Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 22:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 201 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 16 aug 2010, 10:18 
Offline

Geregistreerd: di 11 mei 2010, 15:14
Berichten: 94
Woonplaats: de bilt
je gaat daar toch niet stiekum en anoniem trainen voor een marathon!? :lol:
een heel goeie vakantie toegewenst en vergeet niet ook uit te rusten


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 16 aug 2010, 10:42 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 jun 2010, 12:10
Berichten: 91
Woonplaats: Hardegarijp
Fijne vakantie gewenst . . !

_________________
Bene diagnoscitur, bene curatur . . .
"Iets dat goed is gediagnosticeerd, kan goed genezen worden . . ."

Verba docent, exempla trahunt . . .
"Woorden geven instructies, voorbeelden leiden . . ."


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 16 aug 2010, 12:25 
Offline

Geregistreerd: zo 23 mei 2010, 16:17
Berichten: 222
Fijn Job, ga maar lekker genieten. ;)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 16 aug 2010, 14:16 
Offline

Geregistreerd: zo 25 apr 2010, 11:09
Berichten: 161
Hoi
hele fije vakantie en we je zien je staks graag weer op het forum...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 11 sep 2010, 13:14 
Offline

Geregistreerd: di 20 apr 2010, 19:37
Berichten: 124
Woonplaats: Rotterdam
Job,hoe gaat het nu met je??? gr.Willy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 12 sep 2010, 15:01 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 16 dec 2009, 02:56
Berichten: 130
Woonplaats: Toronto
Hallo iedereen!,

Ben weer terug van vakanties en moet zeggen dat het allemaal erg goed ging! De laatste week was ik met mijn vrouw in Cuba, en heb daar met 34 graden in de zon gewoon doorgelopen. Mijn vrouw werd op een gegeven moment gewoon moe van me, ik wilde lopen, lopen en lopen... Moet het joggen weer oppakken. Heb van de week weer drie rondjes gedaan in het park en de derde ronde ging niet meer zo best. Mijn ega zei me dat je niet van nul opeens weer zoveel kunt lopen dus ik moet mijn verwachtingen een beetje temperen.

iets anders is dat ik tot drie dagen geleden deel nam aan een medicijnen test (Fingamolid ofwel Gilenia van Novartis) via mijn neuroloog die hier in Toronto een MS kliniek runt. Ik liet tijdens de vele testen een assistent weten dat ik naar Polen was gegaan voor CCSVI behandeling en me erg goed voelde. De goede man liet bijna alles uit zijn handen vallen en vertelde me dat dan mijn deelname aan dit proces gestaakt moest worden!!!!

Ik was erg verbaasd, mijn neuroloog - die skeptisch is over het CCSVI gebeuren - had me toch duidelijk verteld dat wat ik in mijn eigen tijd deed ik zelf moest weten, en dus ook gedaan. Ik ben een paar dagen erg van slag geweest, want je probeert toch alle kaarten die je in je handen krijgt uit te spelen, en alhoewel dit een 'double blind' test was, was ik stelling onder de indruk dat ik het echte spul in m'n systeem kreeg. Kennelijk neemt Novertis dit gebeuren toch serieus, anders hadden ze geen oekaze uitgevaardigt over de CCSVI behandeling.

Maar goed, een paar dagen later - en ik zit inmiddels weer in Singapore voor mijn werk - merk ik eigenlijk geen enkele verandering met voorheen. Misschien dat de medicijnen het een tijd duurt voor het uit mijn lichaam is maar ik voel me net zo sterk en fit als anders. De helderheid in mijn hoofd is super tof - ik merk dat ik veel bewuster ben van wat ik zelf voel en dat ik beter kan waarnemen wat er om me heen gebeurt. Mijn evenwicht is goed en lopen gaat ook goed.

Later weer meer, maar dit wilde ik toch wel even kwijt - t'is raar, de Medische wereld neemt CCSVI niet serieus, maar een Novartis rekent dit toch wel als concurrentie!

groeten iedereen,

job


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 12 sep 2010, 18:59 
Offline

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 15:56
Berichten: 424
Of die arts is bang dat je een " vervuilende factor" zou kunnen zijn in zijn onderzoek, wat natuurlijk ook zo is. ;) Als je een placebo gekregen hebt en je gaat goed vooruit dan krijgt hij het met geen mogelijkheid verklaard en als je het echte spul hebt gekregen en je verbetert dan kan hij het nooit toeschrijven aan het spulletje nu hij weet dat je behandeld bent.

Denk je dat je het nog nodig hebt dat pilletje? Je immuunsysteem hoeft toch niet stilgelegd te worden nu je afvoeraderen weer goed doorlopen? Je zou misschien zelfs kunnen redeneren dat je het juist niet plat moet gooien, want het moet zijn werk kunnen doen toch?

_________________
Blijf niet mokkend aan de kant staan
Stel een daad en toon je moed
Laat je woede hand in hand gaan
Met het goede dat je doet


(Karel Glastra van Loon 1962-2005)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 12 sep 2010, 21:15 
Hoi Job, still going strong, lees ik. Niet 'normaal', zoals jij loopt te rennen. Dat gaat hier niet gebeuren!

Wel logisch dat je uit die trial wordt gehaald; ze willen meten wat dat spul van ze doet, niet wat ccsvi doet. Dus een ding tegelijk graag! Ik zou best LDN eens willen proberen, maar wacht daar maar even mee, om m'n behandelend arts niet voor de voeten te lopen.

Ga zo door, maar loop je niet over de kop!


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: ma 13 sep 2010, 10:02 
Offline

Geregistreerd: di 20 apr 2010, 19:37
Berichten: 124
Woonplaats: Rotterdam
fijn om te horen dat het nog steeds goed gaat.groetje,s Willy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: 3& 1/2 km!
BerichtGeplaatst: vr 17 sep 2010, 10:22 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 16 dec 2009, 02:56
Berichten: 130
Woonplaats: Toronto
Hallo Iedereen,

Wilde graag even weer een berichtje delen met de hele crew hier! Zit dus nu al een week in Singapore en heb vier dagen les gegeven - behoorlijk intensief vier dagen praten en presenteren. Maar goed, gisteren avond was ik dus behoorlijk kapot. Ik checkte nog even met mijn collega (die niet weet dat ik ms heb) maar die was dus ook helemaal stuk, normaal dus.

Om een beetje op te klaren dacht ik dat het goed was om even te gaan joggen in de gym die ze hier hebben. Ik begon rustig, maar op een gegeven moment heb ik het tempo een treetje hoger gezet en .... in twintig minuten meer dan twee mijl gelopen, dwz drieeneenhalve kilometer!!!!! Was wel moe daarna, maar kwam snel weer op adem!! Het was natuurlijk geweldig an sich, maar net uit die Fingamolid trial te zijn gegooid gaf het me de bevestiging dat ik het best zonder die pilletjes kan!!!!@

Ook merkte ik iets anders, dat als ik s'ochtends rek oefeningen doe, ik de kramp in mijn benen bijna niet meer voel! Ik weet dat ik in relatieve goede conditite was sowieso, maar het afgelopen jaar heb ik iedere dag spierversterkings en rek oefeningen gedaan en ook super gezond geleefd (geen kunstmatige suikers, geen alcohol - nou ja weinig, geen rood vlees, etc.) Als je leest op ccsvi.org dan is er ook een verhaal over endothelial health, zeg maar de binnenkant van de bloedvaten wat het grootste orgaan is in het lichaam, waar ik zeer geneigd ben dat te geloven. Dus CCSVI operatie, veel sporten en bewegen en supergezond eten in combinatie wil ik iedereen aanraden.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 201 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling