 zal ik de rekening wel binnenkrijgen en dan weten we wat het totaalplaatje kost.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: za 20 maart 2010, 14:57 
Offline

Geregistreerd: do 18 maart 2010, 22:54
Berichten: 27
Woonplaats: Op de grens van Salland en Twente
Afbeelding

Afbeelding

Heb vandaag zat. 21-3 een brief binnen van Vogl waarin staat dat de linker jugular
50% minder is.
Bij de beoordeling staat dat ik geen hoge stenose heb, 50% noem ik toch niet minimaal.

Moet de brief nog een paar keer goed doorlezen want het is in Duits dat is niet zo'n probleem maar er staat veel medische taal in. :?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 23 maart 2010, 16:46 
Offline

Geregistreerd: zo 17 jan 2010, 14:33
Berichten: 4
Dit is mijn MRI van Frankfurt dr.Vogle


Deze scan heb ik 18-03-2010 laten maken. Ik heb twee vernauwingen in de linker Jugular
Rechts is normaal.

Ik moet nu een afspraak maken als ik goed heb uitgezocht hoe het staat met de verzekering.

gr.Jeroen


Bijlagen:
image6.jpg
image6.jpg [ 77.58 KiB | 14620 keer bekeken ]
Forum image.jpg
Forum image.jpg [ 63.55 KiB | 14620 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling